Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

چه کسانی امکان ثبت نام  در مدارس نمونه دولتی را  دارند؟

دانش آموزانی می توانند در آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 در پایه نهم به دهم ثبت نام نمایند که در مرحله اول تابعیت ایرانی داشته باشند، تمام دانش آموزان پایه ششم به هفتم ونهم به دهم که قصد ثبت نام دارند می توانند در صورت داشتن شرایط  اولیه برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی اقدام نمایند . دانش آموزانی می توانندبرای مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند که با توجه به اینکه اولا معدل کل پایه نهم دانش آموزان حداقل 17 و نمره همه ی دروس پایه نهمشون حداقل 12 باشد ونیز با توجه به محاسبه میانگین 50 درصد معدل کل پایه نهم و 50 درصد امتیاز کل آزمون ورودی که برای دانش آموزان لحاظ شده است بتوانند از 50 درصد معدل کل پایه نهم حد نصاب امتیاز را کسب نمایند.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99

ثبت نام مدارس نمونه دولتی در چه مقاطعی انجام می شود ؟

از آن جایی که آزمون نمونه دولتی برای دوره اول متوسطه حذف شده است . سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی شامل دانش آموزان مقطع پایه نهم به دهم می باشد . دانش آموزان می بایست با تهیه منابع کمک درسی و نیز کتاب های کمک آموزشی پس از مطالعه کتاب ها و منابع به سوالات چهار گزینه ای و تستی که طراحی شده است پاسخ دهند تا بتوانند آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون نمونه دولتی کسب نمایند . اولا به دانش آموزان توصیه می کنیم که به سوالاتی که مطمئند پاسخ دهند و از آن جایی که سوالات غلط نمره منفی خواهند داشت بهتر است دانش آموزان با پاسخگویی درست به سوالات به ازای هر پاسخ درست 3 امتیاز کسب کنند . آزمون نمونه دولتی پایه نهم به دهم دارای 90 سوال می باشد که داوطلبان می بایست به 15 سوال استعداد تحلیلی و 75 سوال استعداد تحصیلی پاسخگو باشند . نمره کل استعداد تحصیلی 465 امتیازاست و نمره کل استعداد تحلیلی 45 امتیاز است  . و شایان ذکر است منابع طرح سوال ازمحتوای تمامی کتاب های درسی پایه هشتم و تمامی کتاب های درسی پایه نهم طراحی خواهد شد . برای دانش آموزان پایه نهم به دهم 80 در صد امتیاز آزمونشون به سوالات استعداد تحصیلی و 20 درصد امتیاز آزمونشون به سوالات استعداد تحلیلی اختصاص می یابد .

 

ضریب

تعداد سوال

سوالات استعداد تحصیلی

2

17

علوم تجربی

2

15

زبان و ادبیات فارسی

3

20

ریاضیات

2

8

قرآن و معارف اسلامی ( آموزش قرآن و پیام های آسمان )

1

15

مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )

 

مدت پاسخگویی

تعداد سوال

سوالات استعداد تحلیلی

15 دقیقه

15

استعداد تحلیلی

 

معرفی مدارس نمونه دولتی ؟

مدارس نمونه دولتی تهران مدارسی هستند که در مقایسه با مدارس دیگر دارای امکانات آموزشی بیشتری می باشند وهم این که این مدارس اکثرا دارای کادر آموزشی مجربی هستند که کمک می کنند به دانش آموزان مستعد که بتوانند استعدادهاوخلاقیت های خود را شکوفا نمایند و هم چنین از آن جایی که برای مدارس نمونه دولتی دانش آموزان  شهریه خیلی پائین تری نسبت به سایرمدارس می پردازندمیتوان گفت در مقایسه باسایرمدارس اینگونه  مدارس مدارس باصرفه تری به حساب می آیند .بر اساس تجربیات چندساله از آن جایی که مدارس نمونه دولتی مدارسی هستند که با دانش آموز تمام دروس را کار میکنند از این جهت دانش آموزان مدارس نمونه دولتی از لحاظ پایه درسی برای کنکور آمادگی بیشتری خواهند داشت نسبت دانش آموزان مدارس تیزهوشان چون مدارس تیزهوشان بیشتریک درس راکه دانش آموزپایه درسی قوی داشته باشد باهاش کارمیکنند که دانش آموزبه عنوان نخبه بتواند درالمپیادهاشرکت نماید و حائز مقام شود . شایان ذکراست مدارس نمونه دولتی اکثرا کلاس های فوق برنامه برگزارمی کنند وبایددانش آموزهزینه این کلاس ها رانیزپرداخت کند که البته این کلاس ها از کیفیت تدریس بهتری برخوردارند. که با توجه به شهریه ای که برای دانش آموز بابت واحدهایی که در مباحث دروس ارائه شده است لحاظ می گردد باید به این نکته اشاره نمائیم که دانش آموز باید شهریه این کلاس ها رانیز به مدرسه پرداخت نماید . که شایان ذکر است در مدارس نمونه دولتی سخت گیری هایی نیز وجود دارد که البته امری طبیعیست. در ضمن می توان گفت آزمون مدارس نمونه دولتی به نسبت تیزهوشان آزمون راحت تری به حساب می آید.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دارای چه شرایطی می باشد ؟

 از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان پایه نهم اولا دانش آموزان علاوه بر این که باید تابعیت ایرانی داشته باشند بایستی در صورتی که دانش آموزانی  از اتباع غیر ایرانی نیز باشند می توانند در صورت داشتن شرایط خاص در آزمون نیز شرکت کنند و همین طور دانش آموزان امکان این را نیز دارند که در آزمون نمونه دولتی برای مدارس ثبت نام نمایند . از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی این است که دانش آموزان باید حتما معدلشون بالای 17 باشد . در نهایت می توان به این نکته اشاره کرد که معدل سالانه دانش آموز باید بالای 17 باشد . یعنی به نوعی می توان گفت نمرات خرداد ماه دانش آموز هم لحاظ خواهد شد .

نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی چگونه است ؟

داوطلبان می بایست برای ثبت نام  اقدام نمایند . azmoon.medu.ir از طریق سایت درخت دانش

داوطلبان می توانند بصورت اینترنتی هزینه ثبت نام را که 15 هزار تومان می باشد بپردازند .

داوطلبان می بایست بعد از وارد کردن اطلاعات مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی را بصورت اینترنتی انجام دهند .  که منظور همان تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتی می باشد که باید حتما اطلاعات را وارد نمایند .همچنین از آن جایی که مدارس نمونه دولتی مدارسی هستند که دارای امکانات بیشتری می باشند و همچنین در این مدارس معلمان همه دروس را با دانش آموز کار میکنند که پایه درسی قوی داشته باشد و به راحتی بتواند در کنکور سراسری شرکت نماید و رتبه خوبی در کنکور بتواند کسب نماید .                          

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی ؟

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی عبارتند از :

واریز هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی

تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام آزمون نمونه دولتی

ارائه عکس 3*4

دانش آموزان می بایست بعد از انجام مراحل ثبت نام کد پیگیری دریافت کنند و ضروریست که کد پیگیری را تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگه دارند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی