Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۲ ب.ظ

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت 96

اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت 96

هرساله رقابتی به نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 داوطلبان زیادی را به خود مشغول می کند. بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری تعدادی از داوطلبان هستند که به دلایل مختلف مانند عدم اعمال سهمیه در تکمیل ظرفیت  یا اعتراض به اشتباه بودن سهمیه در کنکور و اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت سراسری، عدم تاثیر دادن معدل موثرشان یا بررسی مجدد نمره سراسری در نتیجه کنکور سراسری  نسبت نتیجه کنکور سراسری خود اعتراض دارند یا اینکه نسب به رتبه خود شک دارند و نمی دانند چگونه باید اعتراض خود را نسبت به نتیجه کنکور سراسری 96 مطرح کنند. اعتراض به نتایج کنکور سراسری بطور کلی درچند سال گذشته بسیار سازماندهی تر شده و مراحل آن نیز ساده تر و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده، در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور 96 آشنا کنیم.

نحوه ی اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

ممکن است برخی از داوطلبان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نسبت به نتایج پذیرفته شدگان اعتراض داشته باشند. اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تنها از سامانه سازمان سنجش امکان پذیر است. برای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و در قسمت پاسخگویی یک حساب کاربری ایجاد نمایید. پس از ایجاد حساب کاربری یک کد فعال سازی برای شما ارسال می شود که با تایید این کد ، حساب کاربری شما فعال شده و می توانید برای اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 اقدام نمایید. دقت داشته باشید که برای پاسخ گویی به اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 باید دلایل قانع کننده ای برای اپراتور پاسخ دهنده سازمان سنجش ارائه نمایید تا به اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت شما رسیدگی شود. در هر کجای ایران هستید برای انجام روند اعتراض به نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 می توانید با مشاوران درخت دانش تماس بگیرید.

زمان اعتراض به نتایج کنکور 96

اگر جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که ازرتبه قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری اولویت پذیرش شده خود رضایت ندارید می توانید با ثبت یک درخواست اینترنتی ساده در سایت سنجش، امکان انتقالی به رشته محل هایی را که در اولویت های بعدی با توجه به کارنامه سبز قبول شده اید اقدام نمایید.

نکته قابل توجه

داوطلبان عزیز فقط یک بار می توانند به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند و برای ثبت اعتراض به نکته توجه داشته باشند که ایمیل خود را به طور صحیح وارد نمایند. برای صحیح وارد کردن اطلاعات و همچنین شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه روزانه و بدون کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش با شماره تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل فرمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۹
مشاور

نظرات (۳)

من یک بار در شهریور اعتراض به نتایج دانشگاه فرهنگیان کرده ام اما حالاچرا نمز شود به تکمیل ظرفیت اعتراض کنم اگر مزتونم چطوری
کسی که توی تکمیل ظرفیت شرکت نکرده چرا باید برای سه رشته اصلی برای بهمن ماه بیاره و پرستاری آزاد میخونده

آیا این حق است که ۱۳۰۰۰ پرستاری آزاد میخونه بره سه رشته اصلی بخونه اما با ۲۰۰۰ بره خارج کشور خدا لعنت کنه کسی که این کارا رو میکنه کنکور گذاشتن چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی