Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن ماه 98 آغاز شد

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 98 از 20 بهمن ماه آغاز و به مدت یک هفته می باشد داوطلبان می توانند هم در مقطع کاردانی و هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته متناسب با مدرک دیپلم و کاردانی خود رشته ای را انتخاب نموده و در فرم پیش ثبت نام آن رشته در زیر گروه خود را انتخاب نمایند و اما فرم ثبت پیش ثبت نام کدام است؟ نحوه ورود به سایت ؟ پرداخت هزینه ثبت نام 27500 تومانی چگونه است و ... که توصیه می شود این مقاله را کامل مطالعه نمایید و یا با مشاورانن مجرب درخت دانش در تماس باشید.

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 مهندسی فناوری کارشناسی ناپیوسته آغاز شد

ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی حرفه ای ناپیوسته پذیرش دوره مهندسی فناوری آغاز شده و تا 10 شهریور ماه 98 روز یک شنبه ادامه خواهد داشت، و داوطلبان می توانند نسب به انتخاب رشته خود در سایت سنجش اقدام نمایند.

توصیه می شود برای اطلاع از رشته های مرتبط و لیست رشته های بدون کنکور این دوره، شرایط و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها، انتخاب رشته حضوری و تلفنی (تلگرام) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون کد و تلفن ثابت منزل) در تماس باشید و یا برای دریافت دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی حرفه ای 98 کلیک نمایید.

روش گزینش دانشجو در دوره کارشناسی حرفه ای فناوری علمی کاربردی بدون کنکور 98

گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 دوره مهندسی فناوری

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد.

لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی نیمسال دوم 98 تمدید شد

امروز دوشنبه 20بهمن ماه ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98 آغاز و تا دوشنبه 27 بهمن ماه 98 ادامه دارد توصیه می کنیم برای اطلاع از لیست رشته ها و همچنین شرایط ورود و دریافت دفترچه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی 98

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهمن ماه 98 منتشر شد

داوطلبان واجد شرایط برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی و همچنین ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 بهمن ماه می توانند با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کاردانی بهمن 99

دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کارشناسی ناپیوسته بهمن 99

[caption id="" align="aligncenter" width="300"]ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98[/caption]

رشته های ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی رشته های زیادی را در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش می کند که این پذیرش ها معمولا در دو دوره مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد. تنوع رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی شامل

4 زیرگروه می باشد، صنعت، کشاورزی، خدمات،

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در واحدهای دانشگاهی متفاوت می باشند، به گونه ایی که تعدادی از واحدهای تخصصی فقط رشته های مرتبط به واحدها را ارائه می دهند.(ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98)

رشته های فوریت های پزشکی، اتاق عمل در واحد علمی کاربردی علوم پزشکی تهران پذیرش خواهند شد.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر از لحاظ مدرک علمی و آموزشی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی از سال 88 به بعد در قالب کنکور سراسری و بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. معمولا متقاضیان و داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و خرید کارت اعتباری را انجام می دهند.

مهلت ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی 98

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ماه سال 98 می رساند که ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مذکور تا تاریخ 27بهمن ماه 98 خواهد بود از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از و از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری.

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 در مقطع کاردانی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته 34500 مبلغ خرید کارت بوده، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 98

نحوه گزینش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 98 در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 98 همزمان با شروع ثبت‌ نام از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. نکته قابل توجه دفترچه های ثبت نام علمی کاربردی 98 در لینک بالا دانلود دفترچه گذاشته شده ست.

پذیرش رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال  1399 موسسات غیر انتفاعی

داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مؤسسات غیر انتفاعی پذیرش صرفا بر اساس سوابق (اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1399 ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان مؤسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع ‌رسانی این سازمان و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه نمایند و با مشخص نمودن رشته و موسسه مورد علاقه خودنسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام و پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری و دانشگاه غیرانتفاعی آغاز شده است

مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیرانتفاعی علمی کاربردی 98-99

داوطلبان متقاضی ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی ضمن مشخص نمودن رشته ی مورد درخواست خود براساس لیست رشته های موسسه مورد نظر ازتاریخ 20 بهمن لغایت 27 بهمن 98 می توانند  به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

تذکر:هر داوطلب منحصراً می‌تواند در یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل متقاضی شود.

بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

چه کسانی می توانند برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی اقدام نمایند؟

کلیه متقاضیان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی باید دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تبصره: چنانچه امکان تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 از سوی مؤسسه مورد تقاضا وجود داشته باشه داوطلبان می توانند متقاضی ثبت نام شوند به شرطی که حداکثر تا تاریخ 99/11/30 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی گردند.

هزینه ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی چقدر است؟

کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و بیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی موسسات غیر انتفاعی 99-00

1- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

2-اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

3-اصل و یا گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.

4- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.

5- اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن.

6- اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن.

7- شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری.

8-مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند.کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند..

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99،  ثبت نام کنکور سراسری 98، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 99، در کنار شما خواند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک های رنگی کلیک کرده و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل بفرمایید.

موفقیت شما آرزوی ماست.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی