Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته های نظری کنیم؟

در این مقاله به صورت کامل در مورد شرایط ورود به هرکدام از رشته ها و معدل لازم توضیح داده ایم اما باید این نکته مهم را بدانیم که معدل فقط ملاک نیست و درصدی از قبولی را مشخص می کند، آزمون های مشاوره ای، فرم زمانبندی، نحوه محاسبه نمره های پایه هشتم و هفتم و پایه نهم و ... تمامی اینها فاکتور هایی می باشند که تاثیر زیادی در قبولی دانش آموز در رشته دلخواه دارد، که اکیدا توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر و انتخاب رشته خصوصی هر دانش آموز بر اساس نمره ها و معدل، شرایط ورود به رشته های پایه نهم با مشاوران درخت دانش در تماس باشید برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند می توانید مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

هدف از راهنمایی نحوه ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم درخت دانش 99-1499

هدف از راهنمایی نحوه ورود به سایت هدایت تحصیلی یا همان سوال پرتکرار با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم؟ سایت همگام هدایت تحصیلی نهم در دوره متوسطه ، هدایت دانش آموزان به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آنان و به تناسب امکانات و نیازهای کشور است.

اینکه با چه نمره ای چه رشته ای، معدل لازم برای رود به رشته های انسانی و ریاضی، تجربی و فنی چقدر است؟ سوابق تحصیلی چگونه محاسبه شده و درصد تاثیر آن در انتخاب رشته دانش آموزان نهم؟ تاثیر فرم زمان بندی در اولویت بندی انتخاب رشته و معادل نمره های لازم برای ورود به هرکدام از رشته ها؟

برای مشاوره انتخاب رشته پایه نهم و معرفی رشته های دانشگاهی و بازار کار رشته ها و همچنین رشته های پردرآمد فنی حرفه ای و... قبولی در رشته های تجربی، رشته های فنی حرفه ای، رشته انسانی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران انتخاب رشته درخت دانش تماس حاصل نمایید.

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم انسانی پایه نهم 99

  • مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های مطالعات اجتماعی ، زبان و ادبیات فارسی ، عربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.
  • نمره زبان و ادبیات فارسی در سه سال اول متوسطه با ضریب 4 محاسبه می شود.
  • نمره درس مطالعات اجتماعی در سه سال اول متوسطه با ضریب 3 محاسبه می شود.
  • نمره ردس عربی در سه سال اول متوسطه با ضریب 2 محاسبه می شود.
  • داشتن حداقل معدل 14(با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم؟) برای تحصیل در رشته علوم انسانی

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته علوم تجربی پایه نهم 99

مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.

نمره درس ریاضی و علوم تجربی در سه سال اول متوسطه با ضریب 3 محاسبه می شود.

داشتن حداقل معدل 14 برای تحصیل در رشته علوم تجربی

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته ریاضی و فیزیک پایه نهم 99

اگر بخواهیم به پاسخ این سوال برسیم که با چه نمره هایی در انتخاب رشته نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم ؟ می توان در رابطه با رشته ریاضی فیزیک گفت که مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 42 نباشد.

نمره درس ریاضی و علوم تجربی در سه سال اول متوسطه با ضریب 3 محاسبه می شود.

داشتن حداقل معدل بالای 14 برای تحصیل در رشته ریاضی و فیزیک(با چه نمره هایی در نهم متوسطه انتخاب رشته کنیم؟)

مشاوره هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم 99-1400

درست انتخاب کردن بر اساس نیازهای فعلی جامعه (بازارکار و نیروی انسانی )، علاقه داوطلب به رشته، اطلاع کامل داشتن از رشته های دانشگاهی هر کدام از رشته ها و ... میتواند آینده هر داوطلبی را رقم بزند.

"انتخاب رشته پایه نهم یکی از مهمترین تصمیماتی است که یک دانش آموز در دوره تحصیلی خود باید با اطلاعات کامل بگیرد"

هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است چون دانش آموزان پایه نهم پر از انرژی، خلاقیت و استعدادهای نهفته هستند، که باید هر کدام از این استعدادها را کشف و باهمیت دانست و دانش آموز را در پی آن علایق و استعداد تشویق کرد، و راه درست و انتخاب صحیح را نشونش داد.

مشاوران انتخاب رشته نهم درخت دانش با سابقه ای چند ساله در انتخاب رشته دبیرستان و پایه نهم، تشخیص انتخاب رشته درست برای هر داوطلب بر اساس معدل و استعداد دانش آموز و علاقه، ورود به بازار کار سریع و نیازهای کنکونی جامعه و ... می توانند با انتخاب رشته ای منطقی و صحیح آینده شغلی و رضایت از رشته انتخابی را برای هر داوطلبی رقم بزنند، کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

"با انتخاب رشته درست و منطقی آینده شغلی و تحصیلی خود را رقم بزنیم"

شرایط پذیرش دانش آموزان در رشته فنی و حرفه ای پایه نهم

مجموع سه نمره پذیرفته شده در درس های ریاضی و علوم تجربی و حرفه و فن در سه پایه متوسطه (هفتم ، هشتم ،نهم) کمتر از  ضریب 30 نباشد.

داشتن نمره حداقل 10 ریاضی در اول متوسطه ، بدون تبصره

معدل کمتر از 12 نباشد.

هر فردی بنا به استعدادهای خود بستگی به علایق و تلاش و پشتکار می تواند در رشته انتخابی مورد علاقه، فردی موفق شود، و این واقعیت رو داریم که همه در رشته پزشکی و مهندسی موفق نبودند و بر اساس تازه ترین آمار 40 درصدشون بیکار و یا شغل غیر مرتبط با رشته تحصیلی خود دارند.

انتخاب رشته انسانی در پایه نهم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۷
مشاور

نظرات (۱)

سلام من در سال هفتم 19/34 و در سال هشتم 18/80 و در سال نهم هم 19 گرفتم ایا من میتونم به ریاضی برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی