Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 98

ثبت نام کاردانی علمی کاربردی بهمن 98 ماه یا همان نیمسال دوم 98 از دهه سوم بهمن ماه آغاز شد، برای دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی می توانید در زمان منتشر شدن دفترچه و شروع ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 1398 به سایت جامع درخت دانش مراجعه کرده و دفترچه علمی کاربردی 98 را دانلود نمایید.

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98 امروز 20 بهمن ماه 98 منتشر شد داوطلبان می توانند برای ثبت نام خود با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

توجه: لینک دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی ترم بهمن 98 در انتهای مقاله قرار داده خواهد شد.

شرایط پذیرش دانشجو بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98-99

پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی مطابق بند 2 شرایط پذیرش داوطلبان "صفحه 2 الی4 همین دفترچه" به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی- کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام و فهرست پذیرفته شدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 99-98) اعلام می گردد.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98(کارشناسی ناپیوسته)

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می باشد که در زیر به ترتیب برای شما دوستان عزیز عرض می نماییم.

شرایط عمومی ثبت نام علمی کاربردی

1- اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
2- ملتزم به احکام عملی اسلام (انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات).
تبصره 1 :ملاک وضع کنونی داوطلب در هنگام ثبتنام است.
تبصره 2 :اقلیتهای دینی (ادیان رسمی) مندرج در قانون اساسی، از این شرط مستثنی هستند (به شرط عدم تجاهر به نقض احکام اسلامی).
3- عدم احراز عناد (نه اعتراض) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران.
تبصره: در صورتی که داوطلب سابقا با نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.
4- نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلامهای انجام شده.
5- عدم احراز فساد اخلاقی.
6- عدم اشتهار به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال (در صورت اشتغال قبلی).
7- برخورداری از توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

شرایط اختصاصی ثبت نام علمی کاربردی

داشتن مدرک کاردانی دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای وزارت آموزش و پرورش.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 د ر سایت سنجش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا برای ثبت نام و انتخاب رشته مخصوص خود بدون رتبه و آزمون بر اساس رشته انتخابی دلخواه از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام خود می توانید بر روی لینک ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 کلیک نمایید.

ادامه تذکرات:

  1. آن عده از دارندگان مدرک معادل که بعد از تاریخ ابلاغ مصوبه فوق الذکر، در دوره مدرک معادل شرکت نموده و پذیرفته شده اند، به دلیل ممنوعیت برگزاری دوره معادل، در شمول این مصوبه قرار نمی گیرند و با مدرک معادل حق شرکت در آزمونهای ورودی (پذیرش های) دوره های بالاتر را ندارند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
  2. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های با مجوز شورای گسترش آموزش عالی، برنامه های درسی دوره را برابر برنامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گذرانده اند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) ورودی مقاطع بالاتر (که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود) شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون (پذیرش)، ادامه تحصیل دهند.
  3. آن عده از دارندگان مدرک معادل کاردانی (مشمولین بندهای 1 و 2 )که در دوره های فاقد مجوز شورای گسترش آموزش عالی وارد شده اند، مشروط بر اینکه برنامه های درسی دوره مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را رعایت کرده باشند، اجازه دارند در آزمونهای (پذیرشهای) مقاطع بالاتر شرکت نمایند.

این عده ازداوطلبان در صورت قبولی درآزمون ورودی (پذیرش) مقطع بالاتر موظفند تا 20 %واحدهای دوره را به تشخیص دانشگاه یا موسسه آموزش عالی پذیرنده، به عنوان دروس جبرانی بگذرانند و در صورت قبولی و کسب حداقل میانگین 00/12 در دروس مذکور، تحصیل خود را در مقطع بالاتر ادامه دهند.

لازم به ذکر است مدارک داخلی کلیه مراکز و موسسات غیرقابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی گردد.

نکات قابل توجه:

توجه 1 : مدارک داخلی مراکز و موسساتی مانند دانشگاه امام حسین (ع)، نیروی انتظامی، دانشگاه پلیس، سپاه پاسداران، مالک اشتر، امام علی (ع)، دانشگاه صدا و سیما وورودیهای بعد از سال 1377 موسسه بانکداری، سازمان مدیریت صنعتی و ... غیر قابل قبول بوده و مدرک معادل محسوب نمی شود.

توجه 2 : دارندگان مدرک معادل کاردانی که مدرک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نباشد در صورت قبولی در آزمون جامع مدارک معادلسازمان سنجش آموزش کشور نیز ملاک ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان نمی باشد.

بدیهی است عواقب ناشی از عدم توجه به مفاد آیین نامه فوق بر عهده داوطلبان می باشد.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام طلاب در دانشگاه علمی کاربردی

6 -طلاب و فضلای حوزه علمیه که براساس مدرک صادر شده مدیریت حوزه علمیه، دوره سطح یک و دو را گذرانده اند، به ترتیب از کلیه مزایای علمی دانش آموختگان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه برخوردار خواهند بود.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)

شرایط ثبت نام داوطلبان سهمیه آزاد علمی کاربردی

7- داوطلبان سهمیه آزاد میتوانند برحسب ضوابط بدون درنظر گرفتن عنوان مدرک کاردانی خود و براساس علاقمندی به هر یک از رشته های تحصیلی در این پذیرش ثبت نام و نسبت به انتخاب رشته مبادرت نمایند.(دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی)
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که بدون توجه به رشته تحصیلی و نوع مدرک کاردانی خود ثبت نام می نمایند لازم است کلیه دروس پیشنیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند.
8-  دانشجویان مقطع کاردانی می بایست در صورت پذیرفته شدن در زمان ثبت نام، دانش آموخته شده باشند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوط ارایه نمایند.
9- داشتن سایر شرایط اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزش تحت نظارت دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی براساس جدول شماره (5 .
داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلبان ذکور، طبق بند (3-2 (مندرج در این بخش از دفترچه.

دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 98

برای مشاهده و دریافت دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کاردانی بهمن 99

دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی ناپیوسته بهمن 99

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام بدون کنکور دوره های کاردانی حرفه ای بدون کنکور علمی کاربردی می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی