Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

دوست خوبم! برای موفقیت در آزمون تیزهوشان عوامل زیادی دخیل هستند که از جمله‌ی آن‌ها رعایت تعادل در مطالعه‌ی کتاب درسی و حل تمرین تشریحی و سؤالات چهارگزینه‌ای است. با توجه به این‌که بهتر و بیش‌تر از همه خودت را می‌شناسی، بهتر از همه می‌دانی که با چه میزان تلاش و درس خواندن می‌توانی به موفقیت برسی.

به همین دلیل لازم است متعادل درس بخوانی و به همه‌ی درس‌ها و مباحث اهمیت بدهی. برای یادگیری بهتر و تثبیت آموخته‌های خود به حل انواع تمرین‌های مهم تشریحی از کتاب کار بپرداز و این کار را تا جایی ادامه بده تا بدانی که می‌توانی به سؤالات چهارگزینه‌ای نیز پاسخ دهی. هنگام حل تست به‌راحتی می‌توانی همه‌ی نکات و مطالبی را که از کتاب‌های درسی و از طریق حل سؤالات تشریحی آموخته‌ای به کار بگیری و توانایی خود را در حل سؤالات تستی افزایش دهی و به‌مرور اشتباهات خود را کنترل کنی.

برای ایجاد تعادل در مطالعه به این نکات توجه کن:

  • تکمیل دفتر برنامه‌ریزی را در اولویت کارت قرار بده.

  • ساعات مطالعه‌ی درس‌ها را روزانه در این دفتر یادداشت کن و جدول جمع‌بندی ماهانه را نیز تکمیل کن.

  • حل تمرین‌های تشریحی را تا یادگیری کامل روش‌های حل انواع تمرین‌ها ادامه بده و بعد از آن به سراغ حل تست برو.

  • درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی