Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

چگونگی اعتراض به نتایج کنکور

چگونگی اعتراض به نتایج کنکور سراسری سال ۹۶

جامعه > آموزش - میزان نوشت: مشاور عالی سازمان سنجش کشور در رابطه با نحوه اعتراض داوطلبان به نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97 توضیحاتی را ارائه کرد.

 

حسین توکلی گفت: داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری سال ۹۶ پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی خود در صورتی که در رابطه با مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته شان سئوال داشته باشند می‌توانند تا روز ۲۰ ماه از طریق سایت سازمان سنجش سوال و یا اعتراض خود را مطرح کنند.

وی افزود: کارنامه نتیجه نهایی برای تمام داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری تهیه شده و این کارنامه شامل رتبه داوطلب است.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با اشاره به تهیه کارنامه علمی برای هر یک از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کرده اند گفت: داوطلبانی که فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده، اما پذیرفته نشده اند می‌توانند کارنامه علمی، شامل رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و بین متقاضیان کد رشته و همچنین سهمیه مربوط با توجه به نمره کل و رتبه آخرین نفر پذیرفته شده را مشاهده کنند.

توکلی ادامه داد: این اطلاعات از روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه به روی سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد.

وی در خصوص چگونگی نحوه اعتراض داوطلبان گفت: داوطلبان می‌توانند پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی در صورتی که در رابطه با مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته خود سوال یا اعتراضی داشته باشند روز ۲۰ مهر ماه ۹۶ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پاسخ اقدام کنند.

همچنین می توانند با استفاده از کارنامه سبز در تکمیل ظرفیت دانشگاه ها نیز شرکت کنند

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: همچنین هر یک از داوطبان می‌توانند با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

مطالب مفید

اعلام نتایج دانشگاه آزاد 96

اعلام نتایج دانشگاه سراسری 96

اعتراض به نتیجه نهایی کنکور سراسری

اعتراض به نتایج کنکور دانشگاه آزاد

ذخیره دانشگاه ازاد چیست؟

کارنامه سبز چیست؟

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره تحصیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی