Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور 98

کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه محرمانه روز  28 شهریور 98 منتشر می شود. در فرایند اعلام نتایج کنکور ابتدا کارنامه اولیه منتشر می شود بعد از آن داوطلبان مجاز به انتخاب رشته انتخاب بر اساس اولویت های انتخابی خود انتخاب رشته می کنند و می توانند تا 150 اولویت انتخاب کنند. دقت در این مرحله اهمیت زیادی دارد چون باید اولویتها را بر اساس شانس قبولی خود در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند. بدین معنی رشته ای را که در آن امکان قبول شدن با توجه به رتبه خود دارند ولی علاقه کمتری نسبت به آن دارند را باید بعد از رشته ای که امکان قبول شدن در آن کمتر است وارد نمایند.

بعد از مرحله انتخاب رشته و در اواخر شهریور ماه نتایج نهایی کنکور از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود و داوطلبان در صورت قبولی فقط یک جواب قبولی دانشگاه مورد نظر خود را می توانند مشاهده کنند. بعد از این مرحله ثبت نام در رشته قبولی می باشد و داوطلبان باید در دانشگاه مورد نظر خود ثبت نام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاههای روزانه پذیرفته شده اند در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه یکسال از شرکت در کنکور سراسری محروم می شوند.

بعد از ثبت نام در دانشگاه ، کارنامه نهایی کنکور یا کارنامه سبز منتشر می شود و کارنامه همه داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند منتشر می شود در کارنامه نهایی کنکور همه کد رشته های که در فرم انتخاب رشته وارد شده اند با رتبه قبولی و رتبه داوطلب در آن کد رشته مشخص می شوند.

کاربرد کارنامه نهایی کنکور

داوطلبانی که از انتخاب رشته خود ناراضی هستند می توانند سراغ دیگر رشته های قبول شده را بگیرند و در صورت جلب رضایت دانشگاه مبدأ و مقصد در آن رشته ها مشغول به تحصیل شوند. شرایط استفاده از کارنامه نهایی یا کارنامه سبز در پست های قبلی توضیح داده شده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تغییر رشته و انتقالی دانشگاه با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای مشاهده کارنامه سبز خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری 98

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی