Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97  با مشاوره تحصیلی درخت دانش در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه آزاد علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند . کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 ابتدا از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 به محض این که اطلاعیه مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 منتشر بشه از طریق لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ابتدا مطالب دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت بخوانند که در صورت ارائه شدن رشته مورد نظرداوطلب بتواند ثبت نام نماید .مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را به مشاوران درخت دانش بسپارید برای ارتباط با مشاوران مجرب شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 می توانید با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

 

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست ؟

وقتی تعداد ثبت نام‌های دانشگاه‌ها کم باشد، این کمبود توسط سازمان سنجش با تکمیل ظرفیت پر خواهد شد؛ مثلا یک دانشگاه از تعداد 35 پذیرش داشته است اما 30 نفر ثبت نام کردند و هنوز 5 جای خالی در این دانشگاه باقیست؛ این 5 جای خالی در قالب تکمیل ظرفیت پر می‌شود.

سایر کسانی که در همان آزمون شرکت کرده بوند می‌توانند دوباره انتخاب رشته کنند تا اگر قبول شدند (طبق رتبه کشوری) برای ثبت نام اقدام کنند؛ البته داوطلبینی که قبل از تکمیل ظرفیت قبول شده باشند نیز میتوانند شانس خود را برای قبول شدن در دانشگاه‌های دیگر امتحان کنند.

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از آغاز زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97  چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 اقدام نمایند که البته ممکن است  این مهلت زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 تمدید شود .

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

متقاضیانی که بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتظر برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 هستند . دانشگاه آزاد در بازه زمانی بهمن ماه اطلاعیه مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در پایان آذر ماه منتشر می کند .دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دارای کد رشته محل هایی می باشد که در موقع انتخاب رشته دانشگاه آزاد ظرفیتشان تکمیل نشده است .داوطلبان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 لازم است ابتدا لیست کد رشته محل های ارائه شده در تکمیل ظرفیت مطلع شوند که بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند .

 

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد دفترچه را از طریق لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 دانلود نمایند .که باید زمانی که دفترچه را دانلود نمودند با دقت دفترچه را مورد مطالعه قرار دهند .

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به جای منتشر کردن دفترچه جدول رشته محل هایی را که اعلام ظرفیت می کنند در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می دهد .داوطلبان باید به سایت مراجعه کرده و جدول رشته محل های ارائه شده را مشاهده کنند .شایان ذکر است متقاضیان مبلغی را بابت هزینه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 و خرید کارت اعتباری ثبت نام می پردازند .داوطلبان می توانند انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم را انجام دهند.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

ثبت نام  تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد(azmoon.org) انجام می شود .بر خلاف سال های پیش که شرط اصلی نتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد بود .اما دیگر خوشبختانه این شرط برداشته شده است و حتی افرادی که  انتخاب رشته دانشگاه آزاد شرکت نکرده اند نیز می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند و برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 اقدام نمایند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی