Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد در چیست؟

ثبت نام دردانشگاه آزاد در مقطع کاردانی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود. نکته مهمی که لازم است داوطلبان به آن توجه داشته باشند این است که شرکت در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نخواهد بود. داوطلبان در 2 نوبت مهر و بهمن ماه به صورت دقیق تر،ورودی های مهر ماه می بایست در اواخر مرداد ماه و ورودی های بهمن ماه می بایست در آذر ماه نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری ، هر ساله به صورت بدون کنکور نیز دانشجو پذیرش می کند پذیرش دانشجوی بدون کنکور تنها از طریق ثبت نام اینترنتی و بدون توجه به معدل صورت می گیرد. در این جا دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دوره های کاردانی و کارشناسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 96

دانشگاه آزاد بدون کنکور معدل را ملاک قبولی داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد قرار نمی دهد و سوابق تحصیلی داوطلبان هیچ گونه تاثیری در پذیرش داوطلبان نخواهد داشت و داوطلبان با هر معدلی امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را خواهند داشت.اما به خاطر داشته باشید که از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته، دارا بودن مدرک دیپلم و از شرایط ثبت نام در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی خواهد بود. برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته رشته ی انتخابی می بایست مرتبط با رشته ای که در آن دیپلم گرفته اند باشد. بنابراین با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم اقدام به انتخاب رشته بکنند. اما متقاضیانی که قصد ثبت نام بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96 را دارند می توانند بدون در نظر گرفتن رشته خود در مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی انتخاب رشته نمایند. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت درخت دانش مراجعه کنید و یا با مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

دوره کاردانی

دوره کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای برخی از رشته ها دانشجو می پذیرد این دوره به دو دوره پیوسته و ناپیوسته تقسیم می شود که هر کدام از این دوره ها شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند.

دوره کاردانی پیوسته

دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که دارای مدرک دیپلم می باشند و مدرک پیش دانشگاهی را اخذ نکرده اند این داوطلبان می توانند با ثبت نام در دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ادامه تحصیل دهند و در ابتدای ادامه تحصیل کاردانی ناپیوسته واحدهای پیش نیاز دروس خود را باید همزمان با دروس اصلی بگذرانند.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کاردانی پیوسته

دوره کاردانی ناپیوسته

دانش آموزانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند می توانند در دوره کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. دانش آموزانی که در دوره کاردانی ناپیوسته ادامه تحصیل میدهند باید رشته هایی را انتخاب نمایند که با رشته دبیرستان آنها مطابقت داشته باشد برای مثال دانشجویی که در دوره دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده است می بایست در رشته های تجربی در دانشگاه ادامه تحصیل دهد و نمی تواند از گروههای دیگر انتخاب رشته نماید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته

مشاوره تحصیلی درخت دانش

ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد در آذر 96 شروع خواهد شد، داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور دانشگاه آزاد توجه داشته باشند در روزهای اول ثبت نام خود را انجام دهند در غیر این صورت ظرفیت ها تکمیل خواهند شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهریه دانشگاههای بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، مهلت و زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد، نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی