Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ب.ظ

مهمترین معیارهای انتخاب رشته کنکور 1399

مهمترین معیارهای انتخاب رشته کنکور 1399

در انتخاب رشته کنکور 99 تمامی رشته ها ملاک های زیادی(بیش از 20فاکتور) باید مورد توجه قرار گیرد که در اینجا به مهمترین فاکتورها می پردازیم:

  1. ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398

  2. رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره

  3. اطلاع در مورد ظرفیت رشته های دانشگاه های پردیس و آزاد و رتبه های آنها (دانشگاه های دارای رشته های خوب و شهریه)
  4. رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  5. علاقه به رشته
  6. توانایی در رشته
  7. بازارکار رشته
  8. مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور 1399 و آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور 1399

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری9۸ درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و با استفاده از مشاوران مجرب در امر انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را با در نظر گرفتن رتبه و ظرفیت رشته و دانشگاه ها بر اساس جداول سال 1398 تا حد زیادی بالا ببرد حاصل با این مشاوران در تماس باشید.

نقش علاقه و بازارکار در انتخاب رشته کنکور 99

علاقه و توانایی در رشته ی انتخابی از اولویت های یک انتخاب رشته معقول می باشد، افرادی که برای انتخاب رشته اقدام می کنند باید اولین اولویت ها را براساس علاقه و توانایی مورد سنجش قرار دهند برای مثال تعدادی از دوستان هستند که رشته حسابداری را انتخاب می کنند در حالی که اصلا بازی با اعداد و حسابرسی و حسابداری آگاه نیستند و یا تعدادی از دوستان رشته پرستاری یا مامایی را انتخاب میکنند که اصلا علاقه به این رشته را ندارند.

نکته مهم در انتخاب رشته کنکور 99 درخت دانش این است که علاقه و توانایی به بازار کار منجر می شود اما بازارکار منجر به علاقه و توانایی در رشته نمی شود.

بازار کار و دانشگاه مورد نظر هم مکمل گزینه های دیگر می باشند اما از اولویت کمتری برخوردار می باشند.

انتخاب رشته کنکور 99 با انتخاب های 150 گزینه خواهد بود که داوطلبان می توانند بر اساس ملاک های معرفی شده در قالب یک مدیریت معقول شده انتخاب رشته خود را انجام دهند.

زمان انتخاب رشته کنکور 99

ثبت نام کنکور سراسری 99 در نیمه اول اسفند 98 انجام خواهد شد و در نیمه اول تیرماه آزمون برگزار خواهد شد. انتخاب رشته کنکور سراسری بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری98 انجام میگیرد که داوطلبان می توانند با مطالعه رشته ها و ظرفیت ها اولویت بندی خود را در انتخاب رشته مشخص نمایند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1399

انتخاب رشته کنکور سراسری 99 خود را به مشاورین مشاوره تحصیلی درخت دانش بسپارید.

کنکور سراسری سال 99 متفاوت تر از کنکور سالهای گذشته خواهد بود به گونه ای که ورودی های نظام جدید در بزرگترین ماراتن کشور نقش ویژه ای را ایفا خواهند کرد که ما در اینجا سعی داریم به روز ترین اطلاعات را نسبت به شرایط برگزاری کنکور سراسری 99، شانس قبولی داوطلبان کنکوری های نظام جدید، میزان ظرفیت رشته ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی