Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ

چگونه خود را برای آزمون تیزهوشان آماده کنیم؟

اگر شما هم جزء دانش آموزانی هستید که تمایل دارید در آزمون تیزهوشان شرکت کنید توصیه می کنیم به نکته های زیر توجه کنید :

*از همین امروز درس خواندن را شروع کنید تا از رقیبان پیشی بگیرید . آنان که فردا آغاز می کنند یک روز از شما عقب ترند .

*اعتماد به نفس داشته باشید . همه ما می توانیم یک استعداد درخشان باشیم ، هوش استعداد و میل به پیشرفت در همه ما وجود دارد ، تفاوت ما در میزان تلاشمان است ، پس با اعتماد به نفس تلاش کنید تا به موفقیت برسید .

* با هدف تلاش کنید اگر هدفی مشخص داشته باشید ( قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان ) تلاش شما چندین برابر خواهد شد ، و خستگی ناپذیر می شوید .

* به علوم و ریاضی توجه ویژه داشته باشید ، این دو درس می توانند نتیجه آزمون را به نفع شما تغییر دهند  تلاش کنید تا نمره تراز ریاضی و علوم شما به بالای 7000 برسد .

* نحوه مطالعه ریاضی وعلوم :

قیل از هر چیز باید بر این نکته تاکید کرد که  توجه دقیق به تدریس  معلم در کلاس ، در در موفقیت شما مؤثر است . علوم و ریاضی باید عمقی و کامل خوانده شوند . اجازه ندهید نکته ای از دید شما پنهان بماند . برای تثبیت مطالب در ذهن می توان پس از مطالعه دروس به بررسی پرسش ها و تمرینات پرداخت . در این دودرس تست نباید فراموش شود . مطالعه تشریحی و تست زنی باید گام به گام در کنار هم باشند .

  • فارسی و دینی را هم فراموش نکنید . بیشتر دانش آموزان در مقطع راهنمایی با شیوه پاسخ به سؤالات تستی دراین دو درس آشنایی ندارند . بنابر این بررسی سؤالات تستی و استفاده از کتب تست
  • با برنامه درس  بخوانید و تلاش کنید ، برنامه مناسب امکان استراحت و درس خواندن را در کنار یکدیگر به شما می دهد .
  • جهت تدوین برنامه ای بهتر و زمان بندی مناسب تر ازدفتر برنامه ریزی استفاده کنید .
  • با استفاده از دفتر برنامه ریزی رقابت شیرینی با خودتان خواهید داشت و می توانید ساعات مطالعه تان راافزایش دهید .

با استفاده از دفتر برنامه ریزی و ثبت برنامه مطالعاتی خود مطالعه هدفمند خواهید داشت . و می توانید از میزان پیشرفت خود در هر  روز مطلع شوید و ساعات مطالعه تان را افزایش دهید.

منبع : درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی