Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۴ ب.ظ

تکمیل ظرفیت چیست؟

تکمیل ظرفیت چیست؟

تکمیل ظرفیت سراسری 96 برای داوطلبانی است که در کنکور سراسری سال 96 شرکت کرده اند و برای آنها کارت ورود به جلسه صادر شده است. نتایج تکمیل ظرفیت سراسری  برای تمامی داوطلبانی که در کنکور قبول شده اند امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت را فراهم کرده و داوطلبانی که چه در رشته ای قبول شده اند و چه نشده اند میتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند. در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند ، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت ، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند. دوستان توجه داشته باشند ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد هم در اواسط آذر ماه شروع خواهد شد.

چه کسانی مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت هستند

تنها شرط مجاز بودن در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 حضور در جلسه ی کنکور و داشتن شماره پرونده و شماره داوطلبی می باشد. 

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از قبولی اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

برای آشنایی داوطلبانی که هیچ گونه اطلاعی از شرایط و نحوه شرکت در تکمیل ظرفیت ندارند و شاید برای اولین بار است که می خواهند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ شرکت کنند باید بگوییم که تکمیل ظرفیت یعنی انتخاب رشته مجدد و به عبارت بهتر یک فرصت طلایی برای داوطلبانی است که بنا به هر دلیلی در مرحله انتخاب رشته دچارم مشکل شده اند و یا از انتخاب رشته خود راضی نبودند. 

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 

گفتیم که اولین قدم برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ، دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و اطلاع از لیست رشته ها و ظرفیت رشته های ارائه شده می باشد. پس از این مرحله داوطلبان باید کارنامه سبز کنکور سراسری ( کارنامه نهایی ) را دریافت کنند تا فاصله رتبه خود با رتبه آخرین نفر قبولی در رشته های مورد نظر خود را تخمین بزنند و سپس بر اساس اولویت بندی خود فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند.

شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 

داوطلبان عزیز متوجه نکات زیر باشند که شرایط تکمیل ظرفیت درج شده است.
1-تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مختص داوطلبانی می باشد که مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری شده باشند.
2-قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت به منزله انصراف از دانشگاه قبلی و لغو رشته قبولی قبلی می باشد
3-داوطلبان در صورت قبولی در دوره های روزانه در مرحله تکمیل ظرفیت و انصراف از ثبت نام، از شرکت در کنکور سراسری سال آینده محروم خواهند شد.
4-ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۶ جدا از هم می باشد.
5-حتما قبل از اقدام به انتخاب رشته کارنامه سبز کنکور را دریافت نمایید.

زمان اعلام تکمیل ظرفیت سراسری 

بر اساس اطلاعیه رسمی و آخرین اخبار از تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 سازمان سنجش آموزش کشور زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 از 30 آبان شروع خواهد شد و داوطلبان تا 7 آذر ماه مهلت خواهند داشت. همانطور که گفته شد تمامی کدرشته محل‌هایی که در مرحله انتخاب رشته 96 تکمیل نشدند اعلام نیاز می‌کنند. البته به احتمال زیاد مانند سالیان پیش این مهلت تمدید می‌شود. 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

برای ارتباط با مشاوران درخت دانش و دریافت ماطلاعات بیشتر در باب موضوع شرایط تکمیل ظرفیت می توانید با شماره تماس 9099072943 تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی