Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ب.ظ

هزینه ثبت نام مدارس شاهد

هزینه ثبت نام مدارس شاهد

هزینه ثبت نام مدارس شاهد چند تومان می باشد ؟
شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟
ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد 97 در چه سامانه ای است ؟
سایت سجا به چه معناست ؟
سمانه اینترنتی مدارس شاهد ؟0سامانه سجا)
ثبت نام مدارس ابتدایی شاهد چگونه است ؟
شرایط ثبت نام مدرسه شاهد 97-98 به چه صورتی است ؟
لیست مدارس ابتدایی مدارس شاهد ؟
اعلام نتایج مدرسه شاهد سال 97 چه زمانی می باشد ؟
زمان ثبت نام دقیق مدارس ایتدایی شاهد چه زمانی می باشد ؟
آیا در مدارس شاهد حتما باید سهمیه داشته باشیم ؟
نحوه ثبت نام در سامانه سجا مدارس شاهد برای سال 97 ؟
ایا در سال 97 سهمیه ها بهشون اضافه خواهند شد ؟
کد فرهنگی والدین در ثبت نام مدارس شاهد 97 به چه معناست ؟
آدرس و لیست مدارس راهنمایی شاهد راهنمایی و مقطع اول دبیرستان ؟
و .. ؟؟؟

 

در این مقاله سعی داریم تعدادی از سوالات متقاضیان و داوطلبان ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفتند را برای دوستان عزیز پاسخ دهیم.

شهریه مدارس شاهد 97-98

و خیلی از سوالات دیگر موجب ذهن مشغولی والدین و دانش آموزان شده است برای رفع این سوالات و ابهامات پیشنهاد می کنیم متن زیر را مطالعه و یا با مشاوران درخت دانش با شماره تماس 9099072943 در ارتباط باشید.

ثبت نام مدارس شاهد در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آموز پذیرش می کنند. این پذریش ها برای سال 97 بدلیل حذف شدن پایه ششم به هفتم مدرسه تیزهوشان و نمونه دولتی از اهمیت خاصی برخوردار شده است. مدارس شاهد در تمامی استان ها و شهرستان های بزرگ کشور موجود می باشد.

برای دریافت آدرس مدارس راهنمایی شاهد تهران می توانید جدول زیر را مطالعه بفرمایید.

یهترین مدارس راهنمایی شاهد تهران

بهترین مدارس چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟

مدارس راهنمایی به دلیل حساسیت در مباحث ارائه شده و انتخاب رشته موجود نهم به دهم معمولا از جایگاه ویژه ایی برخوردار هستند.

مدارسی که از لحاظ امکانات رفاهی و آموزشی، کمک آموزشی، علمی و .... بهتر از مابقی مدارس باشند معمولا از جایگاه و ارزش بالاتری برخوردار می باشند. در انتهای پست و مقاله تعدادی از مدارس برتر ذکر شده اند.

زمان و شرایط ثبت نام مدارس راهنمایی شاهد

تمامی دوستان می توانند در این مدارس ثبت نام اولیه خود را به انجام برسانند. ثبت نام ها معمولا در مقطع راهنمایی از خردادماه شروع و نتایج آنها از تیرماه اعلام خواهد شد. باتوجه به اینکه خیلی از داوطلبان به منظور به موعد ثبت نام کردن در بقیه مدارس غیرانتفاعی و نمونه باعث می شود که از ثبت نام در مدارس شاهد منصرف شوند، و باعث می شود در حالت ذخیره دوستان زیادی پذیرش شوند.

برای دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در باب موضوعات ثبت نام مدارس شاهد 97، شرایط ثبت نام مدارس شاهد، آدرس مدارس راهنمایی شاهد تهران می توانید بر روی لینک  های مربوط رنگی زیر کلیک نمایید.

لیست مدارس ابتدایی شاهد

زمان ثبت نام مدارس شاهد 97

زمان اعلام نتایج اولیه مدارس شاهد

لیست مدارس ابتدایی شاهد سال 97

با توجه به دغدغه های والدین و دانش آموزان نسبت به انتخاب مدرسه شاهد ،سعی داریم مدارس را در سطح استان ها و تهران به تفکیک خدمت دوستان معرفی کنیم.

مدارس شاهد با توجه به اینکه از نظر امکانات و شرایط علمی مورد توجه تعداد زیادی از والدین قرار گرفته است.

برای انتخاب مدرسه خوب برای بچه های خود چه ملاک هایی در اولویت انتخاب باشند؟

مدرسه به عنوان خانه دوم باید خصوصیاتی داشته باشد خصوصیاتی از جمله:

  1. فضای مناسب آموزشی
  2. امکانات آموزشی در سطح نیاز دانش آموزان
  3. نحوه تدریس معلمان
  4. نظم و انضباط واحد مدیریت مدارس
  5. وجود مشاوران و روانشناسان تحصیلی مجرب در سطح مدرسه

و ....

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا 97-98

ثبت نام مدارس شاهد در مقطع ابتدایی در تاریخ 3/3/1397 آغاز و تا تاریخ 15/03/97 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی می باشد و تعداد متقاضیان و داوطلبان شرکت در مدارس شاهد بالا می باشد پیشنهاد می کنیم در درج کردن سهمیه و امتیازهای خود برای ثبت نام با مشاوران در ارتباط باشید، چون امکان ویرایش کردن اطلاعات ثبت نام وجود ندارد.

برای اطلاع از نحوه صحیح وارد کردن سهمیه خود و همچنین شرایط ثبت نام دانش آموزان بدون سهمیه مدارس شاهد (سهمیه حفظ قرآن و بسیجی) می توانید با مشاورن تحصیلی درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایند و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

ورود به سامانه سجا

شرایط عمومی دانش آموزان شاهد

1- سکونت در محدوده تعیین شده

2- رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزشی

3- دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری

4- رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب.

 

 

 

شرایط ثبت نام در سایت مدارس شاهد

 

 1- سکونت در محدوده تعیین شده 2- رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزشی 3- دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری 4- رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب.

از جمله شرایط ثبت نام مدرسه شاهد  شرایط علمی برای دانش آموزان مقطع دوم تا ششم : کسب کردن نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه.

 

شرایط ثبت نام مدارس ابتدایی شاهد

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم مدارس شاهد: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر در یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب نموده باشد. البته فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد حداکثر دو مورد درسی خوب و بقیه خیلی خوب مورد پذیرش قرار می گیرند.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده  و اگر قصد ادامه تحصیل در مدرسه شاهد را داشته باشد، باید در سال قبل حداقل نمره پایانی 14 و نمره سالانه 13 را در دروس اختصاصی کسب کرده باشد.

 

مراحل  گام به گام ثبت نام مدارس شاهد

در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول یا همان راهنمایی و متوسطه دوم یا همان دبیرستان ثبت نام مدارس شاهد 97-98 انجام می گیرد. ثبت نام از طریق سایت سجا student.sajaa.medu.ir  به صورت اینترنتی برای مدارس شاهد انجام می شود. بعد از ثبت نام و بررسی امتیازات هر داوطلب ، نتایج نهایی بر روی همان سایت سجا اعلام می شود. سپس شما باید جهت تکمیل ثبت نام نهایی به صورت حضوری به مدرسه مورد نظر خود مراجعه کرده و سایر مراحل ثبت نام را انجام دهید.

 

ثبت‌نام اینترنتی عادی در مدارس شاهد

رزاقی سرپرست امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش در رابطه با شرایط علمی ثبت‌نام و ادامه تحصیل دانش‌آموزان غیر شاهد در این مدارس گفت:‌شرایط ثبت نام در پایه اول ابتدایی عبارت است از دارا بودن شرایط عمومی و کسب امتیاز لازم. شرایط ثبت نام در پایه هفتم و دهم نیز بدین شرح است، در پایه هفتم کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس  یا کسب مقیاس خوب در حداکثر  یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات  نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی96-97 و کسب امتیاز لازم و در پایه دهم قبول خرداد در پایه نهم با معدل کل حداقل 16 وکسب شرایط ورود به شاخه و رشته مورد نظر بر اساس نمون برگ هدایت تحصیلی و کسب امتیاز لازم.

وی بیان کرد: دانش آموزان پایه ششمبه هفتم با اولویت ایثارگری (دانش آموزان جانباز و فرزندان جانبازان 25 تا 49 درصد) در صورتیکه حداکثر در 2 درس مقیاس خوب و مابقی خیلی خوب را در خرداد ماه 95-96 کسب کرده‌اند، می‌توانند ثبت نام موقت در پایه هفتم را در سامانه سجا انجام دهند

 

اعلام نتایج پایه های مختلف مدارس شاهد 97

برای مشاهده نتایج مدارس شاهد هفتم 97  به آدرس های نتایج مدارس شاهد درخت دانش  student.sanjesh.medu.ir  و یا ادرس سازمان سنجش مراجعه نمایید. و در فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، کد ملی دانش آموز و همچنین سریال شناسنامه خود را وارد نمایید. اگر کد ملی و سریال شناسنامه خود را به درستی وارد کرده باشید در این مرحله مشخصات دانش آموز و نتیجه پذیرش یا رد دانش آموزو یا این که در لیست ذخیره ها قرار گرفته باشد، برای مدارس شاهد مشاهده می شود.

البته ناگفته نماند که ارائه مدارک برای اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام الزامی است.

تا این مرحله مرحله اولیه پذیرش انجام شده است. کسانی که اسمشان در لیست پذیرفته شدگان قطعی و یا ذخیره قرار گرفته باشد باید با در دست داشتن مدارک مشاهده نتیجه ثبت نام  مدارس شاهد پایه دهم  که در فرم ثبت نام وارد نموده اند، مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند و افراد ذخیره هم همین کار را باید انجام دهند چون امکان دارد بعضی از دانش آموزان به هر دلیلی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکرده و ظرفیت در این مدارس برای افراد ذخیره باز شود.

در تاریخ 17 خرداد تا نهایته 3 تیر برای مقطع ابتدایی و 17 تیر تا 3 مرداد برای  پایه هفتم و از 22 تیر تا 5 مرداد برای پایه دهم بررسی مدارک و تایید مدارک انجام می گیرد.

و مرحله نهایی اعلام نتایج مدارس شاهد در سه مقطع اول ابتدایی(4 تیر) و پایه هفتم(4 مرداد) و پایه دهم(7 مرداد) از طریق سایت سجا شاهد نتایج ابتدایی مدارس شاهد پایه اول ابتدایی می گردد.

 

برای اطلاع و مطالعه پربازدیدترین مقالات سایت بزرگ درخت دانش میتوانید بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید :

 

 

 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

انتخاب رشته کنکور سراسری

دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوره مدارس شاهد درخت دانش

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی