Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۴۹ ب.ظ

دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99

دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم از امروز به مدت یک هفته و تا 2 اسفند ماه 98 ادامه دارد و داوطلبان می توانند با در دست داشتن کد همگام خود (که از طرف مدیر مدرسه دریافت کرده اند) نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99کلیک نمایند و ادامه مقاله را مطالعه نمایند.

ثبت نام مدارس تیزهوشان دوره متوسطه اول 99 آغاز شد

امسال برای پایه ششم به هفتم یا همان متوسطه دوره اول راهنمایی ثبت نام مدارس نمونه دولتی نخواهیم داشت و خبر خوب برای دانش آموزان با استعداد و درخشان این است که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 برای این پایه امروز 26 بهمن آغاز شده است و به مدت یک هفته می باشد

برای اطلاع از زمان برگزاری، شرایط ورود، نحوه ثبت نام در مدرسه، انجام مراحل شش گانه ثبت نام، و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفنتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل ) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آزمون استعداد درخشان و تیزهوشان ششم ابتدایی خود را به مشاوران انتخاب مدرسه درخت دانش بسپارید.

معرفی مدارس تیزهوشان 99

تیزهوشان سرمایه های فکری و علمی آینده کشور هستند، می توان با در اختیار گذاشتن امکانات جهت پیشرفت تحصیلی و کشف استعداد و خلاقیت در مدارس تیزهوشان، آینده علمی کشور را تضمین نمود. مدارس تیزهوشان 98-99 استعدادهای درخشان یکی از بهترین شرایطی است که در ایران می توان برای یک دانش آموز تیزهوش پیشنهاد نمود که می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمون تیزهوشان و لیست مدارس تیزهوشان تهران بر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید.

مزایای مدارس تیزهوشان 98-99

1- دارا بودن سطح علمی بالا و ارائه انواع خدمات تحصیلی با کیفیت
2- قبولی رتبه های برتر هر سال کنکور سراسری از بین تحصیلکرده های مدارس تیزهوشان
3- استفاده از کادرمجرب معلمان و مدیران برجسته کشور
4- ایجاد فضایی جهت کشف خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزان تیزهوش مانندبرنامه های پژوهشی و تحقیقاتی و استفاده از آزمایشگاه به طور مستمر
5- برگزاری کلاس های فوق العاده در چند روز در هفته
6- آموزش زبانهای خارجی و آماده نمودن دانش آموزان برای ورود به دانشگاه

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 داوطلبان واجد شرایط، انتخاب نزدیک ترین مدرسه تیزهوشان به محل سکونت، برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم، معرفی منابع، انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق مشاهر گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس تیزهوشان 99

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 از تاریخ 20 فروردین ماه سال 1398 شروع خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 98-99 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم متوسطه دوره دوم انجام خواهد شد، برای ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کلیک نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

برنامه ریزی درسی تیزهوشان

نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم

لیست مدارس تیزهوشان تهران و شهرستانها 99

لیست مدارس تهران را می توانید در مقاله مربوطه مطالعه زیر بفرمایید برای دریافت آدرس و شماره تلفن های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 97 تهران می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید..

لیست مدارس تیزهوشان تهران

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 99

طبق اعلام قبلی و برنامه ریزی صورت گرفته، درخت دانش به اطلاع تمام داوطلبین آزمون استعداد درخشان می رساند از طریق سایت azmoon.medu.ir در بازه زمانی ذکر شده ( 26 فروردین تا 28 فروردین 98) و مبلغ هزینه ثبت نام 18000 هزار تومان می باشد، فقط ورود داوطلبین به سیستم جهت پرداخت هزینه می باشد و هیچگونه تغییراتی اعمال نخواهد شد. هر داوطلبی که موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشود، کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نخواهد شد.

برنامه ریزی درسی تیزهوشان99

داشتن یک برنامه ریزی تیزهوشان نهم 98-99 مناسب مهمترین روش در رابطه با افزایش کیفیت مطالعه است. در بهترین برنامه ریزی برای تیزهوشان نهم ، افزایش کیفیت و بازدهی در مطالعه، مهمترین اصل است و بعد از این موضوع است که کمیت ارزش می یابد. اگر به روش های مختلف درس خواندن عادت دارید بهتر است پیشنهاد کنیم که روش با چشم خواندن را ادامه دهید چون به مرور سرعت مطالعه را در شما افزایش می دهد.

قبل از هر چیزی باید به این اصل توجه داشته باشید که بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان نهم را که برای خواندن انتخاب می کنید دوست داشته باشید حتی اگر مجبورید که این کتاب را بخوانید و علاقه ای به آن ندارید دلایل خاصی را در آن برای دوست داشته شدن بیابید مانند یافتن جواب یک سوال مشخص، با برنامه ریزی برای قبولی در نمونه نهم کتاب را در دست بگیرید و هدف و قصد خود را از خواندن این کتاب در ذهن مرور کنید و تعیین کنید آیا قصد نکته برداری یا یاد داشت برداری و خلاصه نویسی از آن را دارید؟ پس با تمرکز کامل و هدف مشخص شده آن را باز کنید. اگر قصد یادگیری کامل را داشته باشید حتما باید یادداشت برداری(جدول برنامه ریزی درسی پایه نهم) کنید

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم 99

در تمام مراحل زندگی، افراد موفق کسانی هستند که دوست دارند در برنامه زندگی و عادتهایشان موفقیت کسب کنند. یعنی ایجاد عادتهای پایدار مثبت در وجود این افراد رمز موفقیتشان است و بهترین زمان انجام عادتهای خوب همان شروع روز می باشد

تعداد زیادی از دانش آموزان در طول مطالعه همه ی موارد خواندن و تست زدن صحیح را رعایت می کنند حتی به درصد های عالی هم در زمان مطالعه دست پیدا می کنند خانواده ها هم از این مورد خرسندند و آنها را تشویق به خواندن ادامه کتب می کنند… اما همین دانش آموزان 3 ماه بعد که به این مباحث برمیگردند در کمال ناباوری می بینند که نمی توانند تست ها را به خوبی چند ماه قبل پاسخ دهند! ایراد کار کجاست؟

باید در زمان های مشخص در طول سال تحصیلی برای هر کتاب و مبحث زمانی برای مرور و رفع اشکال گذاشت. اما اینکه از کدام کتاب ها شروع کرد و چه مدت جمع بندی را انجام داد و چه تعداد تست زد و… همه اینها بسیار حیاتی هستند.

مشاوره و برنامه ریزی درسی تیزهوشان درخت دانش

قابل توجه دانش آموزان تیزهوش برای موفقیت در تمامی مقاطع تحصیلی نیاز به برنامه ریزی منظم دارید، برای یک برنامه ریزی منظم با مشاوران و کارشناسان درخت دانش در ارتباط باشید. شماره ارتباط با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 9099072943 می باشد. ارزوی ما موفقت شما دوستان عزیز می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی