Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۷ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ٩٧

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ٩٧

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه 97؟

واحد های علمی کاربردی برتر کدامند؟(تهران و شهرستانها)

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مهر ماه ٩٧؟

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال اول ٩٧؟

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ٩٧ کدامند؟

آیا رشته پرستاری و دندانپزشکی را بدون کنکور در علمی کاربردی داریم؟

معرفی رشته های فنی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی ؟

و ... سوالات زیادی ذهن دوستان را به خود درگیر کرده و معمولا شاهد جواب های مختلف در این سایت ها می باشیم. در اینجا سعی بر این داریم که پاسخ سوالات را در این پست به صورت مفید و مختصر ارائه دهیم.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر از لحاظ مدرک علمی و آموزشی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی از سال 88 به بعد در قالب کنکور سراسری و بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. معمولا متقاضیان و داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و خرید کارت اعتباری را انجام می دهند، برای اطلاع از انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 97 بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ٩٧

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 97

دانشگاه علمی کاربردی رشته های زیادی را در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش می کند که این پذیرش ها معمولا در دو دوره مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد. تنوع رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی شامل چند زیرگروه می باشد:

  •  صنعت
  • کشاورزی
  • خدمات

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 97 در واحدهای دانشگاهی متفاوت می باشند، به گونه ایی که تعدادی از واحدهای تخصصی فقط رشته های مرتبط به واحدها را ارائه می دهند.(ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97)

رشته های فوریت های پزشکی، اتاق عمل، هوشبری، تکنسین دهان، پروتز دندان معمولا در واحد علمی کاربردی علوم پزشکی تهران پذیرش خواهند شد.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 97 از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می شود و داوطلبان و متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

ثبت نام از طریق خرید کارت اعتباری انجام خواهد شد و بعد از ثبت نام و آزمون می توانند در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فناوری ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید.

 

اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم

بر اساس اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش مبنی بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مهر ماه سال 97 در تعداد زیادی از رشته ها پذیرش انجام می شود.

شرایط اختصاصی و عمومی برای ثبت نام به شرح زیر می باشد:

گزینش دانشجو در هر یک از د رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه  معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های /ازاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براسا ضوابط دانشگاه های علمی کاربردی و موبات مربوط صورت می گیرد.

تحویل مدارک اصلی در زمان پذیرش ضروری می باشد.

شرایط ثبت نام:

خرید کارت اعتباری

مشاهده دفترچه راهنما

مراحل بالا توسط مشاورین مشاوره تحصیلی درخت دانش انجام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشید.

برای دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی 97

تبصره:

دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 30/11/96 فارغ التحصیل شده اند می توانند برای ثبت نام با خرید کارت اعتباری با مبلغ 22000 تومان اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهرماه 97 بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد و معمولا رشته ها متفاوت و با تنوع بیشتری نسبت به مابقی دانشگاه ها پذیرش می شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از نیمه دوم مرداد ماه 97 آغاز خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

 برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون دانشگاه علمی کاربردی 97،انتخاب رشته کنکور سراسری 97، انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد 97، در کنار شما خواند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک های رنگی کلیک کرده و یا با شماره 9099072943 تماس حاصل بفرمایید.

موفقیت شما آرزوی ماست.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی