Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۰۸ ب.ظ

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

در این مقاله سعی داریم در رابطه با نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 چگونه است و شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98-99، سامانه ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی 98 سنجش و لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی 98-99 توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمائید.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98

راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام می پذیرد و متقاضیان می بایست برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای تکمیل فرم انتخاب رشته و ثبت نام اقدام نمایند.

برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می توانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ابتدا برای معلوم کردن گروه امتحانی از بین گروه های آموزشی علوم پایه و هنر و علوم انسانی و فنی و مهندسی و دامپزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی عمل نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته بدون توجه به مدرک کاردانی اقدام نمایند .

متقاضیان می بایست با لحاظ نمودن مدرک کاردانی مورد پذیرش هر رشته و جدول مربوطه به هر یک از رشته های امتحانی که از جمله شرایط انتخاب رشته  کنکورکاردانی به کارشناسی 98 رشته های پزشکیست بر خلاف سایر گروه  های آموزشیست  این است که می توانند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام اقدام نمایند، داوطلب می تواند رشته محل های مورد علاقه و درج رشته امتحانی در بندهای مربوطه اقدام نماید .

برای مثال بند 24 برای آن دسته از متقاضیانیست که بدون توجه به رشته فارغ التحصیلی کاردانی خود رشته امتحانی خود را انتخاب کرده ودر این بند می نمایند . رشته محل های مرتبط  با رشته امتحانی رانیز داوطلب می تواند برحسب علایق اولویت بندی کند و در بند 37 درج نماید . متقاضیان می بایست نسبت به پرداخت هزینه خدمات پیامکی  که هزینه اش 600 تومان است و هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته مبلغ 34 هزارتومان می باشد اقدام نمایند .

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 که برای ورودی مهر ماه بدون کنکور دانشجو پذیرش می نماید از 10 اردیبهشت آغاز می شود و تا 16 اردیبهشت ثبت نام ادامه دارد که داوطلبان می بایست حتما در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .  که شایان ذکر است متقاضیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام انجام دهند . همچنین داوطلبان می بایست از تاریخ 1 تا 8 مرداد که در این تاریخ ها انتشار می یابد اقدام نمایند نهایتا از تاریخ 9 مرداد تا 11 مرداد نیز متقاضیان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدامات لازم را بعمل آورند.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می بایست از شرایط عمومی و اختصاصی برخوردار باشند.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی به کارشناسی 98 عبارتند از : عدم احراز فساد اخلاقی و ملتزم به احکام عملی اسلام و انجام دادن به واجبات و پرهیز کردن از محرمات و نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسو نری و اعقاب آن و برخورداری از توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم احراز عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شرایط اختصاصی برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98

شرایط اختصاصی برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 عبارتند از : دارا بودن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره کاردانی نیز می بایست حتما تا تاریخ 31/06/98 فارغ التحصیل شده باشند برای انتخاب رشته نیمسال دوم و اول می بایست حتما تا تاریخ 30/11/98 که منحصرا می بایست برای انتخاب رشته های تحصیلی نیمسال دوم مجاز به شرکت در آزمون و ثبت نام اقدام نمایند .

پذیرفته شدگان دوره های روزانه در سال 97 حق ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 را ندارند ولی پذیرفته شدگان سایر دوره ها می توانند در کنکور ثبت نام کنند .

متقاضیانی که مدرک بالاتر از لیسانس داشته باشند حق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 در رشته های گروه  غیرپزشکی و پزشکی را ندارند .

اگرا فرادی دارای مدرک کاردانی یکی از رشته های گروه پزشکی که طرح اجباری دارند باشند بشرطی بدون انجام دوره طرح می توانند در آزمون شرکت کنند که رشته انتخابی در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 دارای طرح اجباری باشد .

داوطلبان درصورت شرکت مجدد در کنکور کاردانی به کارشناسی 98 و درصورت قبولی در رشته محل های روزانه اگر متقاضیان قبلا تنها یکبار در مقطع کارشناسی ناپیوسته از مزایای تحصیل رایگان استفاده کرده باشند موظفند مانند دانشجویان دوره نوبت دوم ( شبانه ) شهریه پرداخت کنند .

داوطلبان می توانند برای اطلاع بیشتر از سایر شرایط از جمله شرایط خاص فرهنگیان و انتخاب رشته گروه پزشکی و مقررات وظیفه عمومی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند .

رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی کدامند ؟

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98 می توانید مقاله پربازدید سایت جامع درخت دانش را مطالعه نمایید.

مشاوره تحصیلی کاردانی به کارشناسی درخت دانش

شما می توانید برای گرفتن مشاوره در رابطه با ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی