Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم به معنای تکمیل نمودن ظرفیت رشته هایی است که هنوز ظرفیت برای پذیرش دارند و یا رشته هایی که دانشگاه ها جدید وارد لیست رشته های خود کرده اند داوطلبان می توانند انتخاب نموده و در صورت قبولی در ترم دوم یا همان بهمن نیمسال دوم شروع به تحصیل نمایند و یا رشته خود را در این نیمسال تغییر دهند که در این مقاله کامل به تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون و همچنین ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 می پردازیم.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم رشته های بدون کنکور بهمن 98-99

امسال در اطلاعیه 23 آبان ماه 98 سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در 28 مرداد ماه دفترچه آنها منتشر شده و داوطلبانی که به هر دلیلی هنوز در رشته دلخواه خود وارد دانشگاه نشده اند، قصد تغییر رشته و دانشگاه دارند و ... می تانند در این تکمیل ظرفیت بدون آزمون شرکت نمایند این بدان معناست که ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم امسال بهمن 98 در قالب تکمیل ظرفیت خواهد بود.

توصیه می شود: جون امسال برای ترم بهمن و نیمسال دوم تکمیل ظرفیت بر اساس معدل خواهد بود، و امکان مردودی در رشته ها وجود دارد، برای انجام تمامی مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور بهمن ماه به صورت تلفنی(ارسال مدارک به تلگرام و واتساپ) و حضوری، معرفی رشته های جدید و بازارکار آنها، باچه معدلی چه رشته هایی و ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

زمان شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 98-99

زمانن تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور و یا به عبارتی دیگر ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از 98/08/28 و برای کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته به ترتیب 30 آبان ماه و 2 آذر ماه 98 می باشد و مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد تا اواخر دی ماه می باشد.

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت رشته های غیر پزشکی، تکمیل ظرفیت بدون آزمون بهمن ماه، شرایط ورود بر اساس معدل، رشته های پزشکی بدون کنکور تکمیل ظرفیت و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش با شماره گیری شماره  9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

"تکمیل ظرفیت شانس قبولی دوباره و همچنین تغییر رشته در دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۱۰
مشاور

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

بسیاری از داوطلبین که سوالات زیادی در ذهن خود دارند با مشاوران کا تماس گرفته و در مورد نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد که شامل 85% رشته های با آزمون نیز خواهد شد این سوال را از کارشناسان درخت دانش می پرسند که نحوه ثبت نام بر چه اساسی و چگونه است؟ مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 به چه صورتی است؟ سایت ثبت نام و ..؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به این سوالات پاسخ دهیم باید گفت که ثبت نام رشته های بدون کنکور در تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم بوده و ثبت نام و انتخاب رشته های 6 مرحله ای در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  که در انتهای مقاله لینک آن را قرار داده ایم انجام خواهد گرفت که توصیه جدی به داوطلبان این است برای قبولی حتما با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

چه کسانی می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98 ثبت نام نمایند؟

برای شرکت و ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون نیمسال دوم دانشگاه آزاد تمامی افرادی که مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی - کاردانی و کارشناسی بسته به مقطع احتمالی و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 دارا باشند می توانند در این مرحله از تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند و اما برای رشته های با آزمون:

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 98 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 98-99 در کلاس حضور یابند، این انتخاب رشته تکمیل ظرفیت فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

"انتقالی یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم"

تعداد رشته های انتخابی هر فرد در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال 98-99؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99  فقط 20 تاست، پس لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با مشورت و مشاوره از مشاوران آگاه انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم خود را از دست ندهد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 چیست؟

عبارت تکمیل ظرفیت دقیقا برابر با این عبارت است که هر دانشگاه در رشته های خاص ظرفیت به خصوصی دارد و تا پر شدن تعداد صندلی ها توسط متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد، یعنی اگر دانشگاهی برای ورودی نیمسال دوم بهمن ماه 98-99، 40 نفر پذیرش اعلام کرده، تا پر شدن 40 نفر داوطلب ثبت نام را ادامه خواهد داد، اگر کسی در انتخاب رشته خود نتوانسته باشد رشته مورد علاقه و مدنظر خود را چه با کنکور و وچه بدون آزمون قبول شود می تواند:

منتظر انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم بهمن 98 بماند تا ببیند آیا رشته مورد علاقه او در تعداد مورد نظر ظرفیتش تکمیل شده یا اینکه شانس دیگری برای داوطلبان علاقه مند باقی مانده و برای بار دیگر می توانند بخت آزمایی کنند. اگر دانشگاه مورد نظر در مثال بالا چهار صندلی خالی دارد، پس برای 4 نفر دیگر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می کند.

نحوه پذیرش تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98-99

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 98 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 98 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند مثلا 4 نفر رتبه برتر متقاضی هر رشته برای صندلی های خالی آن رشته در مثال بالا پذیرش می شوند.

نکته مهم برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98-99 این است که داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98-99 مشاوران درخت دانش خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد او لغو خواهد شد.

ذخیره انتخاب رشته چیست؟

افرادی که در کارنامه دانشگاه آزاد خود عبارت ذخیره را مشاهده نموده اند، با حضور در دانشگاه معرفی شده برگه مخصوص علاقه مندی در رشته مورد نظر خود را اعلام نماید. در اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه مورد نظر پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب را بر اساس رتبه کسب شده اعلام می نماید. که در سال گذشته مواردی در کارنامه دانشگاه آزاد وجود داشت که عبارت ذخیره در آنها درج شده بود و در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد بدون آزمون پذیرفته شدند.

مشاوره تحصیلی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد درخت دانش

مشاوران با تجربه و آگاه درخت دانش با اطلاعات کامل درباره تکمیل ظرفیت، شانس قبولی هر رتبه در رشته مورد دلخواه در تکمیل ظرفیت، زمان شروع تکمیل ظرفیت، شهریه دانشگاه آزاد، برنامه ریزی کنکور 98 و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و منابع کنکور 99 و ... آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی می باشد. کافی است با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید، برای عضویت در خبر نامه درخت دانش http://t.me/derakhtedanesh1 آیدی لینک کانال را کپی نمایید و برای ورود به سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون دانشکاه آزاد وارد لینک azmoon.org شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۷
مشاور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 شامل چه کسانی نمی شود؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون 98 ترم بهمن نیمسال دوم شامل افرادی که دو بار در دانشگاه انصراف داده باشند و همچنین برای داوطلبان مشمولا نظام وظیفه تاریخ معافیت تحصیل یآنها پایان رسیده باشد نخواهد شد و شرایط ویژه ای را برای این افراد قرار داده اند و شامل تمام افرادی که دارای مدارک:

  • دیپلم نظام قدیم
  • دیپلم نظام جدید 3-3-6
  • پیش دانشگاهی
  • کاردانی پیوسته
  • کارشناسی پیوسته

تمامی دارندگان این مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی می توانند بنا به مدرک و مقطع و رشته دلخواه در بین 4 مقطع و 5 زیر گروه مشخص شده بر اساس شرط معدل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 ثبت نام نمایند برای اطلاع از شرایط ورود، با چه معدلی چه رشته ای، نحوه و سایت ثبت نام و جدول سوابق تحصیلی که تاثیر زیادی در قبولی خواهد داشت تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن 98-99 مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال دوم 98 شرکت کنند؟

بسیاری از داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کاردانی به کارشناسی نیمسال اول 98 منتظر منتشر شدن دفترچه بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 98 بودند که امروز لینک انتخاب رشته و ثبت نام روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

توصیه می شود: برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98، انتخاب بدون محدودیت رشته ای، دریافت کد های رشته کاردانی و دانشگاهی، انجام تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مهر ماه، توضیح شرایط و معدل لازم برای قبولی در هر کدام از رشته ها، در چه رشته هایی تجانس داریم و .. می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی ترم بهمن 98-99 چگونه است؟

ملاک اصلی گزینش و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی به کارشناسی 98 ورودی مهر ماه معدل مقطع کاردانی می باشد و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی رشته انتخابی با رشته ای که داوطلب در آن فارغ التحصیل شده است صورت می پذیرد، به طوری که در صورت یکسان بودن گروه های عمده تحصیلی حداکثر تاثیر معدل صورت گرفته و در غیر این صورت حداقل ضریب تاثیر شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور لحاظ خواهد شد.

"ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردان به کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر 98 را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

چه کسانی می توانند ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم نیمسال دوم 98-99 شرکت کنند؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه می شود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

چه کسانی می توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد نیمسال دوم 98-99 شرکت کنند؟

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۴
مشاور

مراحل گام به گام نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد وردی بهمن 98-99

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد 98-99 بر اساس مقطع انتخابی
  2. ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد و وارد کردن شناسه و رمز عبور خریداری شده به نام داوطلب
  3. وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها و از همه مهمتر وارد کردن معدل
  4. آپلود مدارک داوطلب در اندازه مشخص شده
  5. انتخاب رشته بر اساس معدل و رشته دلخواه (20 کدرشته انتخابی)(مهمترین مرحله)
  6. گرفتن کد رهگیری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 (به منزله ثبت اطلاعات)

نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

اولین مرحله نحوه ثبت نام بدون آزمون در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 خرید کارت اعتباری در سایت آزمون دانشگاه آزاد می باشد که بر اساس کد ملی و نام و نام خانوادگی و شماره موبایل داوطلب می باشد که در این باره 3 نکته خیلی مهم است که باید متقاظیان نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98-99 بدون آن را رعایت کنند:

  1. داوطلب باید حتما اطلاعات درست وارد خود را وارد کند و به گروه آزمایشی کارت انتخاب رشته توجه کند.
  2. داوطلبان می توانند در هر گروه آزمایشی کارت خریداری نمایند.
  3. مبلغ خرید کارت برای کارشناسی 46000 هزار تومان می باشد و برای کاردانی 44000 هزار.

نحوه ورود به سایت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور وارد کردن کارت خریداری شده

سوالات پرتکراری که از مشاوران ما در این مرحله از ثبت نام پرسیده اند که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد آزمون یا سنجش، که ما اینجا پاسخ خواهیم داد که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 در سایت آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org دانشگاه آزاد می باشد که با ورود و کلیک بر روی مقطع مشخص شده می توانید اطلاعات کارت خریداری شده را وارد نمایید.

نحوه وارد کردن مشخصات فردی و خانوادگی و تحصیلی و سهمیه ها در قسمت سوم ثبت نام بدون کنکور

در این مرحله از ثبت نام باید 23 جدول را پر نمایید که در آن مشخصات فردی خانوادگی - سهمیه ها - سوابق تحصیلی - آخرین مدرک - و .. می باشد که توصیه می شود تمامی مراحل ثبت نام را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید.

نحوه آپلود مدارک داوطلب در اندازه درست و حجم تعیین شده

در این قسمت شما باید عکس پرسنلی خود را که کمتر از 70 کیلوبایت حجم داشته باشد را آپلود نموده و قسمت ادامه مرحله بعد رو بزنید اگر اندازه عکس بزرگ باشد به هیچ عنوان نمیتونید وارد مرحله بعد شوید.

نحوه انتخاب رشته ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

رسیدیم به مهمترین مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه آزاد بدون آزمون که شما باید با اطلاعات کافی و تجربه در این کار 20 اولویت خود را تعیین کرده و بتوانید بر اساس معدلتون بهترین انتخاب رشته بدون کنکور را داشته باشد برای بالا بردن شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه حتما از راهنمایی های مشاوران درخت دانش کمک بگیرید.

نحوه گرفتن کد رهگیری در سایت بدون کنکور آزاد بهمن ماه 98

زمانی که انتخاب رشته را انجام دادید در آخرین مرحله سایت بدون کنکور دانشگاه آزاد به شما پیغامی تحت عنوان آیا از انتخاب رشت هخود اطمینان داریدباید گزینه بله را انتخاب کرده و کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید و تا زمان اعلام نایج بدون کنکور نزد خود نگه دارید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۴:۰۲
مشاور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 کدام است؟

سامانه بدون آزمون ترم بهمن که معروف به سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آزمون می باشد که داوطلبان می توانند برای ورود سریع به آین سایت در انتهای مقاله لینک ورود مستقیم به سایت قرار داده شده است تا بتوانند بعد از راهنمایی و معرفی قسمت های مختلف و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام مستقیما وارد سایت شوند لطفا تا قبل از ورود به سامانه ثبت نام تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی قسمت های مختلف سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم یا همان سایت دانشگاه آزاد آزمون دارای قسمت های متفاوتی است که به ترتیب شروع ثبت نام آنها را اول به صورت موردی و بعد مفصل توضیح خواهیم داد:

  1. آدرس درست سایت و نحوه سرچ کردن سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد در گوگل
  2. ورود به قسمت ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98
  3. خرید کارت اعتباری مقطع و زیر گروه دلخواه (مهم)
  4. ورود به قسمت اصلی ثبت نام مقطع و وارد کردن شناسه و رمز کارت خریداری شده
  5. مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور آزاد در سایت آزمون مرحله آخر ورود به سایت
  6. در انتهای مقاله لینک ورود مستقیم به سایت قرار داده شده است.

مشاوره قبل از ورود به سامانه ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن

قبل از ورود به بحث های اصلی و توضیح مفصل در مورد قسمت های مختلف سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور توصیه می کنیم به تمامی داوطلبان برای انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور در سایت، معرفی رشته های بدون کنکور آزاد تهران نیمسال دوم و کل کشور و معدل لازم برای ورود، معرفی دانشگاه ها و لوکیشن دانشکده ها همراه با سطح علمی، انجام انتخاب رشته تخصصی با هزینه پایین به صورت تلفنی (ارسال مدارک در واتساپ و تلگرام) و به صورت حضوری در موسسه درخت دانش و لیتس رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و .. می توتنید با کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

1. سرچ آدرس سایت در گوگل و ورود به قسمت بدون کنکور

برای سرچ کردن آدرس است می توانید در گوگل آدرس azmoon.org دانشگاه آزاد را سرچ کنید و یا در انتهای قاله بر روی لینک مستقیم ورود کلیک نمایید و زمان ورود منتظر بشید تا به سایت اصلی azmoon.iau.ac.ir وارد شوید و در قسمت های اصلی سایت بر روی قسمت " ثبت نام مقطع مشخص شده بر اساس سوابق تحصیلی ترم بهمن ماه 98-99  " کلیک نمایید تا وارد قسمت سوابق تحصیلی شوید.

2. قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام

پس از ورود به لینک ثبت نام بر روی اولین گزینه کلیک نمایید تحت عنوان " خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم" و زیر گروه و مقطع خود را بر اساس شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 انتخاب کنید نکته مهم این است که باید حتما گزینه ها را درست انتخاب نمایید در غیر این صورت باید مجددا کارت خریداری نمایید.

3. ورود به قسمت اصلی ثبت نام مقطع و وارد کردن شناسه و رمز کارت خریداری شده

پس از خرید کارت اعتباری مجددا بر روی سوابق تحصیلی تکمیل ظرفیت نیمسال دوم کلیک کنید این بار به جای خرید کارت بر روی ثبت نام مقطع مشخص شده کلیک نمایید به عنوتن مثال: اگر شما مدرک نظام جدید دیپلم دوازدهمی دارید باید بر روی ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال دوم کلیک نمایید و رمز کارت و شناسه آن را وارد کنید و مراحل را که مفصل در مقاله نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 توضیح داده ایم انجام دهید.

4. مشاهده اعلام نتایج در سایت سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98-99

پس از اتمام ثبت نام باید منتظر اعلام نتایج شویم و در مان تعیین شده ای که ما هم در سایت درخت دانش و هم در کانال های اطلاع رسانیمون منتشر میکنیم در زمان مشخص شده دوباره وارد سایت شویم و این بار بر روی گزینه " مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم " کلیک نمایید.

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال بهمن 98

در مرحله اخر که در بالا گفته بودیم برای ورود به سایت ثبت نام بدون آزمون تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بر اساس وابق تحصیلی باید وارد سایت آزمون شد به نشانی azmoon.iau.ac.ir که ما در این لینک آدرس اصلی و ورود مستقیم به سامانه دانشگاه آزاد بدون کنکور را وراد کرده ایم این در حالی است که هم زمان می توانید وارد سایت azmoon.org نیز شوید و بعد صبر کنید تا به سایت اصلی منتقل شوید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیسمال دوم 98-99 خود را با خیالی آسوده و تضمینی به مشاوران درخت دانش بسپارید با کمترین هزینه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۶
مشاور

شرایط و مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد:

  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته > مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارانی پیوسته . دیپلم متناسب نظام قدیم به رشته انتخابی بدون محدودیت رشته تربیت بدنی

لیست رشته های ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

دفترچه رشته ای بدون کنکور تا الان بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است به محض منتشر شده رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 در سایت آزمون  در همین مقاله و یا کانال تلگرام و اینستاگرام منتشر خواهد شد.

توصیه می شود» برای اطلاع از لیست کامل رشته ها و با چه معدلی چه رشته ای، انتخاب رشته در زیر گروه های مختلف و انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور به صورت حضوری و تلفنی با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98

طبق اطلاع رسانی انجام شده بر اساس جدول زیر مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 تمامی مقاطع یک روز بوده و در زیر برای هر کدام از مقاطع یکسان می باشد.

  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/30
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/09/02

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۳:۳۴
مشاور

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 ورودی بهمن ماه سال های گذشته نیمه بهمن آذر ماه بوده اما زمان آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد که برای 4 مقطع ارائه شده پذیرش خواهند داشت به صورت زیر می باشد.

  1. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  2. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  3. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/30
  4. زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/09/02

بر اساس جدول بالا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ماه 98-99، 28 آبان ماه می باشد که توصیه می شود برای اطلاع از مهلت ثبت نام و همچنین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98

طبق اطلاع رسانی انجام شده بر اساس جدول زیر مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 تمامی مقاطع یک روز بوده و در زیر برای هر کدام از مقاطع یکسان می باشد.

  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/28
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد = 98/08/30
  • مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد = 98/09/02

لیست رشته های ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

دفترچه رشته ای بدون کنکور تا الان بر روی سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر نشده است به محض منتشر شده رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 در سایت آزمون  در همین مقاله و یا کانال تلگرام و اینستاگرام منتشر خواهد شد.

توصیه می شود» برای اطلاع از لیست کامل رشته ها و با چه معدلی چه رشته ای، انتخاب رشته در زیر گروه های مختلف و انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور به صورت حضوری و تلفنی با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۹
مشاور

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 به چه معناست؟

امسال در سال 98 ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد در دو نوبت یک ینیمسال اول مهر ماه و دیگیری در تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد نیمسال بهمن 98 می باشد که بر اساس سوابق تحصیل یبوده و معدل داوطلب ملاک پذیرش قبولی خواهد بود و هر سال در ترم بهمن شاهد این موضوع بوده ایم که لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد جز پرطرفدارتین رشته ها و دانشگاه ها شده اند.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 در چهار مقطع تحصیلی و بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد و شرایط ورود به هر کدام از رشته ها وو مقاطع متفاوت است که اکیدا توصیه می شود ثبت نام خود را برای افزایش شانس قبولی به مشاوران مجرب و با تجربه در امر انتخاب رشته بسپارید، مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در امر ثبت نام بدون آزمون بر اساس معدلی می توانند، بهترین انتخاب رشته را بر اسا معدلتون واستون انجام دهند کافیس با شماره 9099072943 بدون کد و از طریق تلفن ثابت با آهنها در تماس باشید.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99

اگر بخواهیم به صورت خلاصه نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد را در 6 بند موردی توضیح دهیم:

  1. خرید کارت اعتباری ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون آزاد
  2. ورود به سایت ثبت نام و وارد کردن کارت خریداری شده در مقطع و زیر گروه رشته انتخابی مورد علاقه (مهم)
  3. وارد کردن مشخصات فردی و تحصیلی
  4. آپلود عکس و مدارک با سایز قابل قبول
  5. انتخاب 20 کد رشته فقط در زیر گروه خریداری شده
  6. دریافت کد رهگیری ثبت نام

تمامی مراحل نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید، ارسال مدارک از طریق تلگرام و واتساپ

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 98-99

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد:

  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی پیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته > دیپلم نظام جدید - مدرک پیش دانشگاهی - مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارشناسی ناپیوسته > مدرک کاردانی
  • شرایط ورود به مقطع کارانی پیوسته . دیپلم متناسب نظام قدیم به رشته انتخابی بدون محدودیت رشته تربیت بدنی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۸
مشاور

ثبت نام تکمیل ظرفبت دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 ترم بهمن

امسال برای سال تحصیلی 98-99 داوطلب ترم تحصیلی خود را در سال 98 آغاز می کند و همان ترم را در تیر 99 به پایان می رساند از این رو ترم بهمن نیمسال دوم را سال تحصیلی 98-99 می نامند، امسال برای ترم بهمن ماه ثبت نام بدون آزمون در قالب تکمیل ظرفیت بوده و رشته هایی که جدید پذیرش خواهیم داشت و یا دانشگاه هایی که ظرفیت پذیرش دارند تحت عنوان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 پذیرش خواهند داشت که در ادامه زمان و شرایط و نحوه و لیست رشته ها را توضیح خواهیم داد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98 از کی شروع خواهد شد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا نیمسال دوم 98-99 برای تمامی مقاطع متفاوت بوده برای کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از 28 آبان ماه 98 آغاز و برای کارشناسی ناپیوسته 30 آبان ماه و کاردانی پیوسته 2 آذر که برای اطلاع دقیق از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانید عضو کانال های اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی درخت دانش باشید تا به محض انتشار دفترچه با خبر شوید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 چگونه است؟

در جواب سوال پرتکرار ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی است؟ باید گفت که بر اساس معدل و سوابق تحصیلی دیپلم می باشد . ملاک اصلی قبولی در رشته و دانشگاه مورد دلخواه معدل متقاضی می باشد و شرایط ورود به هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته ها را در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما توصیه جدی به داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98 این است که:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون آزمون را برای نیمسال دوم بشناسید، از بازارکار آنها و سطح دانشگاه ها اطلاعات کافی دریافت نمایید، رشته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید! برای اطلاع از لیست کامل رشته ها، بازارکار، محیط آنها و لیست دانشگاه های با سطح علمی بالا و ...، اطلاع از با چه معدلی چه رشته ای، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و حضوری با کمترین هزینه با مشاوران مجرب ما، خرید کارت اعتباری، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 و  ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید

لیست رشته های پرطرفدار تکمیل ظرفیت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم کدامند؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • رشته های تجربی بدون آزمون کدامند؟
  • رشته حقوق بدون کنکور
  • رشته میکروبیولوژی بدون کنکور
  • رشته بازیگری بدون کنکور
  • مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
  • کارگردانی - گرافیک - عکاسی و نقاشی و ..
  • حسابداری و کل گرایش های مدیریت - روانشناسی و مشاوره و ...
  • تمامی رشته های ریاضی مانند: عمران - معماری - برق - مکانیک - نفت و ..

توصیه می شود برای اطلاع کامل در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 که پیشرو داریم و همچنین معرفی لیست کامل رشته های بدون آزمون و معدل لازم برای ورود به رشته ها، نحوه و زمان ورود ثبت نام ترم بهمن و پاسخ به تمام سوالات به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط بوده و یا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۷
مشاور

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 مشخص شد

امسال ثبت نام بدون آزمون نیمسال دوم دانشگاه آزاد را برای ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت نامیده ایم تا در رشته هایی که در نیمسال اول مهر ماه ظرفیت پرنشده است و یا افزایش ظرفیت داده اند و همچنین لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد که وارد دفترچه شده اند پذیرش خواهیم داشت از این رو زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98 برای هر کدام از مقاطع متفاوت بوده و بر اساس نوع مقطع و شرایط ورود می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

زمان شروع ثبت نام بدون کنکور نیسمال دوم آزاد در قالب تکمیل ظرفیت 98-99

زمان شروع انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بدون کنکور برای هر کدام از مقاطع جداگانه اما تمامی مقاطع در یک روز مهلت ثبت نامشون تموم خواهد شد که در زیر کامل توضیح داده ایم:

  • زمان شروع ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون آزاد > 98/08/28
  • زمان شروع ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد > 98/08/28
  • زمان شروع ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون آزاد > 98/08/30
  • زمان شروع ثبت نام کاردانی پیوسته بدون آزمون آزاد > 98/09/02

مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم در قالب تکمیل ظرفیت بهمن 98

دانش آموزان و داوطلبان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نگران نباشند این ترم یعنی ورودی بهمن ماه مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد افزایش یافته و تا 98/10/30 ثبت نام و ویرایش انتخاب رشته خواهیم داشت، اما توصیه امسال به تمامی دانش آموزان و متقاظیان ورود به رشته های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی آزاد و تمامی دانشگاه ها این است که به دلیل ظرفیت محدود پذیرش وملاک بودن معدل انتخاب رشته و ثبت نام بدون آزمون خود را از طریق مشاور با تجربه انجام دهید یعنی شما می توانید به راحتی:

برای اطلاع از لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران نیمسال دوم جدید، با چه معدلی چه رشته ای، موقعیت مکانی دانشگاه ها و معرفی سطح علمی، بازار کار رشته ها و انتخاب رشته بر اساس علاقه، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی(ارسال مدارک تلگرام و واتساپ) یا به صورت حضوری (مراجعه به موسسه) با هزینه پایین ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۲:۱۷
مشاور