Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۳۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم از شنبه اول تیر ماه

ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم از شنبه اول تیر ماه

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم، از اول تیر ماه آغاز خواهد شد و مهلت ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد جهت ثبت نام دانش آموزان پایه متوسطه دوره اول دبیرستان (اول راهنمایی) شاهد بر اساس امتیاز های جدید ارائه شده تا  14 تیر ماه 98 ادامه خواهد داشت و دانش آموزان و خانواده ها اصلا نگران زمان ثبت نام نباشند، توصیه می شود که تمام مراحل ثبت نام و انتخاب مدرسه، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 را به مشاوران مجرب سجا درخت دانش بسپارید و حتما این مقاله را کامل مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 پایه هفتم از شنبه اول تیر ماه آغاز خواهد شد

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 saja.medu.ir در تاریخ اول تیر ماه 98 آغاز و مهلت ثبت نام در این پایه تا ا4 تیر ماه ادامه دارد، نحوه ثبت نام دانش آموزان دوره اول متوسطه در این مقطع - وارد کردن کدکلی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) وارد کردن اطلاعات شخصی و خانوادگی دانش آموز - مهمترین مرحله درج سهمیه و نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 - انتخاب مدرسه (در محدوده) - تایید نهایی و دریافت کد رهگیری می باشد که توصیه می شود تمام مراحل ثبت نام اول دبستان شاهد را به مشاوران درخت دانش بسپارید تا شانس قبولی بیشتری داشته باشید.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 چگونه است؟

نحوه ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد 98 مثل سال های گذشته از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد و داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام ، با داشتن شرایطی که در ادامه مقاله کامل توضیح خواهیم داد وارد سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد خواهیم شد و مراحل را گام به گام و صحیح تکمیل می نماییم.

اهمیت نقش مشاور در نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 به صحیح درج کردن امتیاز با توجه به نوع سهمیه دانش آموز، انتخاب مدرسه نزدیک به محل سکونت دانش آموز که خود شامل امتیاز خواهد شد، بالا بردن شانس قبولی با افزودن امتیاز غیر سهمیه ای (آزاد) و شناخت کامل نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد پایه هفتم 98 می باشد،

برای انجام تمام مراحلی گام به کام ثبت نام مدارس شاهد از طریق مشاور، درج سهمیه ها، انتخاب نزدیک ترین مدرسه، افزایش شانس قبولی با درج سهمیه های آزاد و فرهنگی مثل: کسب رتبه - مقام -حافظی قرآن، آدرس و شماره تماس لیست مدارس شاهد تهران به تفکیک منطقه (دخترانه و پیرانه) و چرا باید فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنیم؟ ...  با می توانید با مشاوره تحصیلی مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۳
مشاور
پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۲ ب.ظ

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 در سامانه سجا

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 در سامانه سجا

بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم در سامانه سجا 98، ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 در سایت سجا از تاریخ اول خرداد ماه آغاز خواهد شد و دو هفته زمان ثبت نام این مقطع می باشد، ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره اول متوسطه یا همان (اول راهنمایی ششم به هفتم) کاملا با اول ابتدایی متفاوت است و امتیاز بندی و نحوه ثبت نام نیز تغییر زیادی داشته است.

تو صیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام این پایه، وارد کرد تخصصی نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 پایه های مختلف، درج امتیازهای عادی مانند: کسب مدال و مقام، نوه رزمنده (جدید) حافظی قرآن کریم و فرهنگی و فرزند رزمنده و ... و انتخاب بهترین مدرسه و بالا بردن شانس قبولی بدون مراجعه به کافی نت و دریافت رسید پرین شده می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس شاهد 98

نحوه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد پایه دهم در سامانه سجا 98-99

همان طور که خبر دارید امسال پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از طریق سامانه و سایت سجا انجام خواهد گرفت و هیچ پیش ثبت نامی را حضوری در مدارس نداریم به همین منظور نحوه صحیح ثبت نام کردن اینترنتی از سایت از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است،

نحوه ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد پایه های مختلف دارای 5 مرحله می باشد که ما در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم و شما می توانید برای دریافت مراحل تصویری بر روی لینک نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 کلیک نمایید.

پاسخ سوالات دانش آموزان پایه هفتم مدارس شاهد همراه با پاسخ کوتاه 98

  1. برای ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا در مقاطع (ابتدایی_ راهنمایی_متوسطه) مدارس شاهد 98 جه زمانی باید اقدام کنیم ؟(برای پایه هفتم از اول تیر ماه برای پایه دهم از 4 تیر ماه 98)
  2. سایت ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 چه سایتی است ؟(سایت سجا)
  3. پیش ثبت نام میان دوره ای اینترنتی در سامانه ثبت نام را چگونه انجام دهیم ؟(پیش ثبت نام میان پایه مدارس شاهد از طریق سایت سناد در انتهای مقاله)
  4. سوال پرتکرار: آیا با 50 امتیاز شانس قبولی در مدارس شاهد دارم ؟(افزایش شانس قبولی با ثبت نام مدارس شاهد درخت دانش)
  5. چه دانش آموزانی می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند ؟(دانش آموزان دارای شرایط ثبت نام مدارس شاهد در مقاله توضیح داده شده است)
  6. اولویت پذیرش در مدارس شاهد(سجا) بر چه اساسی است ؟(امتیاز - انتخاب مدرسه - معدل)
  7. نحوه  ثبت نام در مدارس شاهد سال 98 چگونه است ؟(مطالعه مقاله)
  8. شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 چیست ؟(شرایط جدید ورود به مدارس شاهد در سامانه سجا!!)
  9. ضوابط ثبت نام دانش آموزان عادی در مدارس شاهد سجا چیست ؟(سهمیه های عادی نیز می توانند بر اساس شرایط و نزدیکی مدرسه شانس خود را امتحان کنند)
  10. نزدیکترین مدرسه شاهد به محل زندگی خود را از کجا پیدا کنیم ؟(لیست مدارس شاهد تهران و استانها)
  11. میزان شهریه مدارس شاهد چقدر می باشد ؟(هر سال مبلغ متفاوتی دارد برای اطلاع دقیق با مشاوران درخت دانش در تماس باشید)
  12. مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مدارس شاهد 98 ؟(مطاله مقاله)

در این مقاله سعی داریم تعدادی از سوالات متقاضیان و داوطلبان ثبت نام و ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir مدارس شاهد، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفتند را برای دوستان عزیز پاسخ دهیم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۲
مشاور

ثبت نام سامانه سجا چیست و شامل چه دانش آموزانی می باشد؟

قبل از هر چیز و توضیح در مورد سامانه سجا باید گفت که تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد و ایثارگر و دارای امتیاز که در بالا در مقاله امتیازبندی کامل توضیح داده ایم شامل تمامی دانش آموزان دارای سهمیه های:

  • ایثارگری
  • فرهنگی
  • ممتاز و دارای معدل خیلی خوب
  • جانبازی
  • سهمیه های عتدی
  • خانواده خیر
  • و ...

می باشد و نحوه ثبت نام بر اساس امتیاز نیز می تواند نقش تعیین کننده در قبولی دانش آموز داشته باشد.

مشاوره ثبت نام دانش آموزان شاهد در سامانه سجا 98

مشاوران درخت دانش با سابقه ی چند ساله در ثبت نام ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی سهمیه فرزندان شما، ثبت کد شغلی والدین، اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین، انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی در سامانه، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهمیه های حفظ هر جزء قرآن، بسیجی داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و ... در کنار شما خواهد بود، تا با وارد کردن اطلاعات صحیح و درست واردن کردن سهمیه خود و حتی بدون سهمیه بتوانید ثبت نام با درصد قبولی بالاتری انجام دهید.

برای ورود و ثبت نام در سامانه مدارس شاهد 98 در سایت سجا می توانید یا با گرفتن شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت به مشاوران ثبت نام مدرسه شاهد 98 درخت دانش وصل شید.

مدارس شاهد

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در سامانه سجا

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا شامل:

  • کد ملی داوطلب
  • شماره سریال شناسنامه داوطلب (شش رقمی سمت راست بدون حرف فارسی)
  • کد ملی پدر
  • کد ملی مادر
  • کد شغلی والدین
  • کد مدرسه
  • آدرس دقیق محل سکونت(برای انتخاب مدرسه)
  • درج کردن صحیح و دقیق امتیاز سهمیه داوطلب(براساس دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد)
  • درج کردن سهمیه عادی برای داوطلبان بدون سهمیه
  • و ...

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

چه دانش آموزانی می توانند در سایت مدارس شاهد ثبت نام کنند؟

تمام دانش آموزان در صورت کسب امتیاز لازم، می توانند در مدارس شاهد ثبت نام کنند؛ اولویت بندی امتیازات را در زیر به صورت موردی قرار داده ایم.

حتی دانش آموزان بدون سهمیه نیز می توانند برای ثبت نام در مدارس شاهد اقدام کنند، ولی باید حتما دارای شرایط عمومی و عملی باشند و چند نکته را حتما والدین این داوطلبان در هنگام ثبت نام رعایت نمایند.

برای دریافت محاسبه ی امتیاز دانش آموز خود جهت ورود به مدارس شاهد و شرایط عمومی و علمی فرزند خود، سامانه سجا شاهد ، فرم ثبت نام مدارس شاهد می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق 9099072943 تماس حاصل فرمایید و برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان پایه نهم 98-99 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۰
مشاور
پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

جواب سوال پرتکرار سامانه سجا چیست؟

جواب سوال پرتکرار سامانه سجا چیست؟

سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران که با اختصار سامانه سجا نامیده می شود و بسیاری از داوطلبان به اشتباه به نام سامانه سجاد می شناسند، سامانه ثبت نام مدارس شاهد می باشد که در این مقاله سعی داریم به سوالات و ابهامات مطرح شده توسط داوطلبان که طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند را مورد بررسی قرار دهیم.

سامانه سجــا چیست؟
سامانه سجا چیست؟

ورود مستقیم به سامانه سجا 98

لینک ورود مستقیم به سایت ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد یعنی سامانه سجا چیست؟ آدرس sajaa.ir می باشد که می توانید بر روی آن کلیک نمایید و وارد سایت پیش ثبت نام شوید اگر می خواهید نحوه کار و معرفی قسمت های مختلف را قبل از ورود مطالعه نمایید بر روی saja.medu.ir سایت کلیک نمایید.

معرفی سامانه سجا 98

سجا نام مختصر سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد که جهت ثبت نام دانش آموزان شاهد و دیگر گروه های ایثارگری با هدف تحصیل با درجه علمی بالا و به صورت رایگان می باشد که ثبت نام آنها در سال تحصیلی 98-99 فقط از طریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شاهد انجام خواهد شد.

آدرس سامانه سجا

از آنجا که ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 و دیگر شهرستانهای کشور تنها به صورت اینترنتی می باشد لذا داوطلبان باید در زمان مقرر و با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند به سامانه سجا شاهد و به نشانی saja.medu.ir مراجعه نمایند.

تلفن سامانه سجا

دانش آموزان و والدین محترم سامانه سجا، چنانچه نیاز به پشتیبانی و راهنمایی نسبت به نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 داشته باشند می توانند به روش زیر اقدام نمایند:

برای مشاوره و انجام تمامی مراحل ثبت نام، افزایش شانس قبولی با درج امتیازهای آزاد، انتخاب بهترین مدرسه و نزدیک به محل سکونت دانش آموز ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس) حاصل نمایید و یا برای پشتیبانی سایت سجا:

  • 021 - 6498
  • 021 – 66752715

پیش ثبت نام سامانه سجا 98-99

پیش ثبت نام سامانه سجا 98-99 برای ورود به سه مقطع زیر در مدارس شاهد انجام می شود که دانش آموزان و یاوالدین در زمان مقرر با مراجعه سایت سجا(سجا مدیو) می توانند جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.

زمان ثبت نام در سامانه سجا

زمان ثبت نام در سامانه سجا با توجه پایه های ورودی مدارس شاهد به شرح زیر است:

  زمان / مقطع پایه اول ابتدایی(دوره ابتدایی) پایه هفتم(دوره اول متوسطه) پایه دهم(دوره دوم متوسطه)
زمان ثبت نام 1الی 15 خرداد 1الی 14 خرداد 10الی 24 تیر
اعلام نتایج غیر قطعی و ارسال پیامک 17الی 19 خرداد 16تیر 25تیر
بررسی مدارک و تایید در سامانه سجا 20 الی 27 خرداد 17 الی 27 تیر 26 تیر الی 3مرداد
تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی 27 الی 3 تیر 28 تیر الی 3 مرداد 3الی 17 خرداد

نحوه ثبت نام در سامانه سجا

با توجه به نحوه امتیاز بندی داوطلبان مدارس شاهد و ضرورت دقت در وارد نمودن اطلاعات و درج امتیاز بندی پیش نهاد می شود ثبت نام خود را از طریق مشاوران درخت دانش و با صرف کمترین زمان و بادقت زیاد به صورت تماس تلفنی از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره انجام دهید.

نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد 98

سامانه سجا چیست؟
سامانه سجا چیست؟

نمونه برگ شماره 2 ثبت نام مدارس شاهد 98

سامانه سجا چیست؟
سامانه سجا چیست؟

شرایط ثبت نام در سامانه سجا

شرایط ثبت نام در سایت سجا مدارس شاهد شامل:

  1. شرایط عمومی
  2. شرایط علمی

می باشد.

شرایط عمومی ثبت نام در سامانه سجا

سکونت در محدوده تعیین شده.

رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزش.

دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتار.

رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب.

شرایط علمی ثبت نام در سامانه سجا

شرایط علمی برای پایه های مختلف، متفاوت می باشد که به تفکیک خدمت شما ارائه خواهیم داد

شرایط علمی برای دانش آموزان مقطع دوم تا ششم

کسب کردن نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم

باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر در یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب نموده باشد، البته فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد حداکثر دو مورد درسی خوب و بقیه خیلی خوب مورد پذیرش قرار می گیرند.

شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم

باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدرسه شاهد را داشته باشد، باید در سال قبل حداقل نمره پایانی 14 و نمره سالانه 13 را در دروس اختصاصی کسب کرده باشد.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا. برای دانش آموزان طرح شاهد که شامل دو دسته زیر هستند قطعی است:

  1.  فرزند شهید
  2. جانباز بالای 50 درصد و آزادگان

برای گروه های زیر به ترتیب اولویت در مدارس شاهد ثبت نام خواهند شد:

  • فرزندان جانبازان زیر 50 درصد
  • فرزندان رزمندگان
  • آموزان برتر علمی
  • فرزندان فرهنگیان
  •  منسوبین شهدا
  • شاغلین در بنیاد شهید

در نتیجه برای مدارس شاهد هیچ آزمونی برگزار نمی شود و پذیرش تنها براساس اولویت بندی است و تنها سامانه ثبت نام برای مدارس شاهد سایت سجا به نشانی www.saja.medu.ir می باشد نه سامانه سجاد.

آیا مدارس شاهد شهریه دارند؟

در مدارس شاهد پیزی به عنوان شهریه مدارس شاهد نداریم ولی برای کلاس های تکمیلی و قوق برنامه که در این مدارس وجود دارد وجوهی دریافت خواهد شد که به ترتیب مقطع تحصیلی شامل:

  • دوره ابتدایی: بین 380 تا 640 هزار تومان
  • دوره متوسطه اول: 440 تا 730 در دوره متوسطه اول
  • دوره متوسطه دوم: بین 530 تا 950 هزار تومان

راه های ارتباط با مشاوران مدارس شاهد

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی؛ ثبت نام مدارس شاهد 98-99، لیست بهترین مدارس راهنمایی مدارس شاهد، سامانه سجا چیست؟ به صورت شبانه روزی با شماره 9099072943 بدون کدگیری آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم مشاوران درخت دانش به شما دانش آموزان گرامی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۰
مشاور
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا saja.medu.ir

ثبت نام مدارس شاهد در سایت سجا saja.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس شاهد به اختصار: سایت سجا 98 تنها سامانه ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه بنیادی و غیر بنیادی می باشد که در این مقاله و پست پربازدید نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 به آن پرداخته ایم، برخلاف تصور خیلی از دانش آموزان باید گفت سایت سجا تنها برای ورود پیش ثبت نام پایه های اول هر کدام از مقاطع می باشد.

توجه (28 خرداد 98): ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم در سایت سجا از اول تیر ماه شروع خواهد شد، بر اساس آمار خوب نتایج قبول شدگانی که از مشاوران ما در ثبت نام پایه اول ابتدایی شاهد امسال مشاوره گرفته اند و امتیاز خود را بالا برده اند توصیه می شود که ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه و دوم متوسطه را به مشاوران مجرب ما در انتخاب مدرسه و درج امتیاز بندی از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل بسپارید.

هدف اصلی ورود به سایت سجا 98

قبل از هر چیز حتی معرفی مدارس شاهد و سامانه سجا قصد داریم که به سوال اصلی دانش آموزان واجد شرایط و خانواده های نگرانی که با مشاوران ما تماس میگیرند و می خواهند ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را انجام دهند پاسخ دهیم که هدف اصلی ورود به سایت سجا و کانال سجا در پیش ثبت نام این سامانه چیست؟

بر خلاف چندین سال گذشته که ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 در تمامی مقاطع در خود مدرسه و به صورت حضوری انجام می شد اما دو سالی است که پیش ثبت نام مدارس ایثارگران و فرهنگیان و خانواده شهدا و حتی دانش آموزانی سهمیه های عادی و ممتاز که به اصطلاح مدارس شاهد می گویند به دلیل (شفاف سازی و رعایت عدالت) تنها در سامانه سجا saja.medu.ir امکان پذیر می باشد.

سایت سجا شاهد 98 چیست؟

سامانه سجا چیست؟ به معنای سایت جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد که خیلیا به اشتباه آن را سامانه سجاد و یا سامانه سجام می دانند سامانه سجا تنها پایگاه اینترنتی ای می باشد که فرزندان شاهد و ایثارگر می توانند تحصیل به صورت رایگان و با درجه علمی بالا و امکانات تفریحی داشته باشند برای اطلاع از لیست بهترین مدارس جانبازان کل کشور و لیست مدارس شاهد تهران (بهترین؟) به تفکیک منطقه کلیک نمایید.

"ثبت نام در سایت سجا مدارس شاهد شامل حتی دانش آموزان با سهمیه عادی و دارای معدل ممتاز نیز می باشد"

سجا

آدرس سایت سجا saja.medu.ir

آدرس سایت سجا و ورود مستقیم به آن نیز یکی دیگر از سوالات پرتکرار است، برای ورود به سامانه پیش ثبت نام سجا باید وارد سایت student.saja.medu.ir نحوه انتخاب مدرسه، را در این مقاله کامل مطالعه نمایید.

توصیه می شود که: برای بالا بردن شانس قبولی، انجام تمامی مراحل ثبت نام هم به صورت تلفنی هم به صورت حضوری، آپلود عکس، درج امتیاز های عادی و معدل و انتخاب بهترین مدرسه و نزدیک به محل سکونت دانش آموز در سراسر کشور، شهریه مدارس شاهد 98 و ... به مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

توجه: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجدد چند بار تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۶
مشاور

اشتباهات داوطلبان از استفاده کردن سایت ها و کانال های مشابه به سایت سجا

تعدادی زیادی از داوطلبان در قسمت جستجوی گوگل از اسامی سایت ها و کانال های متفاوت به اشتباه انتخاب کرده و درواقع اطلاعات خاصی دریافت نمی کنند مانند: سامانه سجاد، سامانه سناد، سمانه سجا و .... که در اینجا باید ذکر کرد که سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد فقط در لینک سامانه سجا و یا سایت سجا امکان پذیر می باشد.

کانال تلگرام سایت سجا

با توجه به درخواست متقاضیان و داوطلبان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا 98 ، مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و ... برای ایجاد یک کانال اطلاع رسانی تلگرام موافقت لازم دریافت و برای عضو شدن در این کانال می توانید بر روی لینک کانال سجا کلیک نمایید.

کانال ثبت نام مدارس ابتدایی، متوسطه اول ، متوسطه دوم مدارس شاهد در سامانه سجا انجام می گیرد، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام مدارس شاهد، هزینه ثبت نام مدارس شاهد را می توانید در کانال مشاهده نمایید.

کانال سجا
کانال سجا

خدمات سامانه سجا

سامانه سجا بدلیل پایین بودن ظرفیت سایت آن معمولا زمان ثبت نام با مشکلاتی سروری روبه رو خواهد شد که داوطلبان و متقاضیان از این موضوع ترس و واهمه داشته که ثبت نام آنها انجام نگیرد که در این کانال تمامی داوطلبان می توانند با خیال آسوده عضو کانال شده و اطلاع رسانی های مرتبط با سامانه سجا چیست؟ و ثبت نام مدارس را دریافت نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد فرزندان خود را نسبت به حساسیت های موجود امتیازدهی و اولویت بندی پذیرش ها نسبت به امتیازها به مشاورین درخت دانش بسپارید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۵۰
مشاور
يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 پایه اول متوسطه شامل شرایط شرایط عمومی و شرایط علمی می باشد که در ادامه هر کدام از شرایط ثبت نام را در پایه ششم به هفتم اول راهنمایی مدارس شاهد توضیح خواهیم داد.

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 شامل چه کسانی نمی شود؟

دانش آموزانی در ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه می توانند شرکت نمایند که شرایط عمومی وعلمی در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را داشته باشند و اولویت پذیرش با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالایی هستند و در صورتی که ظرفیت مدرسه پر نشود از دانش آموزان دیگر غیر شاهد ثبت نام به عمل خواهد آمد.

شرایط عمومی ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد 98-99 پایه هفتم

با توجه به اینکه ثبت نام مدارس پایه هفتم شاهد 98 از مدارس با حساسیت بالا در پذیرش دانش آموزان و با سطح کیفی و علمی بالا هستند لذا شرایط عمومی ویژه ای برای ثبت نام دارند شامل:

  1. داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری در پایه ششم
  2. رعایت شئونات و پوشش مناسب دوره تحصیلی مقطع دبستان
  3. پایبندی و التزام خانواده به مسائل تربیت دینی و ارزش های اسلامی
  4. رعایت آیین نامه ها و قوانین انضباطی، تربیتی و آموزشی مدرسه
  5. سکونت در محدوده تعیین شده برای مدرسه شاهد انتخابی(مهم)

شرایط علمی ورد به مدارس شاهد پایه هفتم دوره اول متوسطه 98-99

دانش آموزانی که برای ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد سال 1398اقدام می کنند باید قبول شده امتحانات پایه ششم خرداد سال تحصیلی 97-98 باشند و در تمامی دروس خود مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشند و یا اینکه حداکثر در یک درس خوب و در بقیه دروس مقیاس خیلی خوب کسب نمایند و بعد در سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98-99 اقدام به پیش ثبت نام نمایند

دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98

ضوابط و شرایط دفترچه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98-99 برای دانش آموزان شاهد و دانش آموزان غیر شاهد در دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ششم به هفتم تشریح شده است همچنین شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را، شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد و ارگان های مربوط جهت ارائه گواهی ارائه شده است.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه 98-99

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه مدارس شاهد 98 می توانند از طریق سایت سجا هفتم به نشانی saja.medu.ir اقدام به دانلود دفترچه راهنمایی ثبت نام مدارس شاهد نمایند.

انجام تمامی مراحل پیش ثبت نام دانش آموز خود را در مقطع اول متوسطه پایه ششم به هفتم امسال 1398 به صورت رایگان و ارسال رسید را به مشاوران مجرب ما بسپارید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۵۰
مشاور

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98 شامل چه کسانی می شود؟

دانش آموزانی در ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه می توانند شرکت نمایند که شرایط عمومی وعلمی در ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره اول 98-99 را داشته باشند و اولویت پذیرش با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالایی هستند و در صورتی که ظرفیت مدرسه پر نشود از دانش آموزان دیگر غیر شاهد ثبت نام به عمل خواهد آمد.

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98

با توجه به اینکه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98 از مدارس با حساسیت بالا در پذیرش دانش آموزان و با سطح کیفی و علمی بالا هستند لذا شرایط عمومی ویژه ای برای ثبت نام دارند شامل:

  1. داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری در پایه ششم
  2. رعایت شئونات و پوشش مناسب دوره تحصیلی مقطع دبستان
  3. پایبندی و التزام خانواده به مسائل تربیت دینی و ارزش های اسلامی
  4. رعایت آیین نامه ها و قوانین انضباطی، تربیتی و آموزشی مدرسه
  5. سکونت در محدوده تعیین شده برای مدرسه شاهد انتخابی(مهم)

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99

دانش آموزانی که برای ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد سال 1398اقدام می کنند باید قبول شده امتحانات پایه ششم خرداد سال تحصیلی 97-98 باشند و در تمامی دروس خود مقیاس خیلی خوب کسب کرده باشند و یا اینکه حداکثر در یک درس خوب و در بقیه دروس مقیاس خیلی خوب کسب نمایند و بعد در سامانه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99 اقدام به پیش ثبت نام نمایند

دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98

ضوابط و شرایط دفترچه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98-99 برای دانش آموزان شاهد و دانش آموزان غیر شاهد در دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد ششم به هفتم تشریح شده است همچنین شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را، شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد و ارگان های مربوط جهت ارائه گواهی ارائه شده است.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد پایه اول متوسطه 98-99

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه مدارس شاهد 98 می توانند از طریق سایت سجا متوسطه اول به نشانی saja.medu.ir اقدام به دانلود دفترچه راهنمایی ثبت نام مدارس شاهد نمایند.

انجام تمامی مراحل پیش ثبت نام دانش آموز خود را در مقطع اول متوسطه پایه ششم به هفتم امسال 1398 به صورت رایگان و ارسال رسید را به مشاوران مجرب ما بسپارید 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۹
مشاور

راهنمای تصویری ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره اول 98

ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه اول 98-99 از طریق سایت ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی و ورود به سامانه سجا 98 شامل 6 مرحله زیر می باشد:

  1. ورود دانش آموزان به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
  2. تکمیل فرم مشخصات دانش آموز
  3. انتخاب مدرسه شاهد در محدوده محل سکونت
  4. تکمیل فرم امتیاز بندی دانش آموز (توصیه می شود از طریق مشاوران درخت دانش انجام دهید)
  5. بررسی و تایید پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98
  6. دریافت کد رهگیری و چاپ اطلاعات پیش ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی 98

ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره اول متوسطه 98

دانش آموزان متقاضی ثبت نام مدارس ششم به هفتم مدارس شاهد 98 پس از باز نمودن سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir می توانند از بخش ورود دانش آموز با وارد نمودن اطلاعات زیر وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی شوند:

  • کد ملی دانش آموز
  • کد 6 رقمی شماره سریال شناسنامه

ورود به سامانه سجا

تکمیل فرم مشخصات دانش آموز متقاضی ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه

پس از ورود به سامانه سجا وارد مرحله تکمیل اطلاعات شناسنامه ای دانش آموز، مشخصات والدین، آدرس و کد پستی محل سکونت و شماره همراه جهت اطلاع رسانی از طریق اس ام اس خواهیم شد که مسئولیت عدم تطبیق مدارک بر عهده دانش آموز و والدین می باشد.

تکمیل فرم مشخصات دانش آموز متقاضی ثبت نام مدارس شاهد[/caption]

انتخاب مدرسه شاهد متوسطه اول در محدوده محل سکونت دانش آموز

سیستم هوشمند ثبت نام مدارس شاهد اول دبیرستان 98-99 با توجه به اطلاعاتی که در مرحله قبل توسط دانش آموز تکمیل شده است مدارس شاهد موجود در محدوده محل سکونت دانش آموز را نمایش خواهد داد و دانش آموز می تواند مدرسه مورد نظر را انتخاب نماید.

انتخاب مدرسه شاهد متوسطه اول

 

 تکمیل فرم امتیاز بندی دانش آموز در ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره اول متوسطه 98

شاید بتوان گفت مهمترین بخش از مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 تکمیل فرم امتیاز بندی مدارس شاهد می باشد زیرا امتیازاتی که دانش آموز وارد می نماید باید گواهی معتبر جهت ارائه به مدرسه داشته باشد که جهت اطلاع از نحوه امتیازبندی مدارس شاهد، امتیازات اولویت ایثارگری ، امتیازات اولویت فرهنگیان, امتیازات حفظ قرآن کریم, امتیازات کسب مقام در مسابقات مفاهیم, نهج البلاغه، مسابقات فرهگی، علمی و ورزشی و...می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد در ارتباط باشید.

بررسی و تایید پیش ثبت نام مدارس شاهد پایه ششم به هفتم راهنمایی 98

پس از تکمیل نمونه برگ امتیاز بندی دانش آموز فرم پیش ثبت نام دانش آموز نمایش داده خواهد شد که باید صحت اطلاعات توسط دانش آموز تایید شود.

بررسی و تایید پیش ثبت نام مدارس شاهد

دریافت کد رهگیری و چاپ اطلاعات پیش ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی 98

پس از پایان ثبت نام و تایید اطلاعات سایت کدرهگیری ثبت نام مدارس شاهد را در اختیار شما قرار میدهد و باید توجه کنید که تنها در صورتی ثبت نام شما نهایی شده که سایت کد رهگیری 19 رقمی در اختیار شما قرار دهد.

دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام مدارس شاهد

زمان ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان دوره اول متوسطه 98

ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان اول متوسطه 98-99 نیز همانند سال های گذشته پس از پایان امتحانات نیمسال دوم تحصیلی و در اول تیر ماه 98 آغاز خواهد شد لذا دانش آموز تا قبل از پایان زمان ثبت نام می توانند جهت ویرایش اطلاعات پیش ثبت نام مدارس اول متوسطه شاهد اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان اول متوسطه 98

مهلت ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد 98-99 به مدت دو هفته می باشد یعنی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم مدارس شاهد 98 تا 14 تیر ماه می توانند جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند و به درخواست های بعد از مهلت قانونی ثبت نام مدارس شاهد اول راهنمایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرایط ثبت نام دبیرستان دوره اول متوسطه مدارس شاهد 98-99

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه متوسطه اول شامل شرایط عمومی و شرایط علمی دانش آموزان ورودی به مدارس شاهد می باشد که شرایط عمومی ثبت نام برای تمامی مقاطع اول ابتدایی، پایه هفتم و پایه دهم مشترک می باشد و شرایط علمی برای پایه های مختلف متفاوت است.

شرایط عمومی ثبت نام پایه اول متوسطه مدارس شاهد 98-99

احراز شرایط عمومی در مدارس شاهد در ثبت نام موردی توسط ستاد ثبت نام مدارس شاهد انجام می شود و از طریق بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی دانش آموز صورت می گیرد که از مهم ترین شرایط عمومی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن صلاحیت اخلاقی و رقتاری
  • رعایت شئونات و پوشش مناسب دوره تحصیلی
  • پایبندی و التزام خانواده به مسائل تربیت دینی و ارزش های اسلامی
  • رعایت آیین نامه ها و قوانین انضباطی، تربیتی و آموزشی مدرسه
  • سکونت در محدوده تعیین شده برای مدرسه

توجه داشته باشید که بررسی شرایط عمومی و احراز شرایط برای ادامه تحصیلی در مدارس شاهد بر عهده شورای مدرسه می باشد.

شرایط علمی دانش آموزان ورودی به مدارس شاهد پایه هفتم متوسطه اول

دانش آموز متقاضی ورود به مدرسه شاهد در پایه هفتم یا اول متوسطه در خرداد ماه پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 97-98 باید در تمامی دروس مقیاس خیلی خوب کسب نموده باشد و یا حداکثر در یک درس مقیاس خوب داشته باشد و در بقیه دروس مقیاس خیلی خوب کسب نماید.

نحوه پذیرش مدارس راهنمایی متوسطه اول شاهد 98-99

پذیرش در مدارس شاهد پایه هفتم 98-99 با اولویت های زیر انجام خواهد شد:

  • پذیرش بر اساس امتیاز بندی دانش آموزان
  • پذیرش با توجه به ظرفیت مدرسه راهنمایی شاهد

بر همین اساس از متقاضیان ورودی به پایه هفتم در مدارس شاهد تا دو برابر ظرفیت ( اصلی و ذخیره) از طریق سامانه سجا چیست؟ اعلام خواهد شد که این اسامه در اختیاز مدیران مدارس شاهد قرار خواهد گرفت.

خبر خوب در پذیرش دانش آموزان فاقد امتیاز در مدارس شاهد 98

اسامی متقاضیان ورود به مدارس شاهد 98 متوسطه اول تا دو برابر ظرفیت اعلام خواهد شد به همین دلیل دانش آموزان فاقد امتیاز و یا با امتیاز کم نیز شانس قبولی دارند فقط برای پذیرش این دانش آموزان با امتیاز برابر و یا فاقد امتیاز در شرایط مساوی, بعد مسافت از مدرسه ملاک پذیرش قرار خواهد گرفت.

مشاوره تحصیلی ثبت نام مدارس شاهد درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با چندین سال سابقه در ارائه مشاوره و راهکار به متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد راهنمای شما درتمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98-99، ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ، ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه، ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه خواهند بود جهت ارتباط با مشاوران درخت دانش از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

تلفن تماس: 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون کد

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۷
مشاور

پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم

خبر فوری(21 خردا 98)

به اطلاع تمامی ثبت‌ نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98-99 می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه مورخ 98/3/21 ازطریق سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 امکان پذیر می باشد.

توصیه می شود: برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی پایه دهم، پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، ویرایش و تکمیل ثبت نام، معرفی مدارس و رشته ها و انتخاب آنها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99

تمامی داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌ نام اولیه خود را انجام داده اند می­توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مذکور مراحل زیر را انجام دهند:

  • مرحله اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام نمایند.
  • مرحله دوم : نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
  • مرحله سوم : پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

شرایط لازم حاضر شدن سر جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم 98-99

شرط لازم جهت ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت عکس‌دار می‌باشد.
درصورتی که کارت ورود به جلسه آزمون، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

حذف ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 برای پایه ششم ابتدایی

امسال برای پایه ششم به هفتم یا همان متوسطه دوره اول راهنمایی ثبت نام مدارس نمونه دولتی نخواهیم داشت و خبر خوب برای دانش آموزان با استعداد و درخشان این است که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 برای این پایه امروز 16 اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته می باشد

برای اطلاع از زمان برگزاری، شرایط ورود، نحوه ثبت نام در مدرسه، انجام مراحل شش گانه ثبت نام، و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفنتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل ) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۶
مشاور