Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۹ ب.ظ

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری


دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری

 

برای آشنایی با نحوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ لازم است بگوییم که دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 شامل شامل رشته ها و اطلاعات دانشگاهی است که قرار است در تکمیل ظرفیت دانشجو بپذیرد. داوطلبان بایستی برای آشنایی بیشتر با لیست رشته محل ها حتما دفترچه را دانلود کنند. لازم به ذکر است که داوطلبان با توجه به اطلاعات دفترچه می توانند از لیست رشته های ارائه شده در گروه های آزمایشی انسانی ، تجربی ، ریاضی ، زبان و هنر اطلاع داشته باشند. لازم به ذکر است که لیست رشته های ارائه شده در دفترچه در هر سال متفاوت می باشد.

در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 مانند انتخاب رشته کنکور سراسری باید اصول کلی انتخاب رشته رعایت شود و دسته بندی رشته را انجام دهید.دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز منتشر نشده و تا این تاریخ (22/8/95) اطلاعی از رشته ها در دسترس نیست.باید این نکته را یادآور شویم که رشته های ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هر سال متفاوت می باشد اما کلیات آن را می توان یکسان دانست.

 

 

تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در تاریخ 30 آبان ماه اعلام می شود. بنابراین به محض قرار گرفتن دفترچه انتخاب رشته در سازمان سنجش ، می توانید در همین صفحه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 را دریافت و مشاهده نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

 

داوطلبان بایستی منتظر اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اعلام رشته محل های اعلام شده تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باشند.

بعد از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکورو مطالعه ی شرایط تکمیل ظرفیت سراسری 96 رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان مانند انتخاب رشته کنکور سراسری 96  هر رشته محل دارای یک کد خواهد بود.

قابل توجه است که در سال گذشته داوطلبان حق 50 انتخاب رشته را داشتند بعد از انتخاب رشته های مورد علاقه بایستی لیست رشته های انتخابی در تکمیل ظرفیت کنکور 96 را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

برای اطلاع از رتبه ی قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 منتظر مقالات بعدی درخت دانش باشید.

 

 

میزان تاثیر سهمیه ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بسیار اهمیت دارد. بطور مثال یکی از داوطلبان که رتبه 45 هزار را در کنکور داشت ، در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی  کشور مشغول درس خواندن است، به همین دلیل تاثیر سهمیه در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار مهم است و شانس قبولی را تراز پایین را هم افزایش میدهد. اما با توجه به بررسی های انجام شده ، سهمیه بسیج در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تأثیری ندارد و تنها یک امتیاز در دانشگاه آزاد است.

 

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

 

 

p>

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی