Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ

ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی سال 99 آغاز شد

ثبت نام مدارس تیزهوشان ورودی سال 99 آغاز شد

آزمون ورودی مدارس دوره ی اول و دوم متوسّطۀ استعدادهای درخشان به منظور شناسایی و جذب دانش آموزان مستعد جهت ادامۀ تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان دوره اول و دوم متوسطه و  در 1399-1400راستای  اجرای مصوّبات شورای عالی آموزش و پرورش، آزمون ورودی استعدادهای درخشان  برای سال تحصیلی برگزار می شود.

به داوطلبان گرامی توصیه می  شود مطالب این مقاله و راهنمای تکمیل نمون برگ تقاضانامۀ ثبت نام را با  دقّت مطالعه کرده و با اطّلاع کامل، نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون  مذکور اقدام گردد. توجه : آزمون های مذکور برای دانش آموزان مدارس داخل و خارج از کشور به صورت هم زمان برگزار خواهد شد. مسئولیت اطلاع رسانی به دانش آموزان مدارس خارج از کشور در خصوص ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99 و شرکت در آزمون بر عهده مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور است.

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 99-1400

همانطور که در سایت اطلاع رسانی تیزهوشان ( hoosh.medu.ir ) اعلام شده و دفترچه ثبت نام منتشر شده است ثبت نام آزمون تیزهوششان از تاریخ 26/11/99 تا رز دوشنبه مورخ 03/11/99 ادامه خواهد داشت.

نکته قابل توجه در باب موضوع ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان تمامی اطلاعات و مشخصات مدارس تیزهوشان هنگام ثبت نام در سایت قابل مشاهده خواهد بود. ثبت نام به صورتی اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و بعد از دریافت کد عبور همگام از مدیر مدرسه تمامی داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند.

زمان توزیع کارت ورود به جلسه در آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

کارت ورود به جلسه آزمون استعداد های درخشان هفتم و تکمیل ظرفیتت پایه دهم در تاریخ 01/01/1399 در سایت آزمون منتشر و داوطلبان می توانند برای دریاافت کارت ورود به جلسه و  اطلاعات بیشتر با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

تاریخ برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

سنجش پایه هفتم دانش آموزان داخل و خارج کشور در تاریخ 4/2/99 ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد و برای داوطلبان پایه دهم ساعت 14 بعدازظهر روز پنجشنبه 04/02/99 برگزار خواهد شد. یادآوری در باب موضوع زمان برگزاری و تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه از طریق راههای ارتباطی زیر اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاوره تحصیلی تیزهوشان درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 99-400 ، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، معرفی منابع آزمون تیزهوشان، مشاوره و برنامه ریزی درسی همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. با آرزوی مموفقیت برای تمامی داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان دوره دبیرستان اول و دوم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی