Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

نحوه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 چگونه است؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با نحوه  ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98  با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . نحوه  ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به این صورت است که ابتدا داوطلبان می بایست یک سری اطلاعات و مدارک به همراه داشته باشند وبعد وارد سایت شوند وبرای ثبت نام اقدام نمایند . .طبق هر ساله سازمان سنجش آموزش کشور از طریق وبگاه سازمان سنجش ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام می دهد .داوطلبان متقاضی گروهای آزمایشی ا صلی یعنی  کنکور تجربی کنکور انسانی کنکور ریاضی کنکور هنر وزبان های خارجه گروه های آزمایشی شناور می توانند ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام دهند.

ثبت نام کنکور سراسری 98

مراحل گام به گام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 به چه صورتی است ؟

 

داوطلبان می بایست برای انجام مراحل گام به گام ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 اولا کد پیگیری ثبت نام و همین طور شماره پرونده و نیز شماره سریال ثبت نام ( شماره 12 رقمی مندرج در سریال اعتباری ثبت نام ) را از طریق وبگاه سنجش برای انجام انتخاب رشته و نیز مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی ویا مشاهده کارنامه نوبت اول ومشاهده کارنامه نهایی دریافت نمایند .لازم به ذکر است این مدارک آزمون را باید به دقت نزد خود نگهداری بنمایند .داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی می توانند با مراجعه به قسمت  ویرایش اطلاعات در وبگاه سازمان سنجش فقط از تاریخ 19 بهمن لغایت بیست وهشتم بهمن نسبت به ویرایش و تصحیح اطلاعات اقدام نمایند .لازم است متقاضیان بعد از دریافت دفترچه ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 فرم پیش ثبت نام کنکور 98 تکمیل کنند در زمان ثبت نام نیزاین  مدارکی را که در ادامه بدان می پردازیم باید آماده کنند .مدارک شامل معدل کتبی دیپلم و کد پیگیری سهمیه رزمندگان ( برای مشمولان سهمیه رزمندگان ) و فایل عکس اسکن شده و کد نظام وظیفه و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده و  کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی و شناسنامه و کارت ملی و  کد پستی محل سکونت و کد مربوط به منطقه می باشد .

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 کی است ؟

داوطلبان می بایست از تاریخ اول بهمن لغایت هشتم بهمن ماه برای ثبت نام آزمون سراسری 98 اقدام نمایند .داوطلبان لازم است برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون سراسری98 ابتدا سایت سازمان سنجش را چک بکنند که به محض انتشار اطلاعیه بتوانند اقدامات اولیه را انجام دهند . که احتمالا داوطلبینی که در این بازه ثبت نامی موفق به ثبت نام نشده اند فرصتی چند روزه برای متقاضیان تعیین می شود که بتوانند ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام دهند.

 

زمان برگزاری آزمون سراسری 98 کی است ؟

 

از آن جا که ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام دانشگاه آزاد امسال نیز مطابق سال های گذشته ادغام شده است .با توجه به این که آزمون سراسری آزمون بزرگی ایست .زمان برگزاری آزمون سراسری 98، زمان  برگزاری کنکور 98 ، در روزهای 13 و 14 تیر ماه ۹۸ خواهد بود.

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

شرایط ثبت نام کنکورسراسری 98 چگونه است؟

 

داوطلبان باید از شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام در کنکور سراسری 98 برخوردار باشند که در ادامه بدان می پردازیم . شرایط عمومی عبارتند از:سلامت جسمانی و عدم سوء پیشینه و اعتقادات مذهبی می باشند .که البته شرایط دیگری نظیر نداشتن سوء پیشینه و فساد اخلاقی و عدم سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی و عدم مخالفت ( دشمنی ، منظور اهتراض نیست ) به نظام جمهوری اسلامی ایران
   تبصره - درصورتی که داوطلب در گذشته نسبت به نظام جمهوذی اسلامی ایران اعتراضی داشته است ، می بایست تغییر نظر وی مشخص گردد . اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیانی که در قانون جمهوری اسلامی ایران تصریح شده است .ونیز می توان ازموارد دیگر به عدم اعتیاد به مواد مخدر اشاره کرد .

شرایط اختصاصی کنکور سراسری نیز عبارتند از : متقاضیانی که از سال 64 به بعد تا کنون 2 بار با شرکت در کنکور سراسری روزانه پذیرفته شده اند ، امکان ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت .

آن دسته ازداوطلبانی  که در یکی از رشته های مقطع لیسانس در دوره روزانه تحصیل کرده باشند ، طبق رای دیوان عدالت اداری در صورت پذیرش در رشته های دکتری پزشکی شامل پدندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی در دوره روزانه امکان ثبت نام خواهند داشت .

آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی دوره روزانه در یکی از مقاطع دکتری و یا کارشناسی ارشد و یا کارشناسی و یا کاردانی باشند حق ثبت نام در کنکور سراسری 98 را نخواهند داشت مگر درصورتی که تا اسفندماه 97 انصراف از تحصیل دانشگاه روزانه خود را بطور قطعی بدهند .

لازم به ذکر است داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده اند و در دوره روزانه پذیرفته شده اند می توانند پس از انصراف قطعی از تحصیل خود تا اسفند ماه 97 نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 98 و پذیرش در دوره های غیر روزانه (پردیس خودگردان ، آزاد، مجازی و شبانه  و..) اقدام نمایند . اگر داوطلبی نیز در کنکور 97 در دوره های غیرروزانه پذیرفته شده باشد می تواند بدون آنکه نیازی به انصراف باشد در کنکور سراسری 98 ثبت نام نماید و پس از پذیرفته شدن در کنکور 98 نسبت به انصراف از دانشگاه قبلی خود اقدام نماید .داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 98 باید دارای مدرک پایان تحصیل دوازدهم (دیپلم نظام قدیم ) و یا مدرک پیش دانشگاهی کسب کرده باشند ویا دارای مدرک فوق دیپلم باشند و نیز یا دارای مدرک یپلم چهارساله نظام قدیم باشند.

 

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98 درخت دانش

 

داوطلبان مشتاق به تحصیل در دانشگاه می توانند برای ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 با مشاوران مجرب درخت دانش برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره ثبت نام اینترنتی کنکور 98  در ارتباط باشند. کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در تماس باشند .

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی