Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام تکمیل ظرفبت دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 ترم بهمن

امسال برای سال تحصیلی 98-99 داوطلب ترم تحصیلی خود را در سال 98 آغاز می کند و همان ترم را در تیر 99 به پایان می رساند از این رو ترم بهمن نیمسال دوم را سال تحصیلی 98-99 می نامند، امسال برای ترم بهمن ماه ثبت نام بدون آزمون در قالب تکمیل ظرفیت بوده و رشته هایی که جدید پذیرش خواهیم داشت و یا دانشگاه هایی که ظرفیت پذیرش دارند تحت عنوان ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 پذیرش خواهند داشت که در ادامه زمان و شرایط و نحوه و لیست رشته ها را توضیح خواهیم داد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98 از کی شروع خواهد شد؟

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که دانش آموزان و متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از مشاوران ما پرسیدند همین سوال بوده است که باید در جواب گفت:

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه یا نیمسال دوم 98-99 برای تمامی مقاطع متفاوت بوده برای کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته از 28 آبان ماه 98 آغاز و برای کارشناسی ناپیوسته 30 آبان ماه و کاردانی پیوسته 2 آذر که برای اطلاع دقیق از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن می توانید عضو کانال های اطلاع رسانی مشاوره تحصیلی درخت دانش باشید تا به محض انتشار دفترچه با خبر شوید.

ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 چگونه است؟

در جواب سوال پرتکرار ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 به چه صورتی است؟ باید گفت که بر اساس معدل و سوابق تحصیلی دیپلم می باشد . ملاک اصلی قبولی در رشته و دانشگاه مورد دلخواه معدل متقاضی می باشد و شرایط ورود به هر کدام از مقاطع کاردانی و کارشناسی و لیست رشته ها را در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما توصیه جدی به داوطلبان بدون آزمون دانشگاه آزاد ورودی بهمن 98 این است که:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بدون آزمون را برای نیمسال دوم بشناسید، از بازارکار آنها و سطح دانشگاه ها اطلاعات کافی دریافت نمایید، رشته ای را انتخاب کنید که به آن علاقه داشته باشید! برای اطلاع از لیست کامل رشته ها، بازارکار، محیط آنها و لیست دانشگاه های با سطح علمی بالا و ...، اطلاع از با چه معدلی چه رشته ای، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت تلفنی و حضوری با کمترین هزینه با مشاوران مجرب ما، خرید کارت اعتباری، مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 و  ... می توانید با کارشناسان بدون کنکور ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید

لیست رشته های پرطرفدار تکمیل ظرفیت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم کدامند؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • رشته های تجربی بدون آزمون کدامند؟
  • رشته حقوق بدون کنکور
  • رشته میکروبیولوژی بدون کنکور
  • رشته بازیگری بدون کنکور
  • مهندسی پزشکی بدون کنکور آزاد
  • کارگردانی - گرافیک - عکاسی و نقاشی و ..
  • حسابداری و کل گرایش های مدیریت - روانشناسی و مشاوره و ...
  • تمامی رشته های ریاضی مانند: عمران - معماری - برق - مکانیک - نفت و ..

توصیه می شود برای اطلاع کامل در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98-99 که پیشرو داریم و همچنین معرفی لیست کامل رشته های بدون آزمون و معدل لازم برای ورود به رشته ها، نحوه و زمان ورود ثبت نام ترم بهمن و پاسخ به تمام سوالات به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مجرب ما در ارتباط بوده و یا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی