Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ

انتخاب رشته کنکور سراسری 97

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسرس 97 نقشی مهم و تعیین کننده در قبولی در دانشگاه ها دارد , دانش آموزان تنها با داشتن اطلاعات و آگاهی های کافی می توانند تصمیمی درست و صحیح در رابطه با آینده شان بگیرند .

پس از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97 تکاپو ها برای انتخاب بهترین رشته بر اساس تراز و رتبه آغاز می شود در این میان می توان از مشاوران تحصیلی که مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارند کمک گرفت , دانش آموزان توجه نمایند که برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشند تمامی سوالات و ابهاماتی که در ذهن دارند را از مشاور خود بپرسند و بنا به شرایط موجود بهترین انتخاب را کنند .

بدون مشورت انتخاب رشته نکنید !

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری پس از دریافت نتایج اولیه خود بدون مشورت اقدام به انتخاب رشته نکنید , کوچکترین بی دقتی در این امر شما را فرسنگ ها از رویاها و آرزوهایتان دور می کند .

کلیه داوطلبان می توانند پس از مطالعه کامل دفترچه و شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری 97 که در نیمه ی دوم مرداد ماه منتشر می شود رشته های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته تکمیل نمایند .

مرکز مشاوره های زیادی در زمینه انتخاب رشته و به طور کلی کنکور فعالیت می کنند با آگاهی و با دیدی باز مشاور خود را انتخاب کنید , می توان گفت آینده ی شما در گرو انتخاب صحیح رشته دانشگاهیتان است .

 در این میان نرم افزارهایی هم هستند که به کمک دانش آموزان می آیند و در انتخاب رشته آنان را راهنمایی می کنند با تهیه کارت و پرداخت وجه می توان از این نرم افزار ها استفاده کرد .

 از راهنمایی و مشاوره تحصیلی تلفنی که برخی مراکز مشاوره ها دایر نموده اند نیز می توان کمک گرفت , با تماس با این مجموعه ها براساس توضیحات کارنامه شما را برای گرفتن بهترین نتیجه راهنمایی می کنند .

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش(انتخاب رشته کنکور سراسری 97)
مشاوران با تجربه و متخصص درخت دانش با شناخت کامل از رشته های دانشگاهی و و بازار کار هر رشته و اطلاعات کامل درباره هر دانشگاه و مفسر در موضوعات کارنامه کنکور سراسری 97 می تواند بهترین و مناسب ترین رشته ها را با توجه به رتبه اکتسابی شما داوطلبان گرامی انجام دهد، برای اطلاعات بیشتر انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
می توانید جهت دستیابی به مشاوران مجرب درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از تلفن ثابت تماس گرفته و آینده خود را با راهنمایی های مشاوران درخت دانش هموار کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی