Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در چیست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. نکته مهمی که لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند این است که شرکت در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام نخواهد بود. داوطلبان در 2 نوبت مهر و بهمن ماه به صورت دقیق تر،ورودی های مهر ماه می بایست در اواخر مرداد ماه و ورودی های بهمن ماه می بایست در آذر ماه نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و بدون توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 96

درباره شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد 96 و همچنین تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته باید بگوییم که تفاوت این دو در ارائه مدرک تحصیلی خواهد بود. یعنی آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 را دارند دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته خواهد بود و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 96 خواهد بود.

دوره کارشناسی

دوره کارشناسی بدون کنکوردانشگاه آزاد برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.

دوره کارشناسی ناپیوسته

دوره کارشناسی ناپیوسته برای آن دسته از داوطلبانی است که دارای مدرک کاردانی می باشند و قصد ادامه تحصیل دارند. داوطلبان می توانند با ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته در رشته خود و در دانشگاه مورد علاقع نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته

دوره کارشناسی پیوسته

دانش آموزانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی هستند می توانند در دوره کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و پس از گذراندن واحدهای دوره کارشناسی مدرک لیسانس خود را دریافت نمایند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته

بدون کنکور پزشکی دانشگاه ازاد

دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور هم که با تنوع زیاد رشته ها یکی دیگر از دانشگاه های مهم برای پذیرش داوطلبان در تمام گروه های تحصیلی به جز رشته های گروه پزشکی ( پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی) و پیراپزشکی ( پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم تغذیه، بهداشت، و.. می باشد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور شامل: دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالوژی و … و در رشته های پر طرفدار علوم انسانی مانند حقوق، مدیریت، حسابداری، روانشناسی و … در رشته های پر طرفدار هنر مانند موسیقی، سینما، عکاسی و … رشته های مختلف زبان های خارجه و رشته های تجربی مانند زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات و .. بدون کنکور پذیرش می نماید. دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته های پزشکی و پیراپزشکی تقریبا در 90 درصد رشته های دیگر پذیرش بدون کنکور دارد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد در آذر 96 شروع خواهد شد، داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد توجه داشته باشند در روزهای اول ثبت نام خود را انجام دهند در غیر این صورت ظرفیت ها تکمیل خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهریه دانشگاههای بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، مهلت و زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد، نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
مشاور

نظرات (۱)

سلام وقتتون بخیر

من کنکور فنی 99 رشته نرم افزار شبانه قبول شدم ولی نرفتم و الان دانشجوی سال اول رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه ازاد هستم کارشناسی پیوسته میتونم زمانی که مدرک فوق دیپلمم رو گرفتم باز توی کنکور شرکت کنم واسه لیسانس ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی