Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

بعد از انتخاب رشته و ثبت کد رشته های انتخابی نسبت به علاقه و موقعیت دانشگاه بر اساس درجه علمی می توانید انتخاب رشته خود را ویرایش کنید. ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 به مدت زمان محدود می باشد، در صورتی که داوطلبان در زمان مقرر اقدام به ویرایش انتخاب رشته خود نکنند مهلت ویرایش را از دست داده و زمانی برای ویرایش نخواهند داشت.

برای بررسی اولویت های انتخاب رشته به ترتیب فاکتورهای موجود پیشنهاد می کنیم با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور ارشد 98

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد از طریق سه عنوان استعدادهای درخشان، دانشگاه فراگیر پیام نور، بورسیه دانشگاه انجام می گیرد که معمولا هر سال با ظرفیت های متفاوتی این پذیرش ها انجام می شود. ورودی های مهرماه و بهمن ماه پذیرش های بدون کنکور انجام میگیرد که دانشگاه ها با توجه به ظرفیت ها و صندلی های خالی این پذیرش ها را انجام خواهند داد. اما سوابق تحصیلی در پذیرش های دانشگاه ها کمی متفاوت می باشد و تعداد داوطلبان و متقاضیان در هر رشته سوابق تحصیلی را برای پذیرش تحت تاثیر خود قرار می دهد.

داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور کارشناسی ارشد 98 می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

ثبت نام بدون کنکور ارشد 98

انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

 انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هم در سال تحصیلی 98 با تاخیر به نسبت سالهای گذشته انجام خوهد شد داوطلبان برای تغییر زمان برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج آزمون وزارت بهداشت می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد 98

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل آزمون تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و دتری تخصصی، زمان برگزاری آزمون ها، شرایط و برنامه ریزی های درسی همراه شما خواهند بود. با توجه به اینکه شرایط و زمان برگزاری آزمون ها در سال تحصیلی 98 با کمی تغییرات مواجه شده است پیشنهاد می کنیم برای دریافت به روز ترین خبرهای آموزشی در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش عضو شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی