Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور درباره تاریخ و زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

بر اساس اطلاعیه(15بهمن ماه 97) به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 می رساند، زمان ثبت نام کنکور سراسری 98، روز چهارشنبه مورخ 97/11/24 (بیست و چهارم بهمن ماه سال 1397) در رشته های با آزمون در دوره های:

  1. روزانه
  2. پردیس خودگردان
  3. دانشگاه آزاد اسلامی
  4. دانشگاه پیام نور
  5. نوبت دوم(شبانه)
  6. نیمه حضوری
  7. مجازی
  8. موسسات آموزش عالی
  9. موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی

انجام خواهد شد برای اطلاع از مهلت ثبت نام و مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98، ثبت نام شامل چه کسانی می شود؟ شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98،نحوه ثبت نام گام به گام، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

زمان ثبت نام آزمون سراسری 98

زمان و تاریخ برگزاری کنکور سراسری 98 مشخص شد

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری همزمان با شروع زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 در سایت سازمان سنجش و در این مقاله منتشر خواهد شد و می توان دریافت کرد، لازم ذکر است که زمان برگزاری کنکور سراسری سال 1398 در تاریخ های 98/04/13  و 98/04/14 برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 98 و همچنین انجام و مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 98 و برنامه ریزی کنکور 98 و معرفی بهترین منابع  کنکور 98، بودجه بندی و زمان ثبت نام کنکور ۹۸ ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و برای عضویت در خبرنامه درخت دانش بر روی کانال تلگرام درخت دانش کلیک نمایید.

ثبت نام کنکور سراسری 98 شامل چه کسانی نمی شود؟

نکته مهم: رشته های بدون کنکور سراسری و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری 98، 97/11/17 بر روی سایت سنجش قرار خواهند گرفت و آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مطالعه دفترچه بدون کنکور سراسری 98 رشته ای را مد نطر دارند و تمایل به پذیرش بدون آزمون در آن رشته را دارند نیازی به ثبت نام و شرکت در ثبت نام کنکور 98 نخواهند داشت

برای اطلاع از رشته ها و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم که امروز آخرین مهلت آن می باشد بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

مهلت ثبت نام آزمون سراسری 98 چند روز است و زمان ویرایش آن چه تاریخی است؟

مهلت ثبت نام کنکور سراسری 98 به مدت 9 روز تمام و در تاریخ 97/12/02 پایان می پذیرد و همچنین بر اساس اطلاعیه های سالهای گذشته این امکان وجود دارد که یک هفته مانده به زمان برگزاری کنکور سراسری 98 مهلت تمدید اعلام شود و داوطلبان بتوانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند و معدل سال دوازدهمی خود را وارد نمایند برای اطلاع از شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی و کسانی که انصراف و یا فارغ التحصیل شده اند می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.

آیا زمان ثبت نام کنکور انسانی، ریاضی و تجربی 98 با هم متفاوت است؟

شاید یکی از تصورات اشتباه بسیاری از داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور ۹۸ همین مسئله می باشد که زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 زیر گروه های ریاضی، تجربی و انسانی در کنکور باهمدیگر متفاوت می باشد اما اینگونه نیست و ثبت نام همهی زیر گروه های آزمایشی کنکور سراسری در زمان مقرر صورت خواهد پذیرفت.

نکته مهم: با توجه به فرآیند حذف رشته های براساس سوابق تحصیلی از کنکور سراسری 98 اتفاقی که در کنکور سراسری 98 خواهد افتاد به این صورت است که کنکور سراسری 98 برای رشته های پرمتقاضی برگزار خواهد گردید.

برای اطلاع از جزئیات نحوه برگزاری و ثبت نام کنکور ۹۸، شرایط کنکور سراسری 98 نحوه پذیرش رشته های بر اساس سوابق تحصیلی و رشته های پر متقاضی کنکور سراسری 98 با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پیش شماره در ارتباط باشید.

چگونه ثبت نام کنکور سراسری 98 را انجام دهیم؟

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت خواهد پذیرفت و داوطلبان با شروع زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 پس از خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام،اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی در پایان ثبت نام آزمون سراسری 98 می توانند کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایند.

ثبت نام کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب درخت دانش بسپارید

توصیه مشاورین تحصیلی درخت دانش به داوطلبان کنکور سراسری 98

مجموعه مشاوره تحصیلی درخت دانش از کلیه ی داوطلبان شرکت در کنکور سراسری 98 خواهشمند است به دلیل ازدحام تعداد شرکت کنندگان, ثبت نام خود را در همان روزهای اولیه انجام دهند و به روزها و ساعات پایانی موکول ننمایند چراکه ممکن است به دلیل شلوغی سیستم ثبت نام و یا برخی اشکالات فنی سایت, از ثبت نام در زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 جا بمانند.

روزشمار برگزاری آزمون سراسری 98

براساس اطلاعات به دست آمده تاریخ دقیق برگزاری آزمون سراسری 98 در روز های 13و 14 تیرماه 98 خواهد بود. البته با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان پایه دوازدهم در همین ماه امتحانات نهایی خود را سپری می کنند و می بایست بین برگزاری آخرین امتحان نهایی داوطلبان و تاریخ برگزاری کنکور سراسری 98 که وقفه ی چند روزه باشد.

گفت و گوها حاکی از تغیر تاریخ برگزاری کنکور سراسری 98 و شاید موکول آن به نیمه ی دوم تیر ماه باشد تا داوطلبان زمان بیشتری برای مطالعه داشته باشند. البته این گفته هنوز تایید نشده و تاریخ دیگری برای کنکور سراسری اعلام نشده است.

در صورتی که این اتفاق بیوفتد شما می توانید از تاریخ جدید برگزاری و زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 از طریق سایت درخت دانش و یا دنبال کردن کانال تلگرامی ما مطلع شوید.

مشاوره تحصیلی آزمون ها درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با دارابودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی در سطح کشور پاسخگوی تمامی سوالات شما زمان ثبت نام آزمون سراسری 98 و تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری خواهد بود.

سایت ثبت نام کنکور سراسری 98: sanjesh.org

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش گام به گام تا رسیدن به موفقیت در کنکور با شما خواهد بود و کنارتان خواهد ماند. شما می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران متخصص و باتجربه ما در تماس باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی