Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 مثل سال های گذشته از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد و داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد، با داشتن شرایطی که در ادامه مقاله کامل توضیح خواهیم داد وارد سایت ثبت نام مدرسه شاهد خواهیم شد و مراحل را گام به گام و صحیح تکمیل می نماییم.

اهمیت نقش مشاور در نحوه ثبت نام مدارس شاهد به صحیح درج کردن امتیاز با توجه به نوع سهمیه دانش آموز، انتخاب مدرسه نزدیک به محل سکونت دانش آموز که خود شامل امتیاز خواهد شد، بالا بردن شانس قبولی با افزودن امتیاز غیر سهمیه ای (آزاد) و .. می باشد،

برای انجام تمام مراحلی ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 از طریق مشاور، درج سهمیه ها، انتخاب نزدیک ترین مدرسه، افزایش شانس قبولی با درج سهمیه های آزاد و فرهنگی مثل: کسب رتبه - مقام -حافظی قرآن، آدرس و شماره تماس لیست مدارس شاهد پسرانه تهران به تفکیک منطقه (دخترانه و پیرانه) و ...  با می توانید با مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

معرفی مدارس شاهد تهران و ثبت نام شامل چه کسانی می شود؟

مدارس شاهد تهران: جز معتبر ترین با کیفیت ترین مدارس آموزشی تمامی پایه های تحصیلی با کم ترین هزینه تحصیل نسبت به تمامی مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد.

در مدارس شاهد (سجا) فرزندان شهدا, آزادگان, جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و همچنین دانش آموزانی که حافظ  قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ, مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه, استان و کشور و فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 و سایت سجا می توانند ثبت نام کنند.

مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران در سامانه سجا 98

دانش آموزان و والدین گرامی که مایل به ثبت نام فرزند خود در مدارس شاهد در سال تحصیلی 98-99 می باشند می بایست در تاریخ مقرر شده به سایت سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه نمایند. و مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 را در سامانه سجا انجام دهند. نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98 به صورت زیر است:

  • پس از ورود به سایت سجا در مرحله اول شما می بایست قسمت مربوط به اطلاعات فردی را تکمیل نمایید. در این قسمت اطلاعاتی هم چون نام و نام خانوادگی دانش آموز و والدین, کدملی دانش آموز و والدین, شماره سریال و سرس شناسنامه و سوالاتی از این قبیل پرسیده می شود.
  • در مرحله دوم سوالاتی در رابطه با سوابق تحصیلی دانش آموز در رابطه با معدل و وضعیت تحصیلی و همچنین مدرسه ای که در گذشته در آن تحصیل نموده وجود دارد.
  • در مرحله سوم که تقریبا می توان گفت مهم ترین مرحله ثبت نام است. مرحله ثبت اطلاعات مربوط به سهمیه ها و شرایط کسب امتیاز و کسب امتیاز می باشد. که بسیار حائز اهمیت است.  در دفترچه راهنما ورود به سایت سجا نحوه این امتیاز دهی و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 مشخص شده است.

نحوه ثبت نام داوطلبان غیر شاهد تهران 98-99

توجه داشته باشید که پذیرش دانش آموزان غیر شاهد براساس تعداد امتیاز کسب شده انجام می شود. بنابراین نحوه ثبت این اطلاعات و کسب امتیاز بسیار حائز اهمیت می باشد. درخت دانش از شما تقاضا دارد در صورتی که مایل به ثبت نام خود و یا فرزندتان در مدارس شاهد می باشید. ثبت نام آن را به یک کاربلد بسپارید. این موضوعی است که نباید در رابطه با آن ریسک کرد چون قابل جبران نیست.

مشاوران درخت دانش که از بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سراسر کشور هستند, در مسیر ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هم به صورت حضوری و تلفنی در کنار شما خواهند بود. فقط کافی است با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید.

نحوه انتخاب مدرسه شاهد تهران 98-99

در مرحله چهارم از مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 می بایست مدرسه ی شاهدی را که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید وارد نمایید. که با توجه به اینکه انتخاب مدرسه در محل سکونت دانش آموز از شرایط پذیرش وی می باشد. باید نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خودرا وارد نمایید. در دفترچه راهنما سایت سجا این مدارس مشخص شده است. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت درخت دانش لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها(بر اساس تفکیک جنسیت و منطقه) لیست مدارس ابتدایی شاهد ، لیست مدارس راهنمایی شاهد هر شهر و استان را پیدا کنید و در صورتی که در انتخاب نزدیک ترین مدرسه و یا یافتن محدوده ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره سوالات خود را از مشاورین درخت دانش بپرسید.

برای مشاهده و لیست مدارس شاهد می توانید بر روی لینک بالا (آدرس مدارس شاهد) کلیک نمایید.

مرحله بعدی پرداخت هزینه ثبت نام می باشد. که می بایست به صورت اینترنتی و از طریق کارت بانکی انجام شود. و پس از آن با ثبت اطلاعات سیستم به شما یک کد رهیگیری می دهد. که حتما می بایست آن را نزد خود نگه دارید چون در مراحل بعدی و برای دریافت نتیجه نهایی ثبت نام مدارس شاهد تهران در سامانه سجا 98 به آن احتیاج خواهید داشت. در صورت توان از برگه ثبت نام خود یک کپی تهیه نمایید تا اطلاعات به صورت چاپی در اختیار شما باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی