Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

چه کسانی مجازاند در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شرکت کنند؟

تنها افرادی مجاز به پیش ثبت نام مدارس شاهد هستند که از شرایط عمومی و شرایط ایثارگری و شرایط علمی لازم در هر سه مقطع  بر خوردار باشند. که قطعا الویت با دانش آموزانی است که طبق شرایطی که در ادامه بدان خواهیم پرداخت بتوانند با توجه به جدول امتیازبندی امتیاز بیشتری را کسب نمایند .

همینطور که در بالا هم اشاره نمودیم شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را برای 3 مقطع داریم اول ابتدایی و اول متوسطه و دوم متوسطه که همان (پایه اول و پایه هفتم و پایه دهم) می باشد، به عبارتی دیگر یعنی تنها افرادی می توانند در سامانه سجا چیست؟ اقدام کنند که اولا شرایط ثبت نام را دارند که به نوعی می توان گفت داوطلبان باید اول سال تحصیلی در هر یک از مقاطع باشند .

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد خواهند بود که هم از شرایط عمومی و هم شرایط ایثارگری و هم شرایط علمی برخور دار باشند

آیا بدون سهمیه ایثارگری می توان پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 انجام داد؟

بله - اگر دانش آموزان بخواهند بدون سهمیه ایثارگری پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را انجام دهند می توانند از طریق سهمیه آزاد شانس خود را امتحان امتحان نمایند و حالا سوال اصلی بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدرسه شاهد در معرفی سامانه سجا saja.medu.ir این است که:

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا 98-99 عبارتند از :

سهمیه حافظان قرآن کریم مدارس شاهد

که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم(هر جزء 50 امتیاز)  می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمایند.

شهمیه کسب رتبه های استانی منطقه ای و کشوری مدارس شاهد

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند.

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده نمایند.

سایر سهمیه های آزاد مدارس شاهد

 شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی