Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تکمیل ظرفیت سراسری

تکمیل ظرفیت سراسری


در دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری، دانشگاههایی که ظرفیت آنها پر نشده است و یا دانشگاه آزاد بدون کنکور، ظرفیت خود را در دفترچه اولیه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 به اشتباه کمتر اعلام کرده است، ظرفیت جدید را منتشر می کنند. دلیل پر نشدن ظرفیت بعضی رشته ها در بعضی دانشگاهها، عدم استقبال داوطلبان در انتخاب کد رشته محلهای آنها می باشد و در نتیجه چون ظرفیت پر نشده است، دانشگاه در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سعی می کند این ظرفیت خالی مانده را پر کند. بعضاً بین این دانشگاهها و رشته ها، رشته ها در تکمیل ظرفیت سراسری و دانشگاههای خوبی وجود دارد. اما بهترین نوع دانشگاهها در تکمیل ظرفیت، دانشگاههایی است که ظرفیت خود را در دفترچه اولیه کمتر وارد کرده اند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از قبولی اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که حتما در زمان تکمیل ظرفیت، حداقل دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را مطالعه نمایید تا بتوانید قبولی خود را بهتر کنید و در این زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در رشته های تکمیل ظرفیت سراسری تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبانهای خارجی به صورت حضوری و تلفنی توسط مشاوران درخت دانش ارائه می شود.


زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری


داوطلبان کنکور 96 که در روز آزمون شرکت نموده و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند. زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه آزاد در نیمه ی دوم مهرماه و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 دانشگاه در هفته ی آخر مهرماه و یا هفته اول آبان ماه می باشد. با توجه به ادغام کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته شده است و باید با دقت نسبت به انتخاب رشته شرایط تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که حتماً دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور را دریافت نموده و ضوابط و قوانین دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پیام نور96 نمایند.


رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد


از آنجا که تعداد انتخاب های داوطلبان کنکور 96 سراسری و دانشگاه آزاد در مرحله ی تکمیل ظرفیت محدود است پس باید انتخاب های واقع بینانه و منطقی بیشتری داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. بنابراین باید محل های دانشگاهی را انتخاب نمائید. که تراز آن را کسب کرده باشید. پس اطلاع از تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد کنکور سراسری و آزاد 96 به شما کمک می کند به بهترین نحو انتخاب رشته صحیح و دقیقی داشته باشید و در نتیجه در بهرتین دانشگاه قبول شوید. در جدول زیر تراز و رتبه لازم برای قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته ها آمده است. جهت اطلاع دقیق از تراز و رتبه لازم برای قبولی تمامی رشته ها می توانید از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظر فیت کنکور 96 استفاده نمائید.


آیا درصورت قبولی در رشته مورد نظر در تکمیل ظرفیت ، باید از رشته قبلی انصراف دهیم؟


درصورتی که در تکمیل ظرفیت قبول شوید ، دیگر نمیتوانید رشته قبلی را ادامه دهید و حتما باید انصراف دهید.


میزان تاثیر سهمیه ها در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶


سهمیه ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 96 بسیار اهمیت دارد. بطور مثال یکی از داوطلبان که رتبه 45 هزار را در کنکور داشت ، در یکی از بهترین دانشگاههای دولتی  کشور مشغول درس خواندن است، به همین دلیل سهمیه ایثارگران در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری بسیار مهم است و شانس قبولی را تراز پایین را هم افزایش میدهد. اما با توجه به بررسی های انجام شده ، سهمیه بسیج در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 تأثیری ندارد و تنها یک امتیاز در دانشگاه آزاد است.


راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:


شماره تماس: 9099072943


کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی