Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

۳۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ب.ظ

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 مثل سال های گذشته از طریق سامانه سجا انجام خواهد شد و داوطلبان بعد از خرید کارت اعتباری ثبت نام مدارس شاهد، با داشتن شرایطی که در ادامه مقاله کامل توضیح خواهیم داد وارد سایت ثبت نام مدرسه شاهد خواهیم شد و مراحل را گام به گام و صحیح تکمیل می نماییم.

اهمیت نقش مشاور در نحوه ثبت نام مدارس شاهد به صحیح درج کردن امتیاز با توجه به نوع سهمیه دانش آموز، انتخاب مدرسه نزدیک به محل سکونت دانش آموز که خود شامل امتیاز خواهد شد، بالا بردن شانس قبولی با افزودن امتیاز غیر سهمیه ای (آزاد) و .. می باشد،

برای انجام تمام مراحلی ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 از طریق مشاور، درج سهمیه ها، انتخاب نزدیک ترین مدرسه، افزایش شانس قبولی با درج سهمیه های آزاد و فرهنگی مثل: کسب رتبه - مقام -حافظی قرآن، آدرس و شماره تماس لیست مدارس شاهد پسرانه تهران به تفکیک منطقه (دخترانه و پیرانه) و ...  با می توانید با مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

معرفی مدارس شاهد تهران و ثبت نام شامل چه کسانی می شود؟

مدارس شاهد تهران: جز معتبر ترین با کیفیت ترین مدارس آموزشی تمامی پایه های تحصیلی با کم ترین هزینه تحصیل نسبت به تمامی مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد.

در مدارس شاهد (سجا) فرزندان شهدا, آزادگان, جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و همچنین دانش آموزانی که حافظ  قرآن کریم و دارای رتبه های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ, مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه, استان و کشور و فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر می توانند در زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 و سایت سجا می توانند ثبت نام کنند.

مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران در سامانه سجا 98

دانش آموزان و والدین گرامی که مایل به ثبت نام فرزند خود در مدارس شاهد در سال تحصیلی 98-99 می باشند می بایست در تاریخ مقرر شده به سایت سجا به آدرس saja.medu.ir مراجعه نمایند. و مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 را در سامانه سجا انجام دهند. نحوه ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98 به صورت زیر است:

  • پس از ورود به سایت سجا در مرحله اول شما می بایست قسمت مربوط به اطلاعات فردی را تکمیل نمایید. در این قسمت اطلاعاتی هم چون نام و نام خانوادگی دانش آموز و والدین, کدملی دانش آموز و والدین, شماره سریال و سرس شناسنامه و سوالاتی از این قبیل پرسیده می شود.
  • در مرحله دوم سوالاتی در رابطه با سوابق تحصیلی دانش آموز در رابطه با معدل و وضعیت تحصیلی و همچنین مدرسه ای که در گذشته در آن تحصیل نموده وجود دارد.
  • در مرحله سوم که تقریبا می توان گفت مهم ترین مرحله ثبت نام است. مرحله ثبت اطلاعات مربوط به سهمیه ها و شرایط کسب امتیاز و کسب امتیاز می باشد. که بسیار حائز اهمیت است.  در دفترچه راهنما ورود به سایت سجا نحوه این امتیاز دهی و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 مشخص شده است.

نحوه ثبت نام داوطلبان غیر شاهد تهران 98-99

توجه داشته باشید که پذیرش دانش آموزان غیر شاهد براساس تعداد امتیاز کسب شده انجام می شود. بنابراین نحوه ثبت این اطلاعات و کسب امتیاز بسیار حائز اهمیت می باشد. درخت دانش از شما تقاضا دارد در صورتی که مایل به ثبت نام خود و یا فرزندتان در مدارس شاهد می باشید. ثبت نام آن را به یک کاربلد بسپارید. این موضوعی است که نباید در رابطه با آن ریسک کرد چون قابل جبران نیست.

مشاوران درخت دانش که از بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سراسر کشور هستند, در مسیر ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هم به صورت حضوری و تلفنی در کنار شما خواهند بود. فقط کافی است با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید.

نحوه انتخاب مدرسه شاهد تهران 98-99

در مرحله چهارم از مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 می بایست مدرسه ی شاهدی را که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید وارد نمایید. که با توجه به اینکه انتخاب مدرسه در محل سکونت دانش آموز از شرایط پذیرش وی می باشد. باید نزدیک ترین مدرسه به محل سکونت خودرا وارد نمایید. در دفترچه راهنما سایت سجا این مدارس مشخص شده است. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت درخت دانش لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها(بر اساس تفکیک جنسیت و منطقه) لیست مدارس ابتدایی شاهد ، لیست مدارس راهنمایی شاهد هر شهر و استان را پیدا کنید و در صورتی که در انتخاب نزدیک ترین مدرسه و یا یافتن محدوده ها دچار مشکل شدید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره سوالات خود را از مشاورین درخت دانش بپرسید.

برای مشاهده و لیست مدارس شاهد می توانید بر روی لینک بالا (آدرس مدارس شاهد) کلیک نمایید.

مرحله بعدی پرداخت هزینه ثبت نام می باشد. که می بایست به صورت اینترنتی و از طریق کارت بانکی انجام شود. و پس از آن با ثبت اطلاعات سیستم به شما یک کد رهیگیری می دهد. که حتما می بایست آن را نزد خود نگه دارید چون در مراحل بعدی و برای دریافت نتیجه نهایی ثبت نام مدارس شاهد تهران در سامانه سجا 98 به آن احتیاج خواهید داشت. در صورت توان از برگه ثبت نام خود یک کپی تهیه نمایید تا اطلاعات به صورت چاپی در اختیار شما باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۰
مشاور

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 با چه کسانی است؟

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 با سهمیه های ایثارگران می باشد که شامل 13 مورد می باشد که در مقاله راهنمای ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 می توانید کامل مطالعه بفرمایید،

سهمیه های آزاد مدارس شاهد تهران کدامند؟

  1. فرهنگیان
  2. آزادگان
  3. دانش آموزان ممتاز و دارای مدال
  4. حافظ قرآن مجید
  5. و.. دارای سهمیه های عادی می باشند.
  6. Image result for ‫ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 درخت دانش‬‎

شرایط ورود به مدارس شاهد تهران 98

شرایط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99 در سامانه سجا برای تمامی مقاطع متفاوت است در نتیجه در سه مقطع: اول ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه که به ترتیب برای هر مقطع:

Image result for ‫ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 درخت دانش‬‎

شرایط ورود به مدارس شاهد اول ابتدایی تهران 98-99

شرایط عمومی ثبت نام را داشته باشد و کسب امتیازات مطابق جدول امتیاز بندی

شرایط ورود به مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز نهایتا در یک درس مقیاس "خوب" و مابقی دروس وی دارای مقیاس "خیلی خوب" باشد.

شرایط ورود به مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98-99

از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز قبولی خرداد ماه پایه نهم با معدل کل حداقل 17 باشد و شرایط علمی در انتخاب شاخه و رشته تحصیلی را داشته باشد.

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن تجربه چندساله در امر ثبت نام مدرسه شاهد، معرفی سامانه سجا تهران شاهد چیست، اطلاع از سهمیه ها و زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد و .. فقط کافی است با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید و شانس قبولی خود را بالا ببرید.

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر برای هر مقطع تحصیلی می توانند از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمایند، که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد یا سامانه سناد می نامند.

Image result for ‫ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 درخت دانش‬‎

لینک ورود به سامانه سجا 98 تهران

لینک سایت ثبت نام سجا یا همان سایت سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir می باشد و لینک سایت
ورود به سامانه امور شاهد و ایثارگران نیز می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، نمونه برگ ثبت نام مدارس شاهد تهران؛ لیست بهترین مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی می توانید:

با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون کدگیری) با مشاوران درخت دانش در ازتباط باشید

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام سجا درخت دانش: t.me/derakhte-danesh(اطلاع از زمان شروع پیش ثبت نام)

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

لینک مستقیم ورود به سایت سجا: saja.medu.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۱۷
مشاور

چه کسانی مجازاند در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شرکت کنند؟

تنها افرادی مجاز به پیش ثبت نام مدارس شاهد هستند که از شرایط عمومی و شرایط ایثارگری و شرایط علمی لازم در هر سه مقطع  بر خوردار باشند. که قطعا الویت با دانش آموزانی است که طبق شرایطی که در ادامه بدان خواهیم پرداخت بتوانند با توجه به جدول امتیازبندی امتیاز بیشتری را کسب نمایند .

همینطور که در بالا هم اشاره نمودیم شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را برای 3 مقطع داریم اول ابتدایی و اول متوسطه و دوم متوسطه که همان (پایه اول و پایه هفتم و پایه دهم) می باشد، به عبارتی دیگر یعنی تنها افرادی می توانند در سامانه سجا چیست؟ اقدام کنند که اولا شرایط ثبت نام را دارند که به نوعی می توان گفت داوطلبان باید اول سال تحصیلی در هر یک از مقاطع باشند .

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد خواهند بود که هم از شرایط عمومی و هم شرایط ایثارگری و هم شرایط علمی برخور دار باشند

آیا بدون سهمیه ایثارگری می توان پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 انجام داد؟

بله - اگر دانش آموزان بخواهند بدون سهمیه ایثارگری پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را انجام دهند می توانند از طریق سهمیه آزاد شانس خود را امتحان امتحان نمایند و حالا سوال اصلی بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدرسه شاهد در معرفی سامانه سجا saja.medu.ir این است که:

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد سامانه سجا 98-99 عبارتند از :

سهمیه حافظان قرآن کریم مدارس شاهد

که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم(هر جزء 50 امتیاز)  می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمایند.

شهمیه کسب رتبه های استانی منطقه ای و کشوری مدارس شاهد

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند.

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده نمایند.

سایر سهمیه های آزاد مدارس شاهد

 شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 شوند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۱۴
مشاور
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از آن جا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان گفت الویت پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 به چه معناست؟ به دانش آموزان شاهد بیشتر اختصاص پیدا می کند، که دانش آموزانی که از این شرایط برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 اقدام نمایند، البته داوطلبان می بایست از شرایط عمومی و شرایط ایثارگری و شرایط علمی که در زیر بدان اشاره نموده ایم نیز برخوردار باشند که بتوانند از امتیاز بیشتری برخوردار شوند و  راحت تر بتوانند در مدرسه شاهد قبول شوند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

شرایط عمومی پیش ثبت نام شاهد 98-99

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 عمومی عبارتند از :

  • رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزش
  • سکونت در محدوده تعیین شده
  • دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتار
  • رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب ( برای دانش آموزان دختر حجاب برتر )
  • التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت دینی

داوطلبانی که از شرایط عمومی لازم  برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمایند .

شرایط ایثارگری ثبت نام مدارس شاهد 98-99

داوطلبینی که شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر را دارند می بایست حتما مطابق با امتیاز بندی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گر می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند، این امتیازات شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی و ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا اقدام نمایند.

سهمیه های ایثارگری پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 کدامند؟

  1. فرزندان جانبازان زیر 50 درصد
  2. فرزند همسر شهید
  3. فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  4. فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  5. نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  6. و نیزامتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز خواهد بود
  7. و نیز به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز تعلق می گیرد
  8. و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد
  9. به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز تعلق می گیرد
  10. فرزند مدافعین حرم
  11. فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  12. دانش آموز جانباز
  13. فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  14. نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر

امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین حرم هر ماه 30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

برای مقاطع مختلف شرایط علمی با هم متفاوتند که در ادامه سعی کرده ایم  شرایط علمی ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 را برای پایه های مختلف ارائه نمائیم، برای اطلاع از زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 می توانید بر روی کلمه زمان کلیک نمایید.

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدایی 98-99

برای پایه اول ابتدائی شرایط علمی ثبت نام مدرسه شاهد را نداریم، در حقیقت برای پایه اول نیز داوطلب در صورت کسب نمودن  حد نصاب امتیاز و نیز دارا بودن شرایط عمومی می تواند برای مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نماید.

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع اول راهنمایی 98-99

شرایط علمی پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 برای پایه هفتم عبارتند از کسب حداکثر دو نمره خوب می باشد ولی برای سایر داوطلبان پایه هفتم که  منظور همان دوره اول متوسطه می باشد کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا حداکثر در یک درس کسب مقیاس خوب در سایر دروس در امتحانات خرداد ماه پایه ششم ابتدایی می باشد . که داوطلبان همچنین می بایست تابعیت ایرانی داشته باشند.

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول دبیرستان 98-99

 شرایط علمی برای پایه دهم نیز عبارتند از کسب حداقل نمره سالانه 14 در پایه نهم برای درس هایی که در نمونه برگ هدایت تحصیلی برای رشته انتخابی درج شده است و نیز داوطلب می بایست در پایه نهم قبولی خرداد با حداقل معدل کل 16 باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۱
مشاور
چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98

ثبت نام مدارس شاهد 98

زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 هر کدام از پایه ها و مقاطع تحصیلی با هم متفاوت است و بر اساس جدول زیر شامل:

  1. زمان ثبت نام مدارس شاهد 98-99
  2. زمان اعلام نتایج غیرقطعی و ارسال پیامک
  3. زمان برسی مدارک و تایید در سامانه سجا شاهد
  4. تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی

جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد 98

جدول زمانبندی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 پایه اول ابتدایی پایه هفتم پایه دهم
زمان ثبت نام مدارس شاهد 1الی 15 خرداد 1الی 14 خرداد 10الی 24 تیر
اعلام نتایج غیر قطعی و ارسال پیامک 17الی 19 خرداد 16تیر 25تیر
بررسی مدارک و تایید در سامانه سجا 20 الی 27 خرداد 17 الی 27 تیر 26 تیر الی 3مرداد
تایید نهایی مدارک و اعلام نتیجه قطعی 27 الی 3 تیر 28 تیر الی 3 مرداد 3الی 17 خرداد

ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 saja.medu.ir

ثبت نام دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مدارس شاهد از طریق سامانه سجا انجام می شود، سوال اصلی این است که سامانه سجا چیست؟ و آیا دانش آموزان و والدین آن ها پس از ثبت نام مدرسه شاهد می بایست منتظر پاسخ باشند؟

در پاسخ: در این مدت با توجه به اطلاعات ثبت نامی و بررسی صحت اطلاعات دانش آموز و والدین وی و امتیاز دهی انجام می شود.و نتایج نهایی پذیرش دانش آموز در مدارس شاهد بر روی سایت سجا همان saja.medu.ir اعلام می شود.

و در صورت قبولی دانش آموز می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز مدرسه ای که در آن پذیرفته شده است مراجعه نماید، ثبت نام نهایی خود را به صورت حضوری  تکمیل نمایند. توجه داشته باشید که از اولویت های پذیرش در مدارس شاهد, انتخاب مدرسه مناسب متناسب با محل سکونت دانش آموز, کسب امتیاز حد نصاب تعین شده و معدل و نمرات مورد تایید می باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام در سامانه سجا 98

  • کد ملی داوطلب
  • شماره سریال شناسنامه داوطلب(شش رقمی از سمت راست بدون حرف فارسی)
  • کد ملی مادر
  • کد ملی پدر
  • کد شغلی والدین
  • کد مدرسه
  • آدرس دقیق محل سکونت برای انتخاب مدرسه
  • درج کردن صحیح و دقیق امتیاز سهمیه داوطلب براساس دفترچه پیش ثبت نامک مدارس شاهد
  • درج کردن سهمیه عادی برای داوطلبان بدون سهمیه

طریقه ثبت نام مدارس شاهد 98

طریقه ثبت نام مدارس شاهد و سایر دانش آموزان به 2 روش جدا انجام میشود:

  1. ثبت نام دانش آموزان شاهد: ثبت نام فرزندان شهدا, آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا پس از ثبت اطلاعات در سامانه سجا انجام می شود. و پذیرش این دانش آموزان قطعی می باشد. که دانش آموز و یا والدین وی می بایست در زمان تعین شده مدارک مورد نظر را به مدرسه تحویل نماید.
  2. ثبت نام سایر دانش آموزان غیر شاهد: ثبت دانش آموزان با شرایط عادی در دو مرحله انجام می شود.پس از ثبت نام اولیه و بررسی شرایط داوطلب با توجه به اولویت های موجود, نتیجه نهایی ثبت نام دانش آموز از طریق سایت سجا اعلام می شود. و در صورت قبولی دانش آموز سایر مراحل ثبت نام انجام می شود.

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98

با توجه به اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 و کسب امتیاز لازم از اصلی ترین عوامل قبولی دانش آموز در مدارس شاهد می باشد، توصیه می شود: ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. جهت انجام مراحل ثبت نام در سامانه سجا و یا هرگونه سوال در رابطه با قوانین و ضوابط و شرایط مدارس شاهد و نحوه امتیاز دهی، لیست مدارس شاهد تهران (دخترانه و پسرانه با ادرس و شماره منطقه)، فرم ثبت نام مدارس شاهد می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت در تماس باشید.

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 98 را می توانید در زیر مطالعه بفرمایید:

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد 98

  • کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید دارای صلاحیت های لازم در زمینه اخلاق و رفتار مطابق آیین نامه مدارس شاهد باشند. که آیین نامه در سامانه سجا موجود می باشد.
  • تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند می بایست از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آیین نامه مدارس شاهد باشند. برای داوطلبان دختر پوشش چادر الزامی می باشد.
  • اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهداست. که در سامانه سجا محدوده ها مشخص است.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع دقیق از نزدیکترین مدرسه شاهد به محل سکونت آن ها از مشاوران درخت دانش کمک بگیرند.

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد 98

شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد

  • دانش آموزان شاهد و آزادگان و جانبازان بالای50 درصد می بایست در زمان تعینشده نسبت به ثبت نام در سایت سجا اقدام نمایند و پس از آن در زمان تعین شده به مدرسه محل پذیرفته شده مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند.
  • دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد می بایست حد نصاب نمره علمی لازم را در دروس خود کسب نموده تا بتوانند در مدارس شاهد ماندگار شده و ادامه تحصیل نمایند. در صورتی که دانش آموزی نتواند نمره علمی مطلوب را کسب نماید مدیر مدرسه موظف به شناسایی نقاط ضعف دانش ـآموز و تلاش برای رفع آن از طریق برگزاری کلاس های جبرانی می باشد.
  • در صورتی که دانش آموز شاهد دارای موارد انضباطی باشد و از قوانین موجود در آیین نامه پیروی نکند. مدیران مدارس می توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال نمایند تا در مورد آن تصمیم مناسب گرفته شود.

شرایط ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد 98

در ثبت نام دانش آموزان با شرایط عادی در مدارس شاهد کسب امتیاز حدنصاب ضروری می باشد. که با توجه به شرایط علمی این داوطلبان محاسبه می شود. و امتیازات قابل اخذ برای این دانش آموزان در دفترچه ثبت نام دارس شاهد موجود می باشد در نهایت با جمع کلیه ی امتیازات و اعلام امتیاز نهایی ثبت نام دانش آموز در مدرسه شاهد تعین می شود.

  • احراز شرایط علمی مناسب دانش آموز
  • شرایط علمی دانش آموزان پایه دوم تا ششم:کسب نمرات خیلی خوب در تمام درس های خرداد ماه
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه هفتم: باید داوطلب در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی گذشته در تمامی دروس خیلی خوب یا حداکثر یک درس خوب در بقیه خیلی خوب کسب کرده باشد. البته فرزندان جانبازان25 الی 49 درصد حداکثر 2 مورد درسی خوب و سایرین خیلی خوب کسب نموده باشند.
  • شرایط علمی برای دانش آموزان پایه دهم: باید در خرداد سال تحصیلی قبلی در دروس اختصاصی حداقل نمره سالانه 16 را کسب کرده و اگر قصد ادامه تحصیل در مدارس شاهدرا داشته باشد باید در سال قبل حداقل نمره اختصاصی 13 و نمره پایانی 14 ر کسب کرده باشد.

اعلام نتایج نهایی ثبت نام مدارس شاهد 98

همانطور که در بالا گفته شد ثبت نام برای دانش آموزان بدون سهمیه در دو مرحله انجام می شودو در صورت قبولی داوطلب و همچنین دانش آموزان شاهد می بایست در زمان مقرر شده به مدرسه به همراه والدین مراجعه نمایند و مدارک مورد نیاز را تحویل داد ه و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98 ازطرف مدرسه نتایج پایه اول ابتدایی در چهارم تیر ماه، برای پایه هفتم در تاریخ چهارم مرداد ماه و برای پایه دهم در تاریخ هفتم مرداد ماه انجام می شود.(ثبت نام مدارس شاهد 98)

قابل توجه دانش آموزانی که قصد دارند به صورت میان پایه در مدارس شاهد ادامه تحصیل دهند می بایست در تاریخ یکم تا دهم مرداد ماه به صورت حضوری ثبت نام نمایند.

مشاوره تحصیلی کدارس شاهد درخت دانش

مشاوران درخت دانش با سابقه چند ساله در ثبت نام و ورودی مدارس شاهد با امتیاز بندی صحیح فرزندان شما, ثبت کد شغلی والدین, اعلام نتایج از طریق پیامک به والدین, انجام دادن مراحل گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی، انتخاب مدرسه در محدوده محل سکونت و درج کردن سهمیه های آزاد شامل سهیه های حفظ هر جزئ قرآن, بسیجی, داشتن مدال مسابقات ورزشی و قرآنی و... در کنار شما خواهد بود. ثبت نام خود را با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری به مشاوران درخت دانش بسپارید. همچنین با مراجعه به سایت درخت دانش و پست ورود به سامانه سجا(ثبت نام مدارس شاهد 98) از نحوه امتیاز گیری و اولویت های موجود برای ثبت نام در مدارس شاهد آگاه شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۴:۳۳
مشاور
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هیچ تفاوتی با سایر شهرهای کشور ندارد و تمامی مقاطع بر اساس زمانبندی خود که در زیر آورده ایم به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد:

نکته مهم: امسال با توجه به جاری شدن سیل و تغییر در زمان برگزاری ثبت نام ها و آزمون ها احتمال این وجود دارد که زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 نیز تغییر کند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99

مدارس ابتدایی شاهد اولین مدارس شاهدی می باشند که پیش ثبت نام آنها بر روی سامانه قرار خواهد گرفت و زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99 از اول خرداد لغایت 15 خرداد 98 می باشد، برای اطلاع از لیست مدارس ابتدایی شاهد تهران می توانید کلیک نمایید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

پس از مدارس شاهد ابتدایی دومین مدارس شاهد که ثبت نام آنها بر روی سایت سجا انجام خواهد شد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد راهنمایی یا اول متوسطه می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99 از اول تیر لغایت 14 تیر 98 می بادشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان تهران 98-99

آخرین مقطع ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98 از دهم تیر لغایت 24 تیر 98 می باشد.

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 با تمام استان های کشور متفاوت است و دلیل این تفاوت وجود مناطق بیشتر تا 22 منطقه در انتخاب مدرسه و جمعیت بالای این شهر و تاثیر بر قبولی در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می باشد که از این رو، نقش مشاور می تواند تاثیر زیادی بر قبولی در این مدارس باکیفیت باشد.

مواردی که بسیاری از داوطلبان در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 تهران با آن مواجه هستند شامل تاثیر محل سکونت در قبولی مدارس شاهد تهران! چه کسانی میتوانند ثبت نام مدارس شاهد انجام دهند؟ پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 به چه معناست؟ و دیگر سوالات که جهت پاسخگویی به آنها مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت) آماده پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان مدارس شاهد و خانواده های شاهد و ایثارگر می باشند.

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر برای هر مقطع تحصیلی می توانند از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمایند، که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد یا سامانه سناد می نامند.

لینک ورود به سامانه سجا 98 تهران

لینک سایت ثبت نام سجا یا همان سایت سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir می باشد.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی؛ لیست بهترین مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون کدگیری) آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به شما دانش آموزان گرامی است.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام سجا درخت دانش: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

لینک مستقیم ورود به سایت سجا: saja.medu.ir

ورود به سامانه امور شاهد و ایثارگران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۴
مشاور
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۱ ب.ظ

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 استان تهران شامل سه مقطع می باشد که برای هر کدام از مقاطع هم شرایط ثابت داریم و هم شرایط متغیر که به عبارتی شرایط ثابت همان شرایط عمومی هستند که برای همه دانش آموزان ثابت است و شرایط متغیر برای برخی از پایه ها اختصاصی می باشد لذا قبل از اینکه شرایط ورود به مدارس شاهد تهران در سامانه سجا را توضیح دهیم باید بدانید که:

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه کسانی است؟

اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 با سهمیه های ایثارگران می باشد که شامل 13 مورد می باشد که در مقاله شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می توانید کامل مطالعه بفرمایید،

سهمیه های آزاد مدارس شاهد تهران کدامند؟

  1. فرهنگیان
  2. آزادگان
  3. دانش آموزان ممتاز و دارای مدال
  4. حافظ قرآن مجید
  5. و.. دارای سهمیه های عادی می باشند

شرایط ورود به مدارس شاهد تهران 98

شرایط ورود به مدارس شاهد تهران 98-99 برای تمامی مقاطع متفاوت است در نتیجه در سه مقطع: اول ابتدایی، اول متوسطه و دوم متوسطه که به ترتیب برای هر مقطع:

شرایط ورود به مدارس شاهد اول ابتدایی تهران 98-99

شرایط عمومی ثبت نام را داشته باشد و کسب امتیازات مطابق جدول امتیاز بندی

شرایط ورود به مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز نهایتا در یک درس مقیاس "خوب" و مابقی دروس وی دارای مقیاس "خیلی خوب" باشد.

شرایط ورود به مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98-99

از شرایط ورود به مدارس شاهد راهنمایی این است که دانش آموز قبولی خرداد ماه پایه نهم با معدل کل حداقل 17 باشد و شرایط علمی در انتخاب شاخه و رشته تحصیلی را داشته باشد.

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن به روز ترین اطلاعات، سیستم سجا جدیدترین شرایط ثبت نام مدارس شاهد، اطلاع از سهمیه ها و نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد در مسیر ثبت نام مدارس شاهد 98 در کنار شما خواهند بود. فقط کافی است با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید و بهترین نتیجه ممکن را دریافت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۲۱
مشاور
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 به چه معناست ؟

زمانی که ثبت نامی نتایج داشته باشد آن ثبت نام را پیش ثبت نام می نامیم، از آن جا که ثبت نام مدرسه شاهد 98 اعلام نتایج دارد و امکان آن وجود دارد که دانش آموز مورد قبول مدرسه قرار نگیرد به همین دلیل ثبت نام مدارس شاهد را پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می نامند که در ادامه کامل در مورد آن توضیح خواهیم داد.

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 چگونه است ؟

دانش آموزان می توانند برای پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از طریق سامانه و سایت ثبت نام سجا اقدام نمایند و از آن جا که نحوه پیش ثبت نام مدارس شاهد اینترنتی می باشد ، داوطلبان می بایست نسبت به تکمیل امور پیش ثبت نام خود در سامانه سجا فرم ثبت نام مدارس شاهد را به صورت صحیح تکمیل نمایند.

هزینه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

هزینه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مبلغ 22000 هزار تومان می باشد که باید از طریق کارت های شتاب بانکی و به صورت اینترنتی پرداخت شود.

سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کدام است ؟

سامانه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 همان سامانه سجا که به اختصار همان سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد که خیلی از داوطلبان به اشتباه به جای ورود به سامانه سجا 98 به نشانی: saja.medu.ir وارد سامانه سجاد یا سنام می شناسند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سامانه پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98  – 99، لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها از طریق سرویس هوشمند 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) با مشاورین مشاوره تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند .

چه کسانی مجازاند در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 شرکت کنند؟

تنها افرادی مجاز به ثبت نام مدارس شاهد هستند که از شرایط عمومی و شرایط ایثارگری و شرایط علمی لازم در هر سه مقطع  بر خوردار باشند. که قطعا الویت با دانش آموزانی است که طبق شرایطی که در ادامه بدان خواهیم پرداخت بتوانند با توجه به جدول امتیازبندی امتیاز بیشتری را کسب نمایند .

همینطور که در بالا هم اشاره نمودیم شرایط ثبت نام مدارس شاهد را برای 3 مقطع داریم اول ابتدایی و اول متوسطه و دوم متوسطه که همان (پایه اول و پایه هفتم و پایه دهم) می باشد، به عبارتی دیگر یعنی تنها افرادی می توانند در سامانه سجا چیست؟ اقدام کنند که اولا شرایط ثبت نام را دارند که به نوعی می توان گفت داوطلبان باید اول سال تحصیلی در هر یک از مقاطع باشند .

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در مدارس شاهد خواهند بود که هم از شرایط عمومی و هم شرایط ایثارگری و هم شرایط علمی برخور دار باشند

آیا بدون سهمیه ایثارگری می توان ثبت نام مدارس شاهد 98-99 انجام داد؟

بله - اگر دانش آموزان بخواهند بدون سهمیه ایثارگری پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 را انجام دهند می توانند از طریق سهمیه آزاد شانس خود را امتحان امتحان نمایند و حالا سوال اصلی بسیاری از دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدرسه شاهد این است که:

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کدامند؟

سهمیه های آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 عبارتند از :

حافظان قرآن کریم

که در حقیقت شامل تمام دانش آموزانی می باشد که حافظ قرآن کریم(هر جزء 50 امتیاز)  می باشند که این امکان را دارند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 اقدام نمایند.

کسب رتبه های استانی منطقه ای و کشوری

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه و استان و کشور و نیز مسابقات در سطح بین الملل شده باشند نیز می توانند از سهمیه آزاد استفاده کنند.

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی دانش آموزان در سطح منطقه و استان و کشور و نیز در سطح بین الملل شده باشند و یا این که دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران شده باشند می توانند از سهمیه آزاد در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 استفاده نمایند.

سایر سهمیه های آزاد شاهدی

شایان ذکر است که فرزند کارمند رسمی و پیمانی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل در طرح شاهد و نیز دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد محل تدریس والدین و فرزندان کارکنان رسمی آموزش و پرورش شاغل در مدارس ایثارگران و فرزند فرهنگیان شاغل به تدریس در مدارس مناطق عملیاتی و فرزند کارمند رسمی آموزش و پرورش و بنیاد شهید شاغل یا بازنشسته ( مامور با انتقالی به ادارات دیگر ) و یا فرزند ویا نوه خیر مدرسه ساز و کلیه دانش آموزان نیز با توجه به امتیاز علمی خود می توانند متفاضی استفاده از سهمیه های آزاد در نحوه ثبت نام مدارس شاهد شوند .

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از آن جا که به فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان 50 درصد و بالاتر فرزندان شاهد می گویند می توان  گفت الویت ثبت نام مدارس شاهد 98 به دانش آموزان شاهد بیشتر اختصاص پیدا می کند .  که دانش آموزانی که از این شرایط برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمایند . البته داوطلبان می بایست از شرایط عمومی و شرایط ایثارگری و شرایط علمی که در زیر بدان اشاره نموده ایم نیز برخوردار باشند که بتوانند از امتیاز بیشتری برخوردار شوند و  راحت تر بتوانند در مدرسه شاهد قبول شوند .

شرایط عمومی پیش ثبت نام شاهد 98-99

شرایط عمومی ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 عبارتند از :

  • رعایت و مقررات انضباطی و تربیتی آموزش
  • سکونت در محدوده تعیین شده
  • دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتار
  • رعایت احکام شرعی و پوشش مناسب ( برای دانش آموزان دختر حجاب برتر )
  • التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت دینی

داوطلبانی که از شرایط عمومی لازم  برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 اقدام نمایند .

شرایط ایثارگری ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99

داوطلبینی که شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر را دارند می بایست حتما مطابق با امتیاز بندی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گر می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند، این امتیازات شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی و ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا اقدام نمایند.

سهمیه های ایثارگری ثبت نام مدارس شاهد کدامند؟

  1. فرزندان جانبازان زیر 50 درصد
  2. فرزند همسر شهید
  3. فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی
  4. فرزند جانباز 25 تا49 درصد
  5. نوه آزاده و جانباز50 تا69 درصد
  6. و نیزامتیاز خواهر و برادر شهید و جانباز70 درصد و بالاتر هر مورد 500 امتیاز خواهد بود
  7. و نیز به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر60 ماه به ازای هرماه یک امتیاز تعلق می گیرد
  8. و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد
  9. به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه2 امتیاز تعلق می گیرد
  10. فرزند مدافعین حرم
  11. فرزند جانباز با حداقل 20 درصد از کار افتادگی
  12. دانش آموز جانباز
  13. فرزند جانباز تا25درصد و خواهر و برادر شهید و جانباز 70 درصد و بالاتر
  14. نوه شهید و جانباز70 درصد و بالاتر

امتیاز فرزند رزمنده جبهه, مقاومت مدافعین حرم هر ماه 30 امتیاز در صورت جانبازی یا شهادت رزمندگان جبهه مقاومت تا زمانی که تحت پوشش بنیاد شهید قرار نگرفته اند فرزندشان با گواهی صادره از سوی ایثارگران سپاه ثبت نام قطعی خواهد شد

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

برای مقاطع مختلف شرایط علمی با هم متفاوتند که در ادامه سعی کرده ایم  شرایط علمی ثبت نام مدرسه شاهد 98 – 99 را برای پایه های مختلف ارائه نمائیم.

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول ابتدایی

برای پایه اول ابتدائی شرایط علمی ثبت نام مدرسه شاهد را نداریم، در حقیقت برای پایه اول نیز داوطلب در صورت کسب نمودن  حد نصاب امتیاز و نیز دارا بودن شرایط عمومی می تواند برای مدارس شاهد اقدام به ثبت نام نماید.

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد 98-99 مقطع اول راهنمایی

شرایط علمی پیش ثبت نام مدرسه شاهد 98-99 برای پایه هفتم عبارتند از کسب حداکثر دو نمره خوب می باشد ولی برای سایر داوطلبان پایه هفتم که  منظور همان دوره اول متوسطه می باشد کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا حداکثر در یک درس کسب مقیاس خوب در سایر دروس در امتحانات خرداد ماه پایه ششم ابتدایی می باشد . که داوطلبان همچنین می بایست تابعیت ایرانی داشته باشند.

شرایط علمی پیش ثبت نام مدارس شاهد مقطع اول دبیرستان

شرایط علمی برای پایه دهم نیز عبارتند از کسب حداقل نمره سالانه 14 در پایه نهم برای درس هایی که در نمونه برگ هدایت تحصیلی برای رشته انتخابی درج شده است و نیز داوطلب می بایست در پایه نهم قبولی خرداد با حداقل معدل کل 16 باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۷
مشاور

لیست بهترین مدارس شاهد پسرانه اصفهان با تفکیک منطقه 98

ثبت نام مدارس شاهد برای ورود دانش آموزان به پایه های اول ابتدایی(دوره ابتدایی)، پایه هفتم(اول متوسطه) و پایه دهم( دوم متوسطه) به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا در زمان های مقرر به ترتیب مقاطع انجام خواهد پذیرفت، در این مقاله سعی داریم لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان و سوالات دیگر که داوطلبان مدارس شاهد استان اصفهان طی تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند.

از جمله: لیست مدارس دخترانه شاهد اصفهان به تفکیک منطقه و مقطع، نحوه ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان، شرایط ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان، زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99و لیست مدارس شاهد تهران و... را مورد بررسی قرار دهیم.

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان
لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول ابتدایی

لیست مدارس پسرانه شاهد اصفهان اول ابتدایی به تفکیک منطقه و شهر های استان اصفهان به این صورت است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

نباتی

1

خیابان لنبان- کوچه ده-نبش کوچه شهید انصاری

03132357706

امام جعفر صادق(ع)

3

 کوی امام جعفر صادق (ع)-بوستان سه شرقی

03136733304

شهید منتظری

5

خیابان رزمندگان- خیابان شهیدان کاظمی- کوچه امامزاده

03133344305

کشاورز

فلاورجان

فلکه نماز- خیابان توحید- کوچه ساحلی

0313742292

امام رضا(ع)

کاشان

امیر کبیر- بلوار الغدیر- کوچه غدیر 12

03155318060

ابوالفضل(ع)

مبارکه

محله درچه- خیابان معلم- کوچه مدرسه

03355224190

حضرت علی اکبر (ع)

نجف آباد

خیابان 15 خرداد شمالی-  پشت کلوپ شهید سمندری

03142639666

باهنر

خمینی شهر

بلوار منتظری- گاردر غربی- پل علیرضایی

03133624800

شهید وفایی

زرین شهر

خیابان شهدا- خیابان شهید چاووشی- روبروی کلانتری

03152222858

شیدانشید

شهرضا

خیابان پاسداران- فرعی9

03153500309

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه به تفکیک منطقه و شهر های استان اصفهان به این صورت است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

ابوذر

1

خیابان شیخ بهایی- کوچه شهید انصاری

03132333328

شباهنگ

2

خیابان رکن الدوله- جنب ورزشگاه شباهنگ

 

03132670040

سلامت

3

هزارجریب کوی امام

03136685330

جاویدفر

4

خیابان عطار نیشابوری- جنب قرض الحسنه چمران

03135656499

جناب

5

خیابان رزمندگان- کوچه امام حسن مجتبی ( ع) فرعی سوم

03134400099

فاضل هندی

فلاورجان

شهرک ولی عصر- ابتدای پل هوایی گارماسه

03137420096

اخوان ستوده

کاشان

میدان قاضی اسدالله، بعد از مقبره فیض کاشانی- ابتدای جاده حسن آباد

0315531244

حضرت قائم(عج)

مبارکه

صفائیه- خیابان میخک- جنب بازارچه آرامی

03152672327

امام علی (ع)

نجف آباد

خیابان منتظری شمالی- میدان 9 دی- انتهای خیابان فرهنگیان

03142510444

هدایت

زرین شهر

خیابان سجاد- خیابان سلمان فارسی

03152220055

سیدجلال طبیبیان

شهرضا

بلوار شهید مطهری- ما بین چهار راه صاحب الزمان و میدان مفتح- کوچه جنب مسجد امام حسین(ع)- پشت منازل سازمانی

03153516020

شهید بنیانیان

فولادشهر

ترمینال- جنب اداره آموزش و پرورش

03152622282

شهیدان اژیه

جلگه

جنب پمپ بنزین

***************

لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه

مدارس شاهد دوره دوم متوسطه شامل دوره دوم متوسطه نظری، دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای، دوره دوم متوسطه کاردانش می باشد که در جدول زیر لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه را به تفکیک منطقه و شهر لیست نموده ایم.

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

شیخ بهایی

1

حد فاصل چهار باغ و چهارراه قصر، خیابان شیخ بهایی

03132240120

شهدای محراب(دوره دوم متوسطه کاردانش)

1

خیابان شیخ بهایی، بعد از چهار راه قصر

03132339001

ایثار

3

هزارجریب- ابتدای کوی امام

03136689080

شهید اشرفی اصفهانی

4

خیابان جی، ابتدای خیابان شهروند

03135210520

نیلی پور

5

خیابان جابر انصاری، انتهای خیابان عارف شمالی، سمت راست

03134400035

ارشاد

فلاورجان

خیابان امام خمینی، کوچه بهداری

03133425002

شاهد

کاشان

خیابان طالقانی، جنب دانشگاه پردیس خواهران

03155440100

چمران

مبارکه

صفاییه، محله‌ی 5، انتهای خیابان گلستان، ساختمان شهید کرمی

***************

امام مهدی(عج)

نجف آباد

خیابان منتظری شمالی

03132512325

عارف

زرین شهر

بلوار شهید باهنر، کوچه شهید حسن عابدی

03152238885

سیدجلال طبیبیان

شهرضا

بلوار شهید مطهری، ما بین چهار راه صاحب الزمان و میدان مفتح، کوچه جنب مسجد امام حسین(ع) پشت منازل سازمانی

03153516020

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۵
مشاور
سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

بهترین مدارس شاهد اصفهان با تفکیک منطقه ای 98-99

بهترین مدارس شاهد اصفهان با تفکیک منطقه ای 98-99

یکی از مهم ترین قسمت های ثبت نام مدارس شاهد 98 و همچنین نحوه ثبت نام مدرسه شاهد، انتخاب بهترین مدارس شاهد اصفهان با تفکیک منطقه ای 98-99 می باشد که ما در این مقاله سعی داریم لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان را در سه مقطع ثبت نامی به صورت جدول کامل توضیح دهیم.

توصیه می شود برای اطلاع از لیست مدارس شاهد پسرانه اصفهان به تفکیک منطقه و مقطع، نحوه ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان، شرایط ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان، زمان ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98-99 و ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99... با مشاورین درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943(بدون کد و از تلفن ثابت) در ارتباط باشید.

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان
لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان

پیش ثبت نام مدارس شاهد دخترانه اصفهان 98-99

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 اصفهان در سه مقطع تحصیلی زیر انجام خواهد گرفت که در ادامه مقاله لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان را به تفکیک مقطع تحصیلی ارائه نموده ایم:

  • پایه اول ابتدایی(دوره ابتدایی)
  • پایه هفتم(دوره متوسطه اول)
  • پایه دهم(دوره متوسطه دوم)

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول ابتدایی 98-99

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول ابتدایی 98-99 به تفکیک منطقه و شهر های استان اصفهان در جدول زیر ارائه شده است:

نام مدرسه

منطقه    

آدرس

تلفن

شیخ انصاری

1

خیابان صارمیه، کوچه شاداب، بن بست شیخ انصاری

03132238730

حضرت زینب(س)

3

خیابان آب 250، خیابان نیکبخت شرقی، کوچه شهید ابطحی

03136614636

شهید اندرزگو

5

خیابان کاوه، پل چمران، پشت پمپ بنزین، کوچه آزادی

03134422082

یاس

زرین شهر

خیابان شهید رجایی، کوچه هجرت

03152273211

قدس

فولادشهر

روبروی ترمینال، محله ب 1

03152626164

شهید محمد جواد اسلامی

شهرضا

میدان شهید یوسفیان، خیابان بلال

03153229292

طالقانی

فلاورجان

خیابان بقیع، جنب کوچه دانش

03153742407

ام البنین(س)

مبارکه

بلوار فتح المبین، روبروی دبیرستان غیر انتفاعی سما

03152403150

مرضیه

نجف آباد

انتهای خیابان منتظری شمالی، خیابان خرم، کوی نیما

03142513777

علی بن ابیطالب(ع)

کاشان

خیابان کارگر، کوچه بهار 9، سمت راست، نرسیده به فرعی دوم

03155560011

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول متوسطه 98-99

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان اول متوسطه 98-99 به تفکیک منطقه و شهر های استان اصفهان در جدول زیر ارائه شده است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

پیام

1

خیابان کاوه، نرسیده به سه راه ملک شهر، کوی قدس

03132334855

حکیمیه

3

بلوار دانشگاه، نرسیده به سه راه حکیم نظامی، خیابان سلمان

03136260426

بحرینیان

4

خیابان کاوه، نرسیده به سه راه ملک شهر، کوی قدس

03134523500

کیهان

5

خیابان کاوه، خیابان باهنر، انتهای کوچه 29

03133452080

امام حسن(ع)

نجف آباد

خیابان منتظری شمالی، روبروی پارک کوهستان

031312510511

شهدای غواص

خمینی شهر

خیابان کهندژ - جنب درمانگاه قدس

0313638200

فاضله

زرین شهر

بلوار باهنر - خیابان بلوار حریت - جنب دبیرستان قدسیه

03152238545

شاهد بهرامی

شهرضا

بلوار شهید مطهری - کوچه مسجد امام حسین (ع) - فرعی 2

03153547060

مس فروش

کاشان

خیابان طالقانی - خیابان سهیل - نرگس 14

03155490700

فرزانه

مبارکه

خیابان بسیج جنوبی - محله سیمان سپاهان - خیابان مبارزان

03152409190

لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان دوم متوسطه 98-99

در جدول زیر لیست مدارس شاهد دخترانه اصفهان دوم متوسطه را به تفکیک منطقه و شهر ارائه نموده ایم.

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

ظهور(دبیرستان)

1

خیابان طاهر - تقاطع خیابان میرزا طاهر و شهید مظاهری میرزا

03137720085

غفاری(دبیرستان)

2

خیابان هشت بهشت غربی - خیابان گلزار جنوبی - کوچه افیونی زاده

03132646228

حضرت زینب (س)(دبیرستان)

3

خیابان توحید میانی - کوچه 20 - بن بست ارغوان

03136279091

هاشمی نیا(دبیرستان)

4

خیابان جی - خیابان تالار - کوی ایمان - دبیرستان شاهد 44

03132298178

عترت(کاردانش)

4

خیابان احمد آباد - کوچه ارباب - کوچه کلانتر - بن بست نسترن

03132663549

کوثر

نجف آباد

انتهای خیابان منتظری جنوبی - کوچه حمام طاهر

03132627133

شاهد

کاشان

خیابان شاهد

03155451717

اسوه

مبارکه

خیابان شمشاد – صفاییه - فاز یک

03152673070

مهندس وکیلی

گلپایگان

ابتدای خیابان هفده تن

03157436995

حاجیه خانم افسر رجائی

شهرضا

خیابان حافظ غربی - فرعی 18

03153501212

عفاف

زرین شهر

خیابان شهید رجایی - خیابان شاهد

03152273996

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۱۱
مشاور