Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۲۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۶ ب.ظ

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98

  • مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 کدامند ؟
  • مدارک لازم برای استفاده از سهمیه ها در ثبت نام کنکور سراسری 98 کدامند ؟      
  • نحوه انتخاب گروه آزمایشی برای ثبت نام کنکور سراسری 98  به چه صورتیست ؟      
  • نحوه ثبت نام دوباره کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • و ... ؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم  داوطلبان لازم است مدارک ثبت نام کنکور سراسری 98 را که شامل عکس و یا اطلاعاتی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی می باشند را آماده نمایند که بتوانند برای ثبت نام کنکور سراسری 98 اقدام نمایند ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود که داوطلبان لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 دفترچه را دانلود نمایند که این مدارک را می توانند از طریق فرم پیش نویس که در انتهای دفترچه ثبت نام کنکور 98 قرار دارد نیز موردبررسی قرار دهند.

مدارک تحصیلی لازم ثبت نام کنکورسراسری 98

مدارک لازم تحصیلی برای شرکت در کنکور سراسری 98 شامل مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم، پایه دوازدهم نظام جدید، دیپلم چهارساله نظام قدیم می باشد که داوطلبان باید حتما این مدارک را داشته باشند تا بتوانند در کنکور 98 شرکت نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 98

مدارک لاز م برای استفاده از سهمیه ها در کنکور سراسری 98

در کنکور انواع سهمیه های کنکور سراسری 98 مانند سهمیه رزمندگان و ایثارگران و خانواده های شهدا و بهیاران وجود دارد . همه داوطلبان بر اساس محل تحصیل خود جزو سهمیه مناطق(مناطق سه گانه کشوری ) محسوب می شوند مگر اینکه شرایط استفاده از سهمیه های دیگر را داشته باشند داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان را دارند لازم است به ارگان مربوط سازملن بسیج مستضعفین یا ستاد کل نیروهای مسلح مراجعه و فرم استفاده از سهمیه ایثارگران را تکمیل نمایند چنانچه ارگان تائید کننده سهمیه ستاد مشترک سپاه پاسداران و یا ستاد کل نیروهای مسلح باشد لازم است کد پیگیری ( 12 رقمی ) از ناحیه محل اعزام دریافقت شود ( کد پیگیری 12 رقمی ایثارگران برای هر آزمون متفاوت باشد ) استفاده از سهمیه ایثارگران با تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می گیرد و نیازی به مراجعه سایت یا سازمان خاصی نیست.

 داوطلبان مرد نیز باید وضعیت نظام وظیفه خود را به صورت کدعددی در فرم ثبت نام اعلام کنند افرادی که شرایط استفاده از سهمیه بهیاران را دارند لازم است از سازمان مربوط  گواهی لازم را دریافت و نزد خود نگهداری کنند این سهمیه فقط برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی برای ورود به رشته پرستاری است . 

شرایط شرکت در کنکور سراسری 98

شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 شامل دو سری شرایط می باشد که در زیر کامل توضیح دادیم:

  • شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 98
  • شرایط اختصاصی کنکور سراسری 98

 

شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری 98

برای شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 داشتن شرایط زیر الزامیست که در ادامه بدان می پردازیم :

شرایط عمومی عبارتند از: اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و عدم احراز عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری جمهوری اسلامی در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته باید تغییر نظر او احراز شود و همچنین نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیر قانونی فراماسونری و اعقاب آن ها و نیز عدم احراز فساد اخلاقی و نیز عدم اعتیاد به مواد مخدر می باشند.

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 98

شرایط اختصاصی عبارتند از: داشتن یکی ازاین مدارک تحصیلی الزامیست که این مدارک شامل مدرک دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی یا یکی از مدارک کاردانی فوق دیپلم می باشند .که لازم به ذکر است داوطلبان می بایست همه مدارک تحصیلی را حداکثر تا تاریخ 31/6/98 دریافت کرده باشند فارغ التحصیلان دوره کاردانی باید تعهدات و خدمات قانونی خود را گذرانده باشند .

انتخاب گروه آزمایشی در کنکور سراسری 98

در هر فرد بدون در نظر گرفتن نوع مدرک تحصیلی ( دیپلم نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی ) می تواند در یکی از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی علوم انسانی و هنر یا زبان ثبت نام کند  هر فرد علاوه بر ثبت نام در یکی از گروه های آزمایشی اصلی علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی یا علوم انسانی در صورت تمایل می تواند در یک یا هر دو گروه آزمایشی زبان وهنر ثبت نماید .  

مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۶
مشاور
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ب.ظ

راهنمای ثبت نام کنکور 98 در سایت سنجش

راهنمای ثبت نام کنکور 98 در سایت سنجش

اگر به صورت کامل شرایط و ضوابط مربوط به زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را مطالعه نموده اید، مدارک جهت ثبت نام را آماده کردید و اکنون آماده شروع فرآیند ثبت نام کنکور 98 از سایت سنجش هستید این مقاله را تا پایان مطالعه بفرمایید که با همدیگر ثبت نام را شروع نماییم.

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام کنکور 98

فرم پیش نویس ثبت نام کنکور 98 نظام قدیم دقیقا مشابه فرم ثبت نام کنکور 98 نظام جدید در سایت سازمان سنجش می باشد، توصیه میکنیم که فرم پیش نویس را حتما قبل از مراجعه به صفحه ثبت نام تکمیل نمایید زیرا این فرم به شما کمک می کند که مراحل ثبت نام را با آرامش، سرعت و دقت بیشتری انجام دهید و درصد اشتباه را پایین می آورد.

نکات ثبت نام کنکور 98 از طریق کافی نت

توصیه مشاوران درخت دانش این است که حتی المقدور از مراجعه به کافی نت مراجعه نکنید به دلیل مشکلات متعددی که در ثبت نام سالا های گذشته بسیاری از داوطلبان پیش آمده است و ثبت نام خود را از طریق مشاور انجام دهید، اما اگر برای ثبت نام کنکور سراسری خود به کافی نت مراجع می کنید به نکات زیر توجه نمایید:

  • قبل از تایید نهایی حتما اطلاعات خود و به خصوص عکس پرسنلی را کنترل نمایید.
  • از فرم نهایی ثبت نام که شامل شماره پرونده 7 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی است پرینت تهیه نمایید.
  • کارت اعتباری که از کافی نت خریداری نموده اید تا پایان پاییز 1398 نزد خود نگه دارید.

مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98

گام اول: مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و کلیک بر روی لینک ثبت نام کنکور سراسری 98 از طریق یکی از مسیرهای زیر:

توجه قبل از ورود به سایت سازمان سنجش حتما شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 را مطالعه کنید.

1.      در صفحه اصلی سایت سازمان سنجش از ستون وسط و ردیف سراسری بر روی لینک رنگی ثبت نام کلیک نمایید.

2.      در صفحه اصلی سایت سازمان سنجش و از قسمت راست از کادرهای رنگی بر روی سراسری کلیک نمایید.

3.      در صفحه اصلی سایت سازمان سنجش و از قسمت سمت چپ و قسمت دسترسی سریع بر روی لینک ثبت نام کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

مشخص کردن آخرین مدرک تحصیلی لازم برای ثبت نام کنکور 98

گام دوم: پس مطالعه مشخصات آزمون ابتدا مدرک دیپلم خود را مشخص نمایید، سپس وضعیت پیش دانشگاهی خود را مشخص کنید سپس سریال کارت اعتباری (12 رقمی) را بزنید و در پایان با وارد نمودن کد امنیتی وارد صفحه جدید ثبت نام خواهید شد.

توجه: با توجه وضعیت دیپلم و پیش دانشگاهی تان در 4 حالت مختلف  زیر صفحه جدید برای شما باز خواهد شد:

قبل از مشاهده مدارک لازم حتما نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایید

وارد کردن کد سوابق تحصیلی

حالت اول: وارد صفحه درج کد سوابق تحصیلی و کد دانش آموزی می شوید، با وارد کردن این چهار کد شما وارد صفحه ای خواهید شد که سوابق تحصیلی شما در آن نمایش داده شده است و با دقت سوابق تحصیلی خود را تایید نمایید.

قبل از وارد کردن کد سوابق تحصیلی از تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 اطلاع داشته باشید. 

اگراطلاعات شخصی سوابق دیپلم یا پیش دانشگاهی مورد تایید شما نبود ونتوانستید وارد صفحة جدید شوید، اقدامات زیر را انجام دهید:

هر کدام از کدها شامل کدسوابق تحصیلی، پیش دانشگاهی و کد دانش آموزی که مشکل داشت را وارد کنید و مشاهد را بزنید در صورتی که اطلاعات فردی تان نمایش داده شد و مورد تایید شما بود گزینه تایید را انتخاب نمایید اما اگر مورد تایید نبود دوراه وجود دارد:

·         اگر اطلاعات سوابق تحصیلی برای شما نمایش داده نشد و یا ناقص بود به سامانه http://dipcode.medu.ir/ مراجعه نمایید و ازطلاعات خود را تکمیل نمایید.

·         اگر نتوانستید اطلاعات سوابق تحصیلی خود را تکمیل نمایید لازم است که حضورا به اداره آموزش و پرورش محل دریافت مدرک دیپلم خود مراجعه نمایید.

آپلود مدارک لازم ثبت نام

اکنون با آپلود عکس با مشخصات خواسته شده و تایید وارد صفحه فرم تکمیل اطلاعات فردی داوطلب خواهید شد.حال اطلاعات فردی و تحصیلی شما به صورت خودکار ظاهر می شود و شما باید ردیف های 9 و 14 تا 18 و 23 به بعد را تکمیل نمایید.

حالت دوم: پس از بارگذاری عکس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضی خواهید شد، که اطلاعات فردی و تحصیلی شما به صورت خودکار ظاهر می شود و شما بندهای 9 و 14 به بعد را تکمیل می نمایید.

حالت سوم: پس از بارگذاری عکس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضی خواهید شد، که اطلاعات فردی و تحصیلی شما به صورت خودکار ظاهر می شود و شما بندهای 9 و 10 تا 18 و 23 به بعد را تکمیل می نمایید.

حالت چهارم: پس از بارگذاری عکس وارد صفحه فرم اطلاعات متقاضی خواهید شد، که اطلاعات فردی و تحصیلی شما به صورت خودکار ظاهر می شود و شما بندهای 9 و 10 تا 17 و 23 به بعد را تکمیل می نمایید.

چنانچه در تکمیل هر یک از بند های ثبت نام کنکور 98 با ابهامی مواجه بودید، دریافت کد سوابق تحصیلی، کد دانش آموزی، کد پیش دانشگاهی و مرحله ی مهم ثبت نام کنکور انتخاب رشته کنکور سراسری 98... از طریق  تلفن ثابت و بدون پیش شماره با 9099072943 مشاوران درخت دانش در ازتباط باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۵
مشاور
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ب.ظ

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 در روز چهارشنبه 24 بهمن ماه سال 1397 در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 مراحل ثبت نام کنکور خود را انجام دهند. در زیر تمام مراحل و بند های موجود در دفترچه کنکور 98 توضیح داده شده است. 

توضیحات کامل در مورد بند های دفترچه کنکور سراسری 98

قبل از اینکه بند ها را کامل مطالعه کنید زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 را مطالعه کنید.

بندهای 1 تا 8 : شامل مشخصات فردی داوطلب است مطابق با کارت ملی و شناسنامه باید تکمیل گردد.

بند 9 : شامل کد بخش تولد است که از منوی جستجو می توانید این کد را بیابید.

بندهای 10 تا 17 : شامل اطلاعات مربوز به دیپلم است که مطابق لا مدرک دیچلم باید تکمیل شود.

بند 18 : وضعیت دانش آموزی یا فارغ التحصیل بودن خود و شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 را مشخص کنید.

بند 19 : کد منطقة یا ناحیة محل گرفتن مدرک پیش دانشگاهی خود را از فهرست هوشمند انتخاب و ثبت نمایید.

بندهای 20 تا 22 :  شامل اطلاعات مربوز به پیش دانشگاهی می باشد که مطابق با مدرک پیش ئانشگاهی باید ثبت گردد.

بند 23 :  کد بخش محل گرفتن مدرک پیش دانشگاهی خود را از فهرست هوشمند انتخاب و ثبت نمایید.

بند 24 :  اگر فارغ التحصی شده اید معدل پیش دانشگاهی را وارد نمایید.

بند 25 : داوطلبان اقلیتهای دینی، برای تعیین سؤا لها ی دینی آزمون، دین خود را علامت بزنند.

بند 26 :  طبق وضعیت خود یکی از سهمیه ها را علامت بزنید.

همة داوطلبان بر اساس اینکه در یکی از مناط ق کشور تحصیل کرده اند، شامل سهمیة مناطق می شوند، مگر اینکه شرایط استفاده از سهمیه های دیگر را داشته باشند که اگر متقاضی استفاده از هریک از سهمیه های رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا می باشید لازم است بند مربوط را علامت گذاری کنید.

برای اطلاعات کامل در مورد سهمیه های کنکور سراسری 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98

بند 27 :  محل درج کد 12 رقمی استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگران و رزمندگان است.

بند 28 :  محل درج مدت حضور در جبهه به ماه برای استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگران و رزمندگان است.

بند 29 :  کادر مربوط به داوطلبان معلول می باشد.(در صورت نیاز به منشی گزینه نیاز به منشی را دارم علامت بزنید)

بند 30 :  داوطلبان اتباع غیر ایرانی با مطالعه شرایط اتباع ایرانی برای کنکور سراسری 98 را مطالعه و کد 13 رقمی خود را وارد نمایند.

بند 31 :  اگر بهیار هستید، کادر مربوط را علامت گذاری نمایید.

بند 32 :  اگر دانشجو، فارغ التحصیل دانشگاه یا انصراف داده اید وضعیت تحصیلی خود را مشخص نمایید.

بند 33 :  وضعیت فارغ التحصیلی خود را از دانشگاه با زدن علامت تعیین کنید.

بند 34 :  اگر فارغ التحصیل دوره کاردانی هستید معدل خود را وارد کنید.

بند 35 :  مربوز به داوطلبان شاغل می باشد.

بند 36 :  مربوط به داوطلبان بهیار می باشد و کد محل به اشتغال خود را وارد نمایید.

بند 37 :  گروه آزمایشی که قصد شرکت در آن را دارید، با زدن علامت، تعیین کنید.

بند 38 :  نوع زبان خارجی مورد نظر خود را علامت بزنید جهت تعیین سوالات زبان خارجی.

چنانچه داوطلبی در 2 و یا 3 گروه آزمایشی ثبت نام نماید، زبان امتحانی وی همان زبان گروه آزمایشی اصلی خواهد بود.

بند 39 :  اگر علاوه بر گروه اصلی خود مایل به ثبت نام گروه آزمایشی هنر نیز هستید آن را علامت بزنید.

بند 40 :  اگر علاوه بر گروه اصلی خود مایل به ثبت نام گروه آزمایشی زبان انگلیسی نیز هستید آن را علامت بزنید.

بند 41 : اگر مایل باشید بعد از اعلام نتایج از رشته های پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی انتخاب نمایید گزینه را علامت بزنید.

بند 42 :  برای علاقه مندان به تحصیل در دانشکدة اطلاعات و امنیت ملی هست.

بند 43 :  برای علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه امام صادق(ع) هست.

بند 44 :  برای تعیین حوزه امتحانی خود، استان و کد بخش محل اقامت خود را از فهرست هوشمند انتخاب کنید.

بند 45 :  وضعیت نظام وظیفه خود را تعیین کنید.

بندهای 46 تا 50 : نشانی و مشخصات محل سکونت و تلفنهای ثابت و همراه خود را به دقت وارد کنید.

بند 51 :  در صورت تمایل نشانی پست الکترونیکی(E-Mail ) خود را وارد نمایید.

بند 52 :  اگر سال گذشته، در آزمون سراسری ثب تنام کرده اید، این کادر را علامت بزنید.

گام سوم: با تایید اطلاعاتی که وارد کرده اید، کد رهگیری ( 16 رقمی )برای شما نمایش داده می شود.

تذکر: کد رهگیری، شماره پرونده و همچنین اطلاعات کارت یا کارتهای اعتباری را تا پایان مراحل آزمون 98 نگهداری نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با داشتن کادر مشاوران مجرب با چندین سال سابقه در برنامه ریزی درسی کنکورهمراه شما خواهند بود با راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 در سایت سنجش ، برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸، تحصیل مجدد در رشته های پزشکی، ثبت نام کنکور ۹۸و جوابگوی سوالات و ابهامت شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۴
مشاور
سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۳ ب.ظ

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

  • مراحل نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 و نحوه پرداخت چگونه است ؟
  • انتخاب گروه آزمایشی در کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • آیا امکان ویرایش و تصحیح فرم ثبت نام کنکور سراسری 98 وجود دارد ؟
  • تعیین وضعیت نظام وظیفه در کنکور سراسری 98 چگونه است ؟
  • سهمیه های کنکور سراسری 98 و نحوه درج کردن آنها؟
  • و .. ؟؟              

آیا قبل از اینکه ثبت نام کنکور سراسری 98 را شروع کنید لازم است ابتدا مدارکی مانند عکس یا اطلاعاتی مانند کد سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق پیش دانشگاهی خود را آماده کنید یا گروه آزمایش خود را برای کنکور سراسری 98 تعیین نمائید و پس از آن ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 را شروع کنید توضیحات ذکر شده شما را قدم به قدم تا انتهای ثبت نام کنکور سراسری 98 راهنمائی می کند.

 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم درخت دانش در اختیار شما عزیزان قرار دهند کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

                                     

مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری 98

 اگر همه مدارک لازم را در دسترس دارید و از همه ضوابط و مقرراتی را که به شما مربوط می شود آگاهی دارید می توانید برای ثبت نام کنکور سراسری 98 اقدام نمائید ابتدا می بایست فرم پیش نویس را تکمیل نمائید داوطلبان ضرورت دارد پیش از ورود به صفحه ثبت نام فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کنکور سراسری 98 را تکمیل نموده باشند  مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده در فرم ثبت کنکور سراسری 98 به عهده داوطلب است در هر مرحله مشخص می شود که داوطلبی با اطلاعات نادرست یا رعایت نکردن شرایط و ضوابط ثبت نام نموده است از ادامه آزمون محروم خواهد شد گام اول برای ثبت نام ورود به صفحه کنکور سراسری 98 سنجش آموزش کشور می باشد .

 در ستون های رنگی سمت راست در صفحه وبگاه سازمان سنجش روی سراسری کلیک کنید با ورود  به متن اطلاعیه روی آدرس رنگی کلیک کنیدگام دوم این است ورود به صفحه اول اطلاعات آزمون می باشد گام سوم این است در صفحه دوم ثبت نام جدید در این صفحه ابتدا در ردیف اول وضعیت دیپلم خود را وارد مشخص می کنید سپس در ردیف دوم وضعیت پیش دانشگاهی خود را مشخص می کنید در ردیف سوم سریال کارت اعتباری ( 12 رقمی ) را که قبلا تهیه کرده اید وارد می کنید .  در آخر با وارد کردن کد امنیتی وارد صفحه جدید می شویدبا توجه به وضعیت دیپلم و وضعیت پیش دانشگاهی وارد صفحه جدید می شوید و اطلاعات را وارد می نمائید .

داوطلبان همچنین باید نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند که ضروریست بندهای 23 به بعد را تکمیل نمایند و همچنین با تائید اطلاعاتی که وارد کرده اند کد رهگیری ( 16 رقمی ) دریافت نمایند داوطلبان ضروریست این کد و شماره پرونده و همچنین اطلاعات کارت یا کارت های اعتباری را تا پایان مراحل آزمون نگهداری نمایید.                                                                        

هزینه های ثبت نام کنکور سراسری 98  و نحوه پرداخت آن

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98 به صورت اینترنتی و یا کارت های اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب در یافت می شود پیوند ( لینک ) مربوط در صفحه اصلی وبگاه سازمان سنجش به نام خرید کارت اعتباری وجود دارد . هزینه ثبت نام در هر گروه آزمایشی 220000 دویست و بیست هزار ریال است که پس از پرداخت شماره سریال اعتباری شماره 12 رقمی برای شما نمایش داده می شود آن شماره را یادداشت نمایید برای ثبت نام در هر یک از گروه های آزمایشی دوم یا سوم ( علاوه بر گروه اصلی ) نیز مبلغ جداگانه دریافت می شود و پس از پرداخت برای هر گروه شماره سریال جداگانه دریافت می کنید .

کسانی که علاقه دارند زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 پس از اعلام نتیجه اولیه از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات غیر دولتی غیرانتفاعی هم رشته هایی را انتخاب نمایند لازم است در سیستم خرید کارت اعتباری مبلغ یکصد و ده هزار ریال واریز وشماره سریال 10 رقمی دریافت نماینددر صورتی که علاقمند هستید اخبار آزمون را به صورت پیامک دریافت کنید کارت اعتباری به مبلغ 225000 ریال ( هزینه ثبت نام + هزینه استفاده از خدمات پیامک ) را انتخاب نمایید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۵:۱۳
مشاور

پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

چند سالی است که دیگر زمان مهم نیست و پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است و داوطلب در رشته های پر طرفدار و تاپ پذیرش خواهد شد که دارای سوابق تحصیلی بالا باشد . در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی با توجه به ظرفیت رشته محل ها می باشد .

سوابق تحصیلی چیست؟

سوابق تحصیلی یا همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلبان که به میزان 25 % و البته با تاثیر مستقیم به نمره کل نهایی داوطلب اعمال می شود. البته شایان ذکر است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه ها در نظر گرفته خواهد شد . متقاضیان می بایست ابتدا از صحت اطلاعات سوابق تحصیلی مطمئن شوند زیرا که امکان ویرایش اطلاعات را داوطلبان به هیچ عنوان نخواهند داشت.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

مقاطع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چند دسته تقسیم می شوند؟

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه های دیگر 4 مقطع ثبت نامی داریم که شامل :

1 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته

2 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته

3 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته )

4 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ( لیسانس )

شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

در جدول زیر سعی شده است به تاثیر سوابق تحصیلی و شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور پرداخته شود . که البته در جدول سعی شده است با توجه به نوع دیپلم به جدول ضرایب مرتبط با عنوان دیپلم نیز اشاره گردد .

 

نوع دیپلم

ریاضی فیزیک

علوم تجربی

ادبیات و علوم انسانی

علوم و معارف اسلامی

سایر عناوین دیپلم

مجموعه آموزشی

ریاضی و فنی مهندسی

۱۰۰

۷۴.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

علوم تجربی، کشاورزی

۸۰.۹

۱۰۰

//

//

//

علوم انسانی مجموعه ۳ و ۴

۴۱.۲

۴۱.۲

۱۰۰

۱۰۰

۴۱.۲

هنر

۱۰۰

۱۰۰

۶۹.۸

۶۹.۸

۶۹.۸

زبان‌های خارجی

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معدل کل مهم است یا معدل کتبی ؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ندارد .  در ضمن دانش آموزان رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده باشند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بر اساس معدل کتبی دیپلمشان اقدام نمایند .

معدل کتبی دیپلم به چه معناست ؟

در کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلب معدل کتبی وی مشخص گردیده است . که در حقیقت منظور از معدل کتبی دیپلم همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی است . که شایان ذکر است معدل کتبی دیپلم داوطلب در مدرک دیپلم وی نیز درج شده است . که البته هر چقدر معدل کتبی دیپلم داوطلب بالاتر باشد شانس قبولی وی نیز در دانشگاه بیش تر خواهد بود .

با چه معدلی چه رشته ای ؟

در معدل قبولی هر کدام از رشته های بدون کنکور با هم فرق می کند مثلا برای رشته های پر طرفدار بدون کنکور مثل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب رشته حقوق بدون آزمون معدل باید بالاتر باشد مثلا برای رشته حقوق بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر معدل داوطلب باید بالاتر از 16 باشد.

 معدل بالای 15 معدل خوبی برای قبولی دانشگاه می باشد ولی معدل زیر 15 معدل بدی نیست . بنابراین به این نتیجه می رسیم که در صورتی شانس قبولی داوطلب در دانشگاه بیش تر می شود که معدل کتبی دیپلم وی بالاتر از سایر داوطلبین باشد.

به عنوان مثال: رشته روانشناسی بدون کنکور در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام نیز معدل بالای 14 پذیرش داشتیم.

به عن.ان مثال رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران شمال معدل بالاتر از 15 قبولی داشتیم.

در زیر پربازدید ترین رشته های جدید بدون آزمون برای این شهر ها را داشته ایم لطفا مطالعه نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مراغه

آیا ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی نتایج هم دارد؟

این سوالی است که اکثر داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از ما دارند که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی اعلام می شود؟
بعد از اتمام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی معمولا و حداکثر بهد از یک هفته نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد که داوطلبین می توانند نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده نمایند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۸
مشاور
يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۴ ق.ظ

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

در جدول زیر سعی شده است به تاثیر سوابق تحصیلی و شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور پرداخته شود . که البته در جدول سعی شده است با توجه به نوع دیپلم به جدول ضرایب مرتبط با عنوان دیپلم نیز اشاره گردد .

نوع دیپلم

ریاضی فیزیک

علوم تجربی

ادبیات و علوم انسانی

علوم و معارف اسلامی

سایر عناوین دیپلم

مجموعه آموزشی

ریاضی و فنی مهندسی

۱۰۰

۷۴.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

۳۱.۴

علوم تجربی، کشاورزی

۸۰.۹

۱۰۰

//

//

//

علوم انسانی مجموعه ۳ و ۴

۴۱.۲

۴۱.۲

۱۰۰

۱۰۰

۴۱.۲

هنر

۱۰۰

۱۰۰

۶۹.۸

۶۹.۸

۶۹.۸

زبان‌های خارجی

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

۱۰۰

آیا ثبت نام شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور نتایج هم دارد؟

این سوالی است که اکثر داوطلبان دانشگاه آزاد بدون کنکور از ما دارند که مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد کی اعلام می شود؟
بعد از اتمام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی معمولا و حداکثر بعد از یک هفته نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد که داوطلبین می توانند نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده نمایند.

پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98

چند سالی است که دیگر زمان مهم نیست و پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است و داوطلب در رشته های پر طرفدار و تاپ پذیرش خواهد شد که دارای سوابق تحصیلی بالا باشد . در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم. ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی با توجه به ظرفیت رشته محل ها می باشد .

شرط معدل به چه معناست؟

شرط معدل یا همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلبان که به میزان 25 % و البته با تاثیر مستقیم به نمره کل نهایی داوطلب اعمال می شود. البته شایان ذکر است که ابتدا نمره کل سوابق تحصیلی داوطلبان در زیر گروه ها در نظر گرفته خواهد شد . متقاضیان می بایست ابتدا از صحت اطلاعات سوابق تحصیلی مطمئن شوند زیرا که امکان ویرایش اطلاعات را داوطلبان به هیچ عنوان نخواهند داشت.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98

مقاطع ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چند دسته تقسیم می شوند؟

در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه های دیگر 4 مقطع ثبت نامی داریم که شامل :

1 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته

2 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته

3 – ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته )

4 – ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته ( لیسانس )

شرط معدل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کدام معدل است؟

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد فقط معدل کتبی داوطلب مهم می باشد . معدل کل دیپلم یا معدل کل سه سال دبیرستان هیچ تاثیری در پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 97 – 98 ندارد .  در ضمن دانش آموزان رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و علوم و معارف اسلامی که یک یا چند درس به صورت امتحان نهایی ، سراسری یا کشوری داده باشند می توانند برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  بر اساس معدل کتبی دیپلمشان اقدام نمایند .

معدل کتبی دیپلم به چه معناست ؟

در کارنامه امتحانات کتبی نهایی داوطلب معدل کتبی وی مشخص گردیده است . که در حقیقت منظور از معدل کتبی دیپلم همان کارنامه امتحانات کتبی نهایی است . که شایان ذکر است معدل کتبی دیپلم داوطلب در مدرک دیپلم وی نیز درج شده است . که البته هر چقدر معدل کتبی دیپلم داوطلب بالاتر باشد شانس قبولی وی نیز در دانشگاه بیش تر خواهد بود .

با چه معدلی چه رشته ای در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش خواهیم شد؟

در معدل قبولی هر کدام از رشته های بدون کنکور با هم فرق می کند مثلا برای رشته های پر طرفدار بدون کنکور مثل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران غرب رشته حقوق بدون آزمون معدل باید بالاتر باشد مثلا برای رشته حقوق بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامشهر معدل داوطلب باید بالاتر از 16 باشد.

 معدل بالای 15 معدل خوبی برای قبولی دانشگاه می باشد ولی معدل زیر 15 معدل بدی نیست . بنابراین به این نتیجه می رسیم که در صورتی شانس قبولی داوطلب در دانشگاه بیش تر می شود که معدل کتبی دیپلم وی بالاتر از سایر داوطلبین باشد.

به عنوان مثال: رشته روانشناسی بدون کنکور در  بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام نیز معدل بالای 14 پذیرش داشتیم.

به عن.ان مثال رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران شمال معدل بالاتر از 15 قبولی داشتیم.

در زیر پربازدید ترین رشته های جدید بدون آزمون برای این شهر ها را داشته ایم لطفا مطالعه نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردکان

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیشابور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۴
مشاور
شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 مشخص شد

زمان شروع ثبت نام کنکور سراسری 98 مشخص شد

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 از روز چهارشنبه 24 بهمن 97 تا روز پنجشنبه 2 اسفند 97 خواهد بود که البته هر ساله به دلیل ازدحام داوطلبان در ساعات انتهایی ثبت نام این تاریخ دوباره تمدید خواهد شد.

اما داوطلبان نباید منتظر تاریخ تمدید باشند و در زمان مقرر شده می بایست ثبت نام خود را تکمیل نمایند و کد پیگیری ثبت نام دریافت نمایند. البته هر ساله پس از اتمام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری و مدتی پس از آن سازمان سنجش زمان دیگری را برای آن دسته از داوطلبان که از ثبت نام جا مانده اند و یا آن دسته از داوطلبان که می خواهند یکی از بند های ثبت نام را اصلاح نمایند در نظر می گیرد.

ثبت نام کنکور 98

کنکور سراسری 98 به چه معناست؟

کنکور سراسری 98 هر سال برای گزینش و پذیرش داوطلبان برای ادامه نحصیلی می باشد، و معمولا بیشترین تعداد داوطلبان . متقاضیان را به خود اختصاص می دهد. کنکور سراسری سال 98 با تفاوت هایی نسبت به ثبت نام کنکور 98 سالهای گذشته مواجه شده است، چون که متقاضیان نظام جدید شرایط کنکور سراسری 98 برای اولین بار داوطلب آزمون سراسری می باشند و این مراحل ثبت نام و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 را به کمی تغییرات مواجه کرده است.

ثبت نام کنکور سراسری 98

چه کسانی مجاز هستند که در کنکور سراسری 98 ثبت نام کنند؟

 در ثبت نام کنکور سراسری 98 ما دو دسته داوطلب داریم دسته ای که نظام قدیم هستند و از کنکور های سال های گذشته مانده اند و یا دوباره قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارند و دسته ای و دسته ای که نظام جدید هستند.

داوطلبان کنکور سراسری برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام کنکور خود وارد کردن سوابق تحصیلی به درستی، وارد کردن کد منطقه و کد دانش آموزی و انجام تمامی مراحل ثبت نام و همچنین معرفی بهترین منابع کنکور سراسری 98 و بودجه بندی کنکور سراسری 98 می توانند با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 98 چگونه است؟

گرچه چندین سال است که حجم زیادی از داوطلبان ورود به دانشگاه از طریق سوابق تحصیلی و بدون کنکور دانشگاه آزاد راهی دانشگاه می شوند, ولی هنوز هم کنکور سراسری تنها آزمون تعین کننده ی ورود بسیاری از داوطلبان به دانشگاه های دولتی و روزانه و رشته های پرطرفدار می باشد.

در واقع درحال حاضر ثبت نام کنکور 98 تعین کننده ورود به دانشگاه نیست بلکه کنکور رشته و دانشگاه را مشخص می کند اما کنکور امسال با سال های قبل تفاوت عمده ای دارد و آن اینکه دانش آموزانی که در سال های گذشته کلاس ششم خواندند و با نظام آموزشی جدید3-3-6 رشد یافتند اکنون به دوره حساس و سرنوشت ساز کنکور رسیده اند.

ثبت نام کنکور 98 نظام قدیم با نظام جدید چگونه است؟

گرچه تاکنون دفترچه کنکور سراسری 98 منتشر نشده است اما به دلایلی که گفته شد انتظار می رود دفترچه کنکور سراسری98 نسبت به سال های گذشته اندکی تفاوت داشته باشد، پیش بینی می شود تنها تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ در انتخاب نوع نظام آموزشی و سال اخذ مدرک دیپلم تفاوت باشد. البته داوطلبان گرامی نظام جدید که امسال امتحان نهایی خواهند داشت می بایست پس از پایان امتحانات نهایی در دهه آخر مانده به کنکور پس از پایان امتحانات نهایی معدل نهایی خودرا ثبت نمایند.

در ثبت نام کنکور 98 کدام دسته از سوالات امتحانی را انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه مطالب محتویات کتاب های درسی نظام قدیم و نظام جدید تفاوتهایی با یکدیگر دارند، سازمان سنجش به منظور رفاه حال هردو دسته از این داوطلبان، در ثبت نام کنکور 98 دو نوع سوال طراحی می کند، در واقع در روز کنکور که برای هردو دسته از این داوطلبان در یک روز برگزار می شود, ما شاهد وجود دو نوع سوال بر اساس منابع هر یک می باشیم.

اما داوطلبان نظام قدیم توجه داشته باشند که کنکور سراسری 98 تنها کنکوری است که بر اساس نظام قدیم نیز سوال طراحی می شود و براساس اطلاعیه رسمی سازمان سنجش از کنکور سراسری 99 فقط سوالات براساس منابع نظام جدید طراحی خواهد شد، پس به داوطلبان نظام قدیمی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند توصیه می کنیم که درکنکور 98 شرکت نمایند و آن را به سال هایی بعد موکول نمایند.

شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98

شرایط کنکور مجدد برای دانشجویان روزانه 98

بر طبق آخرین تغیرات قوانین آموزشی و رای دیوان عدالت اداری فارغ التحصیلان کارشناسی رشته های غیرپزشکی در صورتی که به ارگان خاصی تعهد خدمت نداشته باشند بدون محدودیت می توانند در ثبت نام کنکور 98 شرکت نمایند و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 را خواهند داشت..

ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های غیر پزشکی شامل چه کسانی می شود؟

در صورتی که این افراد در مقطع کارشناسی قبلی خود در دانشگاه های روزانه و با شرایط تحصیل رایگان این مقطع تحصیلی را گذرانده باشند، در صورتی که در رشته های پزشکی, دارو سازی, دندان پزشکی و رشته های پیراپزشکی در دوره روزانه پذیرفته شوند باز هم نیازی به پرداخت شهریه نمی باشد ومی توانند به صورت مجدد از شرایط تحصیل رایگان ثبت نام مجدد کنکور سراسری و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۸
مشاور
شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۶ ب.ظ

ثبت نام کنکور 98 چگونه است؟

ثبت نام کنکور 98 چگونه است؟

  • ثبت نام کنکور 98 با سال های گذشته چه تفاوت هایی دارد؟ (تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام جدید چیست؟)
  • چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت نمایند؟(تکلیف داوطلبان رفع محرومیت کنکور 98 یا شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98)
  • تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 چگونه است؟(20 درصد تاثیر مستقیم و ده درصد تاثیر مثبت به چه معناست)
  • سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98 کدام اند؟(سهمیه های موجود و انواع آنها)
  • تاریخ ثبت نام کنکور 98 و تاریخ برگزاری کنکور سراسری 98 چه تاریخی است؟(روز چهارشنبه 24 بهمن 97)
  • نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 برای نظام قدیم و نظام جدید چگونه است؟(حتما از طریق مشاور ثبت نام و انتخاب رشته کنکور 98 انجام شود)

در این مقاله قصد داریم این سوال ها و بسیاری سوال پرتکرار داوطلبان ثبت نام کنکور 98 که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام کنکور سراسری 98

زمان برگزاری کنکور سراسری 98 چه تاریخی است؟

کنکور سراسری 98 در سراسر کشور در تیرماه 98 برگزار خواهد شد و سوالات برای ورودی های متفاوت اما زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون سراسری 98 یکی می باشد و هیچ تغییری نخواهد داشت(شرایط کنکور سراسری 98) و همه همزمان باهم آزمون سراسری 98 را تجربه خواهند کرد.

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98

از سال های گذشته ما شاهد تاثیر سوابق تحصیلی در ثبت نام کنکور سراسری 98 و معدل دوران تحصیل در در نحوه گزینش دانشگاه بوده ایم. به طوری که در سال گذشته بیش از 85 درصد کد رشته محل های دانشگاهی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتند. هر ساله میزان تاثیر این سوابق تحصیلی با نظر جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو تعیین می گردد. در سال های گذشته میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 به صورت تاثیر مثبت بود. اما از کنکور سراسری 98 با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور میزان تاثیر سوابق تحصیلی 20 درصد تاثیر قطعی و حداکثر 10 درصد تاثیر مثبت در رشته های پذیرش بر اساس انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و در رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی, فقط سوابق تحصیلی (معدل) معیار پذیرش خواهد بود.

"ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید"

سهمیه کنکور چیست و انواع سهمیه های تاثیر گذار در کنکور 98 کدامند ؟

انواع سهمیه های کنکور سراسری 98 به منظور ایجاد عدالت آموزشی در بین تمامی داوطلبان و همسان سازی دسترسی به امکانات آموزشی عالی انجام می شود، سهمیه های موجود در کنکور سراسری شامل:

  • سهمیه مناطق در کنکور سراسری 98
  • تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98
  • سهمیه ایثارگران در کنکور سراسری 98
  • سهمیه بومی گزینی
  • سهمیه 25 درصدی ایثارگران
  • سهمیه 5 درصدی ایثارگران
  • سهمیه رزمندگان
  • سهمیه بهیاران
  • سهمیه خانواده شهدا

در این پست قصد داریم به تشریح به نحوه تاثیر این سهمیه ها در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 توضیح کامل انواع سهمیه های موجود در ثبت نام کنکور سراسری 98 در پذیرش دانشگاه های دولتی بپردازیم.

برای اطلاعات بیشتر و انجام تمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 و درج کد منطقه و کد دانش آموزی، درج درس سهمیه ها (مناطق، ایثارگران، جانبازان، جبهه و ..)، میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 و تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟، شرایط انصراف از دانشگاه روزانه، درخواست لغو محرومیت کنکور می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون کد 9099072943 در تماس باشید.

"ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۶
مشاور
چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چه تاریخی است؟

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چه تاریخی است؟

ثبت نام اینترنتی کنکور سراسری 98 بدون توجه  به تاریخ هایی که تمدید خواهد شد، زمان ثبت نام کنکور 98 در بهمن ماه از روز چهارشنه مورخ 24/11/98 شروع خواهد شد و داوطلبان تا روز پنج شنبه 2/12/97 فرصت دارند که جهت شرکت در آزمون ۹۸ ثبت نام نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 98

چه کسانی مجاز به شرکت در کنکور سراسری ۹۸ می باشند؟

اینکه آیا با این شرایطی که دارم می توانم در کنکور سراسری شرکت کنم یا خیر، چه کسانی مجاز به شرکت در کنکور سراسری 98 می باشند؟ همواره یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور 98 بوده است در زیر به بررسی این ابهامات خواهیم پرداخت.

اگر دانشجوی دوره روزانه هستید در صورتی که تا تاریخ 20 اسفند 97 از تحصیل انصراف دهید می توانید در کنکور ۹۸ شرکت نمایید.(در انتخاب رشته از انتخاب رشته های روزانه محروم خواهید بود)

اگر داوطلبی از سال 63 – 64 به بعد دو بار در رشته های روزانه به صورت متمرکز یا نیمه متمرکز قبول شده باشد نمی تواند در کنکور سراسری ۹۸ شرکت نماید.

اگر دانشجوی دوره شبانه، دانشگاه آزاد، ظرفیت مازاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی، مجازی و یا نیمه حضوری هستید می توانید بدون انصراف از دانشگاه در کنکور سراسری ۹۸ شرکت کنید.(برادران نباید از نظر نظام وظیفه مشکلی داشته باشند)

در صورتی که مدرک کارشناسی گرفته اید و اکنون باز قصد شرکت در آزمون سراسری ۹۸ را دارید مانعی وجود ندارد و می تواسند در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نیز رشته های روزانه را انتخاب نمایید.

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 98

همواره دانش آموزان عزیز در نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 با ابهامات و اشکالاتی مواجه هستند که ما در این مقاله سعی براین داریم به تمامی سوالات زیر که داوطلبین کنکور سراسری ۹۸ از مشاوران تحصیلی درخت دانش طی تماس های مکرر پرسیده اند را پاسخ دهیم. درمقاله راهنمای گام به گام کنکور ۹۸  با ما همراه باشید.

  • زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چه تاریخی است؟
  • مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چند روز می باشد؟
  • شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟
  • چه کسانی مجاز به شرکت در کنکور سراسری ۹۸ می باشند؟
  • و...؟؟؟
شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

مهلت ثبت نام کنکور راسری ۹۸ چند روز است؟

با شروع ثبت نام کنکور سراسری 98  از 24 بهمن 97 متقاضیان شرکت در کنکور ۹۸ به مدت 9 روز فرصت دارند که ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

تفاوت بین ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98

کنکور سراسری 98 اولین کنکور سراسری است که متقاضیان دوره نظام قدیم و نظام جدید در دو آزمون جدا با هم شرکت می کنند.شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور ۹۸  شامل شرایط عمومی و شرایط خصوصی است.

شرایط عمومی ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 98

شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری ۹۸  شامل:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی که در قانون اساسی ذکر شده است .
  • عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احزار شدن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سابقه عضو بودن در سازمان های غیر قانونی

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری 98

داشتن یکی از مدارک تحصیلی برای شرکت آزمون سراسری ۹۸  لازم است:

  • دیپلم دوره ی چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه
  • مدرک دوره ی پیش دانشگاهی
  • مدرک سه ساله ی دوره متوسطه دوم در نظام جدید ( مدرک و دیپلم پایه دوازدهم )
  • داشتن مدرک کاردانی یا کاردانی پیوسته

نکات بسیار مهم:

تمامی مدارک تحصیلی باید حداکثر تا تاریخ 31 / 6 / 98 دریافت شده باشد

 فارغ التحصیلان دوره کاردانی نباید تعهد داشته باشند و یا تعهد خود را به اتمام رسانده باشند .

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور ۹۸ ، راهنمای گام به گام کنکور ۹۸ و مهلت و نحوه ثبت نام کنکور ۹۸  با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

مراحل گام به گام ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

در اینجا سعی داریم با راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ مراحل مختلف ثبت نام کنکور ۹۸ را بیان کنیم:

  • مرحله اول:

دریافت کد سوابق تحصیلی است:با مراجعه به سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی و وارد کردن اطلاعات خود کد سوابق تحصیلی را دریافت نمایید.

  • مرحله دوم:

خرید کارت اعتباری ثبت نام :با مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری سریال ثبت نام 12 رقمی را دریافت نمایید.

در صورت تمایل به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و پیام نور نیز باید کارت جداگانه خریداری نمایید و سریال ثبت نام دریافت نمایید.

  • مرحله سوم:

سایت ثبت نام کنکور ۹۸ که خود شامل وارد نمودن سوابق تحصیلی، تصویر داوطلب، اطلاعات داوطلب و در نهایت دریافت کد پیگیری

چنانچه در هرکدام از مراحل ثبت نام کنکور ۹۸ با مشکلی و یا ابهامی مواجه شدید کافی است از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی کنکور 98 درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن کادر مشااوران مجرب با چندین سال سابقه در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ همراه شما خواهند بود با راهنمای گام به گام کنکور ۹۸، برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸، تحصیل مجدد در رشته های پزشکی، ثبت نام کنکور ۹۸و جوابگوی سوالات و ابهامت شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۷
مشاور
چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ

راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور ۹۸

راهنمای گام به گام ثبت نام کنکور ۹۸

همواره دانش آموزان عزیز در ثبت نام کنکور سراسری 98 با ابهامات و اشکالاتی مواجه هستند که ما در این مقاله سعی براین داریم به تمامی سوالات زیر که داوطلبین کنکور سراسری ۹۸ از مشاوران تحصیلی درخت دانش طی تماس های مکرر پرسیده اند را پاسخ دهیم. درمقاله راهنمای گام به گام کنکور ۹۸  با ما همراه باشید.

  • زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چه تاریخی است؟
  • مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چند روز می باشد؟
  • شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟
  • چه کسانی مجاز به شرکت در کنکور سراسری ۹۸ می باشند؟
  • و...؟؟؟
شرایط  برگزاری کنکور سراسری 98

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چه تاریخی است؟

ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ بدون توجه  به تاریخ هایی که تمدید خواهد شد، زمان ثبت نام کنکور 98 در بهمن ماه از روز چهارشنه مورخ 24/11/98 شروع خواهد شد و داوطلبان تا روز پنج شنبه 2/12/97 فرصت دارند که جهت شرکت در آزمون ۹۸ ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور راسری ۹۸ چند روز است؟

با شروع ثبت نام آزمون سراسری ۹۸  از 24 بهمن 97 متقاضیان شرکت در کنکور ۹۸ به مدت 9 روز فرصت دارند که ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

تفاوت بین ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟

شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ چیست؟

کنکور سراسری 98 اولین کنکور سراسری است که متقاضیان دوره نظام قدیم و نظام جدید در دو آزمون جدا با هم شرکت می کنند.شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور ۹۸  شامل شرایط عمومی و شرایط خصوصی است.

شرایط عمومی ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری سال ۹۸ چیست؟

شرایط عمومی شرکت در کنکور سراسری ۹۸  شامل:

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی که در قانون اساسی ذکر شده است .
  • عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم احزار شدن فساد اخلاقی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن سابقه عضو بودن در سازمان های غیر قانونی

شرایط اختصاصی ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری ۹۸  چیست؟

داشتن یکی از مدارک تحصیلی برای شرکت آزمون سراسری ۹۸  لازم است:

  • دیپلم دوره ی چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه
  • مدرک دوره ی پیش دانشگاهی
  • مدرک سه ساله ی دوره متوسطه دوم در نظام جدید ( مدرک و دیپلم پایه دوازدهم )
  • داشتن مدرک کاردانی یا کاردانی پیوسته

نکات بسیار مهم:

تمامی مدارک تحصیلی باید حداکثر تا تاریخ 31 / 6 / 98 دریافت شده باشد

 فارغ التحصیلان دوره کاردانی نباید تعهد داشته باشند و یا تعهد خود را به اتمام رسانده باشند .

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۹۸، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور ۹۸ ، راهنمای گام به گام کنکور ۹۸ و مهلت و نحوه ثبت نام کنکور ۹۸  با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

مراحل ثبت نام کنکور سراسری ۹۸

در اینجا سعی داریم با راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ مراحل مختلف ثبت نام کنکور ۹۸ را بیان کنیم:

  • مرحله اول:

دریافت کد سوابق تحصیلی است:با مراجعه به سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی و وارد کردن اطلاعات خود کد سوابق تحصیلی را دریافت نمایید.

  • مرحله دوم:

خرید کارت اعتباری ثبت نام :با مراجعه به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری سریال ثبت نام 12 رقمی را دریافت نمایید.

در صورت تمایل به پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی و پیام نور نیز باید کارت جداگانه خریداری نمایید و سریال ثبت نام دریافت نمایید.

  • مرحله سوم:

ثبت نام اصلی کنکور ۹۸ که خود شامل وارد نمودن سوابق تحصیلی، تصویر داوطلب، اطلاعات داوطلب و در نهایت دریافت کد پیگیری

چنانچه در هرکدام از مراحل ثبت نام کنکور ۹۸ با مشکلی و یا ابهامی مواجه شدید کافی است از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

چه کسانی مجاز به شرکت در کنکور سراسری ۹۸ می باشند؟

اینکه آیا با این شرایطی که دارم می توانم در کنکور سراسری شرکت کنم یا خیرهمواره یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور بوده است در زیر به بررسی این ابهامات خواهیم پرداخت.

اگر دانشجوی دوره روزانه هستید در صورتی که تا تاریخ 20اسفند 97 از تحصیل انصراف دهید می توانید در کنکور ۹۸ شرکت نمایید.(در انتخاب رشته از انتخاب رشته های روزانه محروم خواهید بود)

اگر داوطلبی از سال 63 – 64 به بعد دو بار در رشته های روزانه به صورت متمرکز یا نیمه متمرکز قبول شده باشد نمی تواند در کنکور سراسری ۹۸ شرکت نماید.

اگر دانشجوی دوره شبانه، دانشگاه آزاد، ظرفیت مازاد، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی، مجازی و یا نیمه حضوری هستید می توانید بدون انصراف از دانشگاه در کنکور سراسری ۹۸ شرکت کنید.(برادران نباید از نظر نظام وظیفه مشکلی داشته باشند)

در صورتی که مدرک کارشناسی گرفته اید و اکنون باز قصد شرکت در آزمون سراسری ۹۸ را دارید مانعی وجود ندارد و می تواسند در انتخاب رشته نیز رشته های روزانه را انتخاب نمایید.

مشاوره تحصیلی کنکور درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن کادر مشااوران مجرب با چندین سال سابقه در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ همراه شما خواهند بود با راهنمای گام به گام کنکور ۹۸، برنامه ریزی درسی کنکور ۹۸، تحصیل مجدد در رشته های پزشکی، ثبت نام کنکور ۹۸و جوابگوی سوالات و ابهامت شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۵:۴۱
مشاور