Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ب.ظ

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 98-99 از 25 تیر ماه به بعد در سایت اعلام نتایج مدارس شاهد منتشر خواهد شد که به تمامی دانش آموزان دوره متوسطه دوم توصیه می شود:

لینک مستقیم مشاهده نتایج در ادامه مقاله به رنگ قرمز نشان داده شده است و توصیه می شود که قبل از مشاهده حتما از مدارک لازم و همچنین نحوه دریافت و لیست ردیف ذخیره ها در سامانه سجا و .. مقاله را مطالعه نمایید و یا با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت منزل در تماس باشید و قبل از ورود به سایت حتما مراحل تصویری شاهده نتایج رو مطالعه نمایید.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم 98-99

راهنمای تصویری مشاهده نتایج مدارس شاهد به این صورت می باشد طبق عکس زیر گام اول وارد سایت اعلام نتایج مدارس شاهد شده و بر روی نوار سمت چپ ورود دانش آموزان کلیک مایید که در زیر آدرس آن را قرار داده ایم.

گام دوم با در دست داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه (6 رقم سمت راست) یعنی به عنوان مثال دانش آموزی با سریال شناسنامه: 35 ب 523941 تنها عدد شش رقمی سمت راست را باید در جدوا دوم وارد نماید طبق عکس زیر در صورت هر گونه مشکل در عدم مشاهده با مشخصات دانش آموز با مشاوران ما در تماس باشید.

[caاعلام نتایج مدارس شاهد 98-99ption id="attachment_17771" align="alignnone" width="300"] اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99[/caption] [caption id="attachment_17772" align="alignnone" width="300"]مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

سایت اعلام نتایج پیش ثبت نام مدارس شاهد www.saja.medu.ir

سایت سجا تنها سایت رسمی پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و سامانه اعلام نتایج مدرسه شاهد می باشد به نشانی اینترنتی: www.saja.medu.ir

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟

نتایج پیش ثبت نام در مدارس شاهد و اعلام نتیجه در تمامی مقاطع بر اساس امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد یا عدم پذیرش به یکی از طریق زیر اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در لیست ذخیره
  3. عدم پذیرش در مدرسه

قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران درم مدارس شاهد به معنی ثبت نام قطعی این دانش آموزان در مدرسه شاهد است و در لیست اصلی مدرسه قرار خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98

پس از دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد دانش آموزان دارای امتیاز بالا در اولویت ثبت نام مدارس شاهد 98 هستند که این دانش آموزان در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد هستند تا بررسی مدارک این دانش آموزان که امتیاز مربوزه را در هنگام پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 وارد نموده اند.

عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد امسال 1398

ثبت نام مدارس شاهد بر اساس امتیازات دانش آموزان و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد بر همین اساس اگر مدرسه ظرفیت موجود خود را پر کرده باشد شانس پذیرش دانش آموزان بدون امتیاز و با امتیاز پایین خیلی کم خواهد شد.

]

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی