Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

آخرین رتبه و تراز قبولی کنکور انسانی 98 در رشته های تاپ چقدر باید باشد؟

آخرین تراز قبولی و رتبه قبولی رشته های انسانی در کنکور 98 که در اینجا به ذکر چند مورد از قبولی های سال های گذشته انتخاب رشته کنکور انسانی 98 در دانشگاه های سطح بالای کشور می پردازیم:

  1. رتبه قبولی انتخاب رشته انسانی حقوق اصفهان روزانه منطقه 1 رتبه در سهمیه354
  2. رتبه قبولی انتخاب رشته حقوق اصفهان روزانه منطقه 2 رتبه در سهمیه273
  3. رتبه قبولی کنکور انسانسی 98 حقوق اصفهان روزانه منطقه3 رتبه در سهمیه514
  4. رتبه قبولی مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی 98 انسانی حسابداری قزوین روزانه منطقه1 رتبه در سهمیه 1590
  5. حسابداری قزوین روزانه منطقه2 رتبه در سهمیه2082
  6. حسابداری قزوین روزانه منطقه3 رتبه در سهمیه2093
  7. مدیریت شیراز روزانه منطقه1 رتبه در سهمیه2201
  8. مدیریت شیراز روزانه منطقه2 رتبه در سهمیه4224
  9. مدیریت شیراز روزانه منطقه3 رتبه در سهمیه5135
  10. روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه1 رتبه در سهمیه2168
  11. روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه2 رتبه در سهمیه2220
  12. اخرین رتبه قبولی کنکور انسانی رشته روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه 3 رتبه در سهمیه1055

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را در تمامی رشته ها و همچنین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 مهر ماه در رشته های انسانی را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

رشته های پرطرفدار گروه علوم انسانی کنکور 98 کدام اند؟

رشته های انتخاب رشته انسانی 98 از رشته هایی هستند که همانگونه که از نامشان پیداست به صورت مستقیم با جوامع مدنی و علوم انسانی و جنبه های شخصیتی و فلسفی در ارتباط هستند و همین باعث اهمیت این رشته ها در سطح جامعه می باشد.

از پرطرفدارترین رشته های کنکور علوم انسانی 98 می توان به رشته روانشناسی، مدیریت، حقوق و حسابداری، اقتصاد و .. اشاره نمود که بیشترین متقاضی را در گروه انسانی به خود اختصاص می دهند.

زیر گروه رشته های انتخاب رشته انسانی 98 با هم متفاوتند!!

نکته قابل توجه در مورد رشته های گروه انسانی این است که بر خلاف سایر گروه ها که معمولا رشته های پرطرفدار در یک یا دو زیرگروه خاص قرار دارند در این گروه رشته های پرطرفدار در زیر گروه های مختلف تقسیم شده اند و هرکدام در زیر گروه خاصی با ضرایب دروس خاص آن زیر گروه قرار دارند.

به عنوان مثال

به عنوان مثال رشته حقوق در زیر گروه 1 و رشته حسابداری در زیرگروه 3 قرار دارد. بنابراین باید هنگام انتخاب رشته به رتبه داوطلب در زیر گروه مربوط به کدرشته محل انتخابی توجه نمود و رتبه و تراز زیر گروه ملاک پذیرش خواهد بود.

زمان و سایت انتخاب رشته کنکور انسانی 98 

معموولا بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور نیز در سایت اتخاب رشته انسانی sanjesh.org آغاز و انتظار می رود تاریخ دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نحوه و شرایط انتخاب رشته سراسری انسانی 98

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری انسانی 98 از طریق سایت سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 بر روی سایت قرار می گیرد و پس از مطالعه کامل دفترچه و در نظر گرفتن نکات گفته شده و گفت و گو با مشاوران برای ترتیب قرار دادن دادن اولویت ها و کد رشته محل ها در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش که از طریق درخت دانش نیز اطلاع رسانی می شود به سایت سازمان سنجش مطالعه نمایید.

پس از ورود به سیستم انتخاب رشته کنکور 98 سایت سنجش و صفحه شخصی خود اقدام به انتخاب حداکثر150کد رشته انسانی محل نمایید، شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی نیز مجاز شدن در زیرگروه ها بر اساس کارنامه منتشر شده کنکور 98 می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی