Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰ ب.ظ

برنامه ریزی کنکور97


برنامه ریزی درسی کنکور


برنامه ریزی درسی کنکور 97  یکی از مهمتری مواردی که در بخش مشاوره تحصیلی درخت دانش باید به آن توجه داشت بخش برنامه ریزی درسی است. در برنامه ریزی درسی کنکور سهم هر درس در مطالعه مشخص می شود و باعث می شود که بازدهی افزایش یابد. برنامه ریزی درسی باید بر اساس اصولی استوار باشد که این اصول با تجربه به دست می آید. در این مقاله به بررسی روش برنامه ریزی درسی کنکور و آنچه یک مشاور می تواند به شما در موفقیت درکنکور سراسری کمک کند.

در مشاوره ی درسی کنکور بخش های مهمی وجود دارد. از جمله انالیز داوطلب ، بررسی کارنامه و روش پیشرفت،بهترین منابع کنکور،منابع کنکور تجربی97،منابع کنکور ریاضی97  یکی از بخش های مهمی که در یک مشاوره وجود دارد برنامه ریزی درسی است. برنامه ریزی درسی بر اساس اصولی انجام می گیرد که اکثرا با تجربه به دست آمده است.


گروه اموزشی درخت دانش با تکیه بر تجربه چند ساله ی مشاوران و رتبه های تک رقمی کنکور می تواند با توجه به وضعیت شما روش مناسب برنامه ریزی را برای شما مشخص کندو همچنین در بودجه بندی کنکور سراسری تمامی رشته ها اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.


برنامه جامع برای کنکور97


گروه آموزشی درخت دانش برای کنکور 97 برنامه ی ویژه ای برای داوطلبان کنکور 97 دارد. در این برنامه ریزی با استفاده از تغییرات جدید کنکور و نحوه ی طراحی سوالات، منابع عمومی کنکور 97، بودجه بندی کنکور تجربی 97 و ضرایب دروس کنکور97 وبرنامه های کاربردی برای داوطلبان در نظر گرفته می شود. در کنار این برنامه ریزی کنکور 97 آزمون های گروه درخت دانش که به صورت اختصاصی طراحی می شود وجود دارد که شما را به صورت کامل تحت نظر ما قرار داده و ما به راحتی می توانیم عملکرد شما را با برنامه بسنجیم و برنامه ی بهتری برای شما ارائه کنیم.


از جمله مهمترین اصول یک برنامه ریزی درسی می توان به شناخت دانش آموز اشاره کرد. این شناخت باعث می شود که ضعف ها و قوت های دانش آموز دیده شود و با توجه به آن برنامه ای مناسب در نظر گرفته شود، بودجه بندی انسانی 97 یکی از مهمترین موفقیت در گروه انسانی می باشد.


ویژگی های یک برنامه ریزی خوب


  • عملی و واقع ‌گرایانه باشد
  • ساعات استراحت با فاصله های مناسب در آن گنجانده شده باشد
  • مرور دروس را مدنظر قرار داده باشد و بازه های مرور متناسب با درس موردنظر باشد
  • زمان هایی برای جبران برنامه های عقب مانده در هفته در نظر گرفته شده باشد
  • سرعت و ریتم برنامه متناسب با سرعت مطالعه داوطلب باشد
  • میزان مطالعه هر درس با توجه به ضرایب دروس کنکور97به اهمیت آن در برنامه تعیین شده باشد

راه های ارتباط با مشاوران درخت دانش جهت برنامه ریزی کنکور ۹۷


دانش آموزان گرامی جهت کسب رتبه و رشته دلخواه خود همچنین مهمترین منابع کنکور تجربی و ریاضی  در ماراتن کنکور ۹۷ و همراهی با برنامه ریزی های منظم و دقیق مشاوران درخت دانش، از همین امروز به شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ بدون نیاز به کد گیری از تلفن ثابت منزل تماس گرفته و موفقیت خود را با درخت دانش تضمین نمایید. مشاوران دلسوز و مجرب درخت دانش با برنامه ریزی روزانه کنکور  مبحثی در هر هفته و هر ماه و معرفی بهترین منابع وپیشنهاد روشهای مختلف مطالعه در شرایط متفاوت، گام به گام همراه و پشتیبان شما در کنکور ۹۷ می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی