Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ب.ظ

زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 99

همانطور که می دانید ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در بهمن ماه 98 انجام شد و آزمون آن در روزهای 26 و 27 تیرماه برگزار شد. پس از آن نتایج اولیه کنکورکارشناسی ارشد وزارت بهداشت در روز 22 مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی قرار گرفت. هم اکنون نیز نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت این سازمان قرار دارد.

داوطلبان بسیاری بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستند به این داوطلبان بایستی عرض کنیم که گفته می شود نتایج نهایی در هفته دوم شهریور ماه اعلام می شود.

به محض اینکه اعلام نتایج نهایی آزمون وزارت بهداشت 99 برروی سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی فعال شد شما میتوانید از طریق سایت درخت دانش، اینستاگرام و کانال تلگرام زیر اطلاع رسانی خواهد شد. در صورت قبولی داوطلبان می بایست به سایت دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند وارد شده و از زمان و نحوه ی ثبت نام و شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام با خبر شوند.

سهمیه های موجود در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

سهمیه های موجود برای پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شامل سهمیه ایثارگران, سهمیه رزمندگان, سهمیه استعداد های درخشان و سهمیه آزاد می باشد, برای اطلاع از مقدار تاثیر هریک از این سهمیه ها ونحوه اثر آن ها در تعین رتبه و تراز می توانید به پست های قبلی درخت دانش مراجعه نمایید و یا با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

در لینک زیر می توانید سهمیه های کنکور ارشد وزارت بهداشت سال تحصیلی 98-99 را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

هر ساله به دنبال اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و ثبت نام پذیرفتگان در دانشگاه ها با توجه به ظرفیت های دانشگاه ها و صندلی های خالی باقی مانده هر دانشگاه لیستی از تعداد داوطلبان در خواستی در هر رشته را منتشر می کند و پس از آن ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شروع می شود این ثبت نام معمولا در اواخر مهرماه و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش پزشکی اعلام و انجام می شود باید دید وضعیت پذیرش در تکمیل ظرفیت امسال وزارت بهداشت چگونه است.

  مشاوره تحصیلی ارشد درخت دانش 99

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام آزمون ارشد پزشکی ۹۹ ، معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، ثبت نام کنکور سراسری ۹۹، برنامه ریزی درسی و …. همراهه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ (شماره گیری با تلفن ثابت) در ارتباط باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۳۰
مشاور

نظرات (۴)

اه تف توقبرحاجیه صغری اشرفی زاده کلاهبرداریدواون حسینی کلاهبردارکه پول مردمومیخوره باکلاهبرداری

اه تف توقبرمرحومه صغری اشرفی زاده که یاروحسینی کلاهبرداری کنه پوله مردموبلده بخوره حق الناس

فلنگشوبست قبرستون آقاحسینی انه نبودنشه ایشالله تن مردت توگوربلرزه هایش که خلافکاری ومال مردم خوری اه آدم انقدرلجن وکثیف واقعا همون فقط بلدی آقاحسینی فلنگتوببندی قبرستون نبودنته هیچ موقع نیستی حتماباندی که زن جنده جورمیکنی برای ۴۰تامرد

Mizmanikor

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی