Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۸ ب.ظ

تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه

 

فرانسه هر ساله بیش از 23% از بودجه ملی را به آموزش اختصاص می دهد و به دقت کیفیت آموزشهای ارائه شده و مدارک اعطا شده را زیر نظر دارد. عالی بودن مدارک فرانسوی و تحصیل رایگان در فرانسه، دلیل اصلی مهاجرت تحصیلی بسیاری به این کشور میباشد. ادامه تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و فرانسوی ممکن میباشد. (بیش از 3000 موسسه شامل 90 دانشگاه 240 مدرسه عالی مهندسی 230 مدرسه عالی بازرگانی و 2000 موسسه متشکل از مدارس عالی هنر و معماری آموزشهای پیراپزشکی و غیره)

فرانسه کشوری است که تحصیل در خارج از کشور آن به صورت رایگان می باشد و از سوی دیگر نزدیک به 200 میلیون نفر در جهان به زبان فرانسه تکلم میکنند. تسلط و آشنایی به این زبان دسترسی ویژه به بیش از 47 کشور از 5 قاره جهان را ممکن می‌سازد.

شرایط اقامت در این کشور اینگونه است که شخصی اگر 7 سال به طور متوالی در آنجا باشد (تحصیلی، کار وتواند اقامت این کشور را اخذ نماید و بعد از یک هفته ورود به این کشور مقیم آنجا می شود. همچنین شخص در حین تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی 20 ساعت در هفته حق کار دارند که اگر در این دوره کارفرما شخص را بیمه کند آن شخص می تواند اقامت دائم خود را اخذ نماید.

 

شرایط تحصیل در فرانسه

 

تحصیل در فرانسه تا سن 16 سالگی به صورت اجباری و رایگان می باشد. مقطع ابتدایی در مدارس فرانسه 5 سال به طول می انجامد و پس از آن دانش آموزان می بایست یک دوره 4 ساله را سپری کنند و وارد دبیرستان شوند دوران دبیرستان 3 سال به طول می انجامد، بعد از سپری کردن این 12 سال تحصیلی با موفقیت به دانش آموزان مدرک دیپلم داده می شود و می توانند وارد دانشگاه ها شده و به تحصیلات عالی خود ادامه بدهند. سیستم تحصیل رایگان در فرانسه و چند کشور دیگر مثل تحصیل در اتریش به صورت رایگان ، آلمان ، نروژ و فنلاند وجود دارد. معمولاً پذیرش تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان امکان پذیر نیست و دانشگاه های این کشور به مدارک زبان فرانسوی و در مقاطع بالا به مدرک انگلیسی الزامی است. تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در مقطع ارشد به صورت محدود و در مقطع دکترا وجود دارد..هزینه تحصیل در فرانسه

 

هزینه تحصیل در فرانسه

 

 برای یک دانشجو معادل حداقل 600 یورو در ماه می باشد و دانشجو اجازه کار توام با تحصیل دارد.

اکثریت دانشگاههای فرانسه رایگان بوده و شخص متقاضی بایستی دوره کالج زبان فرانسه را بمدت یکسال بگذراند و پس از سپری شدن دوره یکساله زبان، دانشجو می بایستی در یک امتحان مهارت زبان فرانسه شرکت کرده و مهارت خود را برای ادامه تحصیل به زبان فرانسه به ثبوت برساند و یک امتحان ورودی در ارتباط با رشته اختصاصی مورد نظر متقاضی به عمل می آید که با توجه به حد نصاب و نمره ای که شخص متقاضی بدست می آورد، دوره های پیش دانشگاهی بمدت 3 ماهه تا یکسال از طرف دانشگاه مربوطه پیش بینی می گردد تا متقاضی از لحاظ سطح معلومات هم تراز با سطح اول دانشگاه گردد.

امتحان زبان فرانسه را یا در سفارت فرانسه (در محل اقامت متقاضی) و یا کشور فرانسه باید گذراند.

لازم به تذکر است که این امتحان هر سال برگزار می گردد.

در صورت داشتن مدرک داف،متقاضی از گذراندن امتحان زبان معاف می باشد.

 

بورسیه دانشگاههای فرانسه

 

دفتر فرهنگی سفارت فرانسه در تهران پذیرش برای بورسه دانشگاه فرانسه  تحصیلی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را آغاز نموده است. دفتر فرهنگی شرایط و مزایای زیر را برای بورس های تحصیلی اعلام نموده است.

حسب این اطلاعیه علاقمندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با ایمیل اعلام شده از سوی سفارت فرانسه تماس بگیرند.

 

شرایط داوطلبین برای بورس:

 

• داشتن پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه ھای فرانسه،

داشتن ملیت ایرانی و تحصیل در ایران

• داشتن حداکثر ۲۸ سال سن ھنگام شروع دوره مستر

• تسلط کافی به زبان مورد نیاز رشته انتخابی

 

امتیازات بورس:

دریافت مبلغ ۷۶۰ یورو در ماه طی سال تحصیلی مقطع مستر

• بیمھ تامین اجتماعی در طول سال تحصیل در مقطع مستر

• معافیت از پرداخت ھزینه ثبت نام در دانشگاه

• بھره مندی از ھمراھی و نظارت بر روند تحصیلات

• داشتن اولویت در تخصیص خوابگاه دانشجویی

• رایگان بودن ویزا

 

بورسهای دکترا شامل رشته های:

 

علوم پایه و فنی و مهندسی

• علوم انسانی و اجتماعی

• زبان و ادبیات فرانسه

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل خارج از کشور، شرایط تحصیل در خارج از کشور، شهریه ی دانشگاههای خارج از کشور میتوانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی