Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای را باید چه کسانی انتخاب می کنند؟

برخلاف تصورات گذشته که بیشتر داوطلبان و والدین به این باور بودند که دانش آموزان تنبل و ضعیف(نمرات پایین) وارد رشته های فنی حرفه ای و کاردانش می شوند امسال و سال قبل شاهد افزایش رشته های پردرآمد فنی حرفه ای بوده ایم.

امسال بر خلاف سالهای گذشته رشته های فنی حرفه ای از پذیرش بالاتری برخوردار هستند و پذیرش رشته های فنی حرفه ای 97 به 19 تا 20 درصد رسیده است تا داوطلبان بیشتری بتوانند بنا به نیازهای جامعه در این مراکز تحصیل و انتخاب رشته فنی حرفه ای انجام بدهند.

داوطلبان رشته های فنی حرفه ای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99، که افرادی با توانایی های خاص، و از نظر استعداد و علاقه به کارهای فنی در رشته های تخصصی فنی حرفی را دارا می باشند، این گروه از افراد می توانند با علاقه و پشتکار در رشته ی فنی به مراحل بالاتر هم از نظر بازار کار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد فنی حرفه ای و هم از نظر تخصص حرفه ایی خود دسترسی پیدا کنند، اساس کار در رشته های فنی حرفه ای کار کارگاهی و عملی است، و داوطلب بیشتر از درس خواندن مشغول یاد گرفتن و عملی کار کردن هستند.

 پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای کدامند

پردرآمدترین رشته های فنی و حرفه ای از نظر بازار کار بهتر به چهار گروه و هر گروه شامل رشته هایی، که بر اساس بهترین رشته فنی حرفه ای برای پسران می توان:

  •  صنعت
  • خدمات
  • هنر
  • کشاورزی
  • رشته های گروه صنعت فنی حرفه ای
  • گروه صنعت جز رشته های پولساز فنی حرفه ای و دارای بازار کار بهتر نسبت به دیگر رشته هاست.

در این گروه دانش آموزان تا مقطع دیپلم هم عملی و هم واحدی درس گذرانده و میتوانند در بسیاری از رشته ها وارد باز کار شوند، و نسبت به دیگر رشته ها زودتر می توانند وارد بازار کار شوند.

رشته های شاخه صنعت شاملمکانیک خودرو، نقشه برداری، ساخت و تولید، الکترونیک، التروتکنیک و غیره

پردرآمدترین رشته فنی حرفه ای

نکته مهم درنحوه انتخاب رشته پایه نهم با نمره های پایین:

اگر هر یک از داوطلبان علایق، توانمندی های فردی، و از همه مهمتر خلاقیت های ذهنی خود را شناسایی کرده باشد و آنها را ملاک انتخاب رشته پایه نهم که می تواند سرنوشت هر یک از داوطلبان را رقم بزند قرار بدهند، در آینده در رشته انتخابی مورد علاقه حتما موفق خواهند شد.

"فراموش نکنیم همه افراد موفق صرفا در یک رشته موفق نشدند و با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم مهم است"

هر فردی بنا به استعدادهای خود بستگی به علایق و تلاش و پشتکار می تواند در رشته انتخابی مورد علاقه، فردی موفق شود، و این واقعیت رو داریم که همه در رشته پزشکی و مهندسی موفق نبودند و بر اساس تازه ترین آمار 40 درصدشون بیکار و یا شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارند.

اهمیت نقش مشاور درخت دانش در انتخاب رشته بهترین رشته های فنی حرفه ای 98 بر اساس شرایط و توانایی های داوطلب و رشته مورد علاقه و نیازهای کنونی جامعه می تواند در نقش گرفتن آینده هر داوطلب نقش بسزایی داشته باشد، برای مشاوره انتخاب رشته های فنی حرفه ای و معرفی بهترین رشته های دانشگاهی فنی حرفه ای و بازارکار هر کدام از رشته ها می توانید از طریق شماره 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی