Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

نحوه انتخاب رشته کنکور انسانی 98

نحوه انتخاب رشته کنکور  انسانی 98

مدتی بعد از اعلام نتایج کنکور دفترچه انتخاب رشته منتشر می شود و داوطلبان کنکور انسانی در سال 98، 150 رشته را می توانند بر اساس اولویت انتخاب انتخاب کنند. رشته های زیرگروهی را که در آن درصدهای بالایی را کسب کرده اید، ملاک عمل و انتخاب شما قرار می گیرند. شما با مشاهده درصدها می توانید بفهمید که انتخاب شما در کدام زیر گروه موفقیت آمیز تر خواهد بود.

با توجه به اینکه معماو پازل کنکور سراسری 98 درمرحله انتخاب رشته می باشد متقاضیان وداوطلبان میتوانند برای نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و گزاشتن قطعه اخر پازل کنکور سراسری با مشاورین مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرماییند (برای مراجعه حضوری میتوانید با شماره تلگرام 09332366301 هماهنگی لازم رو انجام دهید.)

نکاتی در باب انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 1398

در یک انتخاب رشته انسانی عاقلانه و منطقی به نکات زیر اهمیت داده می شود:

  • علاقه شرط لازم و مهمی در انتخاب رشته است زیرا که بدون علاقه شخصی در یک رشته حتی اگر از رشته های پرطرفدار باشد، نمی تواند موفقیت به همراه داشته باشد. علاقه، انگیزه، توان فردی شخصی به یک رشته از جمله عواملی است که به خود فرد مرتبط است.  و از طرفی عوامل خارجی غیر از عوامل شخصی مانند محیط خانواده ، دوستان، رسانه ها و جایگاه اجتماعی هر رشته خواه ناخواه بر انتخاب رشته شما تاثیر می گزارد.
  • شناخت از وضعیت اشباع بودن یا نبودن آن رشته در سال فراغت از تحصیل. یعنی باید از طریق مشاوره تحصیلی اطلاعات لازم نسبت به بازار کار هر رشته در ایران را حاصل نمود تا بتوان با خیالی آسوده دست به انتخاب زد.
  • وضعیت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برای هر رشته می تواند در انتخاب رشته هر فرد مؤثر باشد." 

نتایج اولیه و نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

با اعلام نتایج کنکور 98 شما داوطلبان گرامی می توانید دانلود دفترچه انتخاب رشته از سایت سازمان سنجش یا از سایت جامع درخت دانش انتخاب رشته خود را انجام داده و با مطالعه کامل مندرجات دفترچه کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب و در برگه ای جداگانه یادداشت نمایید.

در نهایت با اطلاعات دریافتی به روشی که در مقالات قبلی درخت دانش توضیح داده ایم دست به انتخاب رشته و انتخاب 150 رشته از بین رشته های موجود در دفترچه بزنید.

شرایط رشته های خاص در انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 داوطلبان گروه انسانی باید دقت کنند که در دانشگاه های شهید مطهری، علامه طباطبایی، بیمه اکو، شاهد، مذاهب اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، علوم قضایی و ... اعضا داوطلبان رشته های تحصیلی در انتخاب رشته دارای شرایط خاص می باشند. اسامی معرفی شدگانی که در انتخابهای خود دارای شرایط خاص هستند هر سال از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شوند.

رتبه قبولی رشته های علوم انسانی سال 97

رتبه قبولی  رشته های زیر گروه علوم انسانی در کنکور سراسری را در زیر برای شما ذکر می کنیم.

  • رتبه قبولی رشته روانشناسی دانشگاه تهران روزانه در سهمیه و منطقه 2 با رتبه 22 می باشد.
  • رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه تهران روزانه 605
  • رتبه قبولی روانشناسی شهید بهشتی تهران 174 منطقه 2
  • رتبه قبولی روانشناسی علامه منطقه یک با رتبه کشوری 371 و رتبه 196 منطقه 1
  • روانشناسی اصفهان با رتبه کشوری 1279 و منطقه یک با درنظر گرفتن رتبه سهمیه 596
  • روانشناسی مشهد با رتبه کشوری 1061 در منطقه یک و رتبه در سهمیه 504
  • روانشناسی شیراز با رتبه کشوری 808 در دوره روزانه و با رتبه 391در سهمیه منطقه یک  سال 96 پذیرش انجام شده است.

آخرین رتبه های قبولی در رشته حقوق برای دانشگاه های برتر:

  1. دانشگاه تهران در دوره روزانه با رتبه 81 کشوری و رتبه در سهمیه 50 منطقه یک
  2. دانشگاه تهران در دوره روزانه با رتبه کشوری 185 با سهمیه 52منطقه 2
  3. دانشگاه شهید بهشتی دوره روزانه با رتبه کشوری 252با سهمیه 143 منطقه یک
  4. دانشگاه اصفهان در دوره روزانه با رتبه کشوری 732 رتبه در سهمیه 354 منطقه یک
  5. دانشگاه فردوسی مشهد در دوره روزانه با رتبه کشوری 986 رتبه در سهمیه 473 منطقه 1

و ...

نکته قابل توجه:

این رتبه ها براساس آمار بدست آمده از داوطلبان کنکور 96 و 95 حاصل شده است برای دریافت اطلاعات بیشتر از رتبه های قبولی برای کنکور سراسری 98 می توانید با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

ثبت نام بدون کنکور مهر ماه نیمسال اول 98 رشته های تاپ انسانی

بعد از اعلام نتایج نهایی بعضی از داوطلبان هر ساله به دلایل متفاوتی مانند پذیرفته نشدن در رشته مورد دلخواه نمی توانند ثبت نام کنند و یا بعضی از داوطلبان ادامه تحصیل در دانشگاه ها توان نشستن پشت درهای کنکور برای سال بعد را ندارند، که در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی و ... با تنوع زیاد رشته ها دست به انتخاب زده و برای مهر ماه در بدون کنکور ثبت نام می کنند. نا گفته نماند که مدرک دانشگاه های بدون کنکور با کنکور فرقی کنکور ندارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته انسانی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98، انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی، انتخاب رشته با شرط سوابق تحصیلی  و ... با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 تماس بگیرید و اطلاعات کامل درباره رشته های دانشگاهی و دانشگاه های کشور و بازار کار هر رشته را از مشاوران درخت دانش بخواهید.

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی