Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۷ ب.ظ

بدون کنکور پیام نور کارشناسی 96


کارشناسی بدون کنکور پیام نور 


استقبال از دانشگاه پیام نور در طی سالهای اخیر رشد خیره کننده ای داشته به طوری که معمولا افراد شاغل و خانه دار بیشتر اولویت اتخاب خود را برای تحصیل دانشگاه پیام نور قرار می دهند. قابل توجه دوستان عزیز تحصیل بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کاشناسی هر سال دوبار انجام می گیرد، که پذیرش اول در مرداد ماه برای ورودی های مهرماه و پذیرش دوم در مهر ماه برای ورودی های بهمن ماه انجام می گیرد.


 در حال حاضر پذیرش برای ورودی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیام نور مهر ماه به پایان رسیده است و در تاریخ 29 مهر 96 برای ورودی های بهمن ماه پذیرش شروع شده است.


شرایط ثبت نام طرح فراگیر پیام نور 


فراگیر ارشد پیام نور محدودیتی برای رشته های ثبت نامی ندارد. یعنی کلیه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی یا بالاتر در کلیه رشته های تحصیلی می توانند بدون هیچگونه محدودیتی در کلیه رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 ثبت نام کنند. ( به غیر از رشته مهندسی معماری و طراحی شهری ) . برای آشنایی با رشته های کارشناسی فراگیر پیام نور کلیک کنید . هرچند اگر می خواهید در یک رشته غیر مرتبط با رشته کارشناسی تان را انتخاب کنید باید حداکثر تا 12 واحد را به عنوان پیش نیاز در مقطع کارشناسی ارشد پاس کنید. در ضمن آقایان نباید مشکل نظام وظیفه برای ثبت نام داشته باشند.

بر اطلاعات بیشتر در مورد رشته های بدون کنکور فراگیر پیام نور بر روی نام رشته ها کلیلک کنید:

مهندسی پزشکی بدون کنکور پیام نور

حقوق بدون کنکور پیام نور

روانشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان ثبت نام دانشگاه پیام نور ۹۶-۹۷


دانشگاه پیام نور در ۲ ترم مهر و بهمن ثبت نام بدون کنکور انجام می دهد. طریقه ی ثبت نام اینگونه است که داوطلبان برای ثبت نام با آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و لیست رشته ی پیام نور را مشاهده می کنند و انتخاب رشته می کنند. اما طریقه ثبت نام بدون کنکور اینگونه است که دانشجو یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و سپس به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه می کند.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد رشته های بدون کنکور پیام نور می توانید با مشاورین مرکز در ارتباط باشید و یا به سایت سنجش مراجعه نمایید.


شرایط قبولی در طرح فراگیر پیام نور 


اصلی ترین تفاوت دوره های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با سایر دوره های کارشناسی ارشد در نحوه برگزاری آزمون است. هر داوطلب وقتی در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 96 شرکت می کند با نام دانش پذیر تلقی می شود. درواقع دانش پذیر مرحله قبل از دانشجویی است. هر دانش پذیر پیام نور باید در آزمونی شرکت کند که سوالات آزمون از دروسی تهیه می شوند که دانشجو می بایست در ترم 1 کارشناسی ارشد پاس کند. 


در واقع قبولی در کارشناسی فراگیر پیام نور 96 به این شکل است که شما بدون کنکور وارد کارشناسی  می شوید ترم 1 را سر کلاس نمی روید. به جای آن باید در امتحان پایان ترم 1 که بصورت تستی و یکجا از کلیه دروس گرفته می شود شرکت کنید. نمره نهایی شما برای قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر 96 ترکیبی است از 80 درصد نمره شما در این آزمون و 20 درصد نمره ای که از تاثیر معدل کارشناسی ( لیسانس ) نصیبتان می شود.


پیشنهاد مشاورین درخت دانش


 متقاضیان بدون کنکور 96 در مقطع لیسانس توجه داشته باشند که خیلی از دانشگاه ها برای پذیرش هر سال اقدام می کنند. برای دریافت به روزترین پذیرش های بدون کنکور ، بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد، بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، بدون کنکور غیرانتفاعی و تکمیل ظرفیت سراسری. می توانید با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید و یا عضو کانال تلگرام درخت دانش شوید.


  راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی