Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ

3 روش ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور

3 روش ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور

3 روش ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران وجود دارد که در این مقاله می خواهیم کوتاه به آنها بپردازیم:

  1. روش اول ثبت نام در کنکور سراسری 1398 و انتخاب رشته در رشته های پزشکی که شامل 11 رشته خواهد شد.
  2. روش دوم تحصیل در دانشگاه هایی با هزینه پایین و تحصیل خارج از کشور در رشته های پزشکی بدون کنکور به عنوان مثال: روسیه-چین_آلمان_مجارستان)
  3. تحصیل در رشته های پزشکی بدون آزمون در دانشگاه های فنی حرفه ای و علمی کاربردی در مقطع کاردانی که در ادامه مقاله به صورت کامل رشته ها و شرایط ورود به هر کدام را توضح داده ایم.

پزشکی بدون کنکور هنوز وارد لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نشده است و فعلا تا این ترم ثبت نام در رشته های آزمایشگاهی را در دانشگاه آزاد بدون کنکور داشته ایم

خرید صندلی رشته های پزشکی بدون کنکور واقعیت دارد یا نه!!!

چند سالی است تب داغ لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان در بین داوطلبان متقاضی پزشکی بدون کنکور در ایران، داروسازی بدون کنکور، دندانپزشکی بدون کنکور در پردیس تهران و حتی پیراپزشکی بدون کنکور، با عنوان خرید صندلی در این دانشگاه ها بالاست.

در این مقاله قصد داریم به واقعیت خرید صندلی پزشکی بدون آزمون در ایران پایان دهیم و راههای ورود به رشته های پزشکی را توضیح دهیم، روش ورود به رشته های پزشکی از طریق ثبت نام کنکور 98 و کسب رتبه های لازم برای قبولی در کنکور هر سال می باشد که داوطلب باید با برنامه ریزی درست و پایه ای و همچنین اطلاع از میانگین درصدها و رتبه آخرین نفر قبولی بتواند در رشته های پزشکی پردیس خود گردان رتبه لازم را کسب نماید.

روش بعدی تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور تحصیل در خارج از کشور و ادامه تحصیل در آن کشور و یا بعد از گذراندن 32 واحد ( در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت) انتقالی به دانشگاه های پردیس بین الملل در ایران که بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت تا آخر امسال داوطلبان می تواند در صورت داشتن شرایط لازم انتقالی دریافت نمایند.

برای اطلاع از شرایط انتقالی و نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور در خارج از کشور و روشهای انتقالی بعد از گذراندن واحدهای مشخص شده هر سال و تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران در دانشگاه های پردیس می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا برای اطلاع از لیست دانشگاه های مورد پذیرش و پزشکی بدون کنکور روسیه کلیک نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی