Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

اشتباهات داوطلبان از استفاده کردن سایت ها و کانال های مشابه به سایت سجا

تعدادی زیادی از داوطلبان در قسمت جستجوی گوگل از اسامی سایت ها و کانال های متفاوت به اشتباه انتخاب کرده و درواقع اطلاعات خاصی دریافت نمی کنند مانند: سامانه سجاد، سامانه سناد، سمانه سجا و .... که در اینجا باید ذکر کرد که سامانه ثبت نام دانش آموزان شاهد فقط در لینک سامانه سجا و یا سایت سجا امکان پذیر می باشد.

کانال تلگرام سایت سجا

با توجه به درخواست متقاضیان و داوطلبان ثبت نام مدارس شاهد 98 در سایت سجا 98 ، مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و ... برای ایجاد یک کانال اطلاع رسانی تلگرام موافقت لازم دریافت و برای عضو شدن در این کانال می توانید بر روی لینک کانال سجا کلیک نمایید.

کانال ثبت نام مدارس ابتدایی، متوسطه اول ، متوسطه دوم مدارس شاهد در سامانه سجا انجام می گیرد، نحوه ثبت نام، شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام مدارس شاهد، هزینه ثبت نام مدارس شاهد را می توانید در کانال مشاهده نمایید.

کانال سجا
کانال سجا

خدمات سامانه سجا

سامانه سجا بدلیل پایین بودن ظرفیت سایت آن معمولا زمان ثبت نام با مشکلاتی سروری روبه رو خواهد شد که داوطلبان و متقاضیان از این موضوع ترس و واهمه داشته که ثبت نام آنها انجام نگیرد که در این کانال تمامی داوطلبان می توانند با خیال آسوده عضو کانال شده و اطلاع رسانی های مرتبط با سامانه سجا چیست؟ و ثبت نام مدارس را دریافت نمایند.

ثبت نام مدارس شاهد فرزندان خود را نسبت به حساسیت های موجود امتیازدهی و اولویت بندی پذیرش ها نسبت به امتیازها به مشاورین درخت دانش بسپارید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی