Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷ ق.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

رشته انسانی از رشته های گروه نظری می باشد ک در چندین سال پیش بیشترین تعداد داوطلب را داشت، اما کم کم از تعداد دواطلبان آن کاسته و برتعداد داوطلبان رشته تجربی و ریاضی افزوده شد، اما همچنان در رشته ها و دانشگاه های سطح بالا برای کسب کرسی دانشگاه در بین داوطلبان رقابت وجود دارد و امسال شاهد این بودیم که 283 هزار نفر داوطلب و متقاضی این رشته در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بوده اند و همین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته کنکور 98 تخصصی را دوچندان می کند.

توجه: برای مطالعه مقاله های پر بازدید این هفته درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

انتخاب رشته کنکور تجربی 98

انتخاب رشته کنکور ریاضی 98

انتخاب رشته کنکور زبان 98

 اهمیت مشاور در انتخاب رشته کنکور انسانی 98

نقش مشاوره انتخاب رشته در قبولی در دانشگاه بسیار اهمیت دارد چه بسا داوطلبانی داشته ایم که با وجود کسب رتبه های عالی در کنکورسراسری به دلیل عدم انجام یک انتخاب رشته درست و مناسب به جایگاهی که لیاقت آن را داشته اند نرسیدند. برای انجام یک انتخاب رشته مناسب می بایست در کنار علاقه و توانایی های لازم در رشته مورد به شرایط تحصیل و بازارکار آینده رشته موردنظر توجه کرد، همچنین باید انتخاب ها به گونه ای باشند که با رتبه و تراز داوطلب در کارنامه اولیه کنکور سراسری انسانی 98 مطابقت و همخوانی داشته باشد.

انتخاب رشته کنکور انسانی 98

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش

به دلیل اهمیت بسیار زیاد مشاوره انتخاب رشته با یک مشاور کاربلد که به آخرین رتبه و تراز های قبولی در هر رشته با توجه به سهمیه های موجود و شرایط بومی گزینی اشراف داشته باشد و از شرایط پذیرش در دانشگاه های مختلف و شرایط بازار کار رشته های مختلف باخبر باشد و بتواند بر اساس استعداد و توانایی ها و علاقه متدی های شما انتخاب رشته ای مفید انجام دهد گفت و گو نمایید، از این رو شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان با تجربه و متخصص درخت دانش گفت و گو نموده و تمام آنچه که از یک انتخاب رشته کامل می خواهید را با ما تجربه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی