Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴ ب.ظ

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400 آغاز شد

امروز 1 دی ماه 98 داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99 می توانند در سایت ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران به انجام برسانند و این ثبت نام به تمامی ثبت نام هایی که تا به حال انجام داده اید تفاوت خواهد داشت و نکات قابل توجه ای دارد که به ترتیب قبل از ورود به سایت به آن تذکرات مهم و شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می پردازیم:

  • تذکر مهم 1: قبل از انجام عملیات چاپ از نصب بودن Acrobat Reader برای چاپ نمودن صفحه ثبت نام و کد رهگیری 
  • تذکر مهم 2: برای انجام عملیات چاپ  pop up blocker مرورگر کامپیوتر خود را غیر فعال نمائید
  • تذکر مهم 3:کارت ورود به آزمون در ابعاد A5 می باشد.
  • تذکر مهم 4:جهت درج کد ملی در فیلد مربوطه، شماره ملی به صورت کامل و در صورت وجود رقم صفر در سمت چپ درج گردد.

تذکرات مهم بعد از ورود به سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99

بعد از رعایت کردن تذکرات مهم اولیه وارد سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی خواهیم شد به آدرس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی تهران قسمت ثبت نام پزشکی با مدرک کارشناسی، اول از هر مورد مدارک لازم برای ثبت نام را آماده خواهیم کرد مانند مدارک ثبت نامی و فرم تعهدنامه ثبت نام که در زیر مدارک را کامل توضیح داده ایم:

برای اطلاع از شرایط جدید اعلام شده، نحوه و سایت ثبت نام، هزینه و رشته های موجود، رتبه و ظرفیت هر کدام از رشته ها، انجام تمامی مراحل ثبت نام و ارسال کد رهگیری ثبت نام به صورت رایگان در تلگرام یا واتسپ، رشته های بدون کنکور آزاد تهران، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... پاسخ به تمامی سوالات داوطلبان این آزمون مهم و سرنوشت ساز می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل با کارشناسان درخت دانش تماس حاصل نمایید.

ارسال تصویر مدارک لازم برای ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

  1. اسکن آخرین مدرک تحصیلی
  2. اسکن تمام صفحات شناسنامه - عکس 3*4(مهم)
  3. اسکن گواهی نمره زبان
  4. اصل مدرک یا گواهی دیپلم که معدل در آن درج شده
  5. طرح نیروی انسانی
  6. فرم ثبت نام
  7. کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان

نکته قابل توجه: برای دانلود فرم ثبت نام که فرم تعهدنامه نیز به این می گویند می توانید بر روی لینک دریافت فرم ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کلیک نمایید و برای اطلاع از مدرک زبان لازم و معرفی منابع و مراحل گام به گام ثبت نام حتما تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

لیسانس به پزشکی به چه معناست؟

لیسانس به پزشکی معمولا برای رشته های تجربی و ریاضی و فنی در مقطع تحصیلات تکمیلی برگزار می شود که داوطلبان و متقاضیان می توانند برای رشته های زیر گروه وزارت بهداشت شرکت نمایند. در زیر می توانید شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 98-99 را مشاهده نمایید و برای پاسخ به سوال مهم آیا رشته های پزشکی بدون کنکور وجود دارند می توانید بر روی لینک مقاله کلیک نمایید.

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

مدرک زبان انگلیسی لازم جهت ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک کارشناسی مدارک تافل - آیلتس - تولیمو - MHLE = 50 - MCHL=50 - MSRT - MELAB و ... می باشد که در مقاله مدرک زبان لازم جهت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی کامل همراه با مدارک تحصیلی و کسانی که مدرک زبان ندارند توضیح داده ایم.

بهترین منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99-1400

منابع آزمون پزشکی با مدرک لیسانس شامل 4 حیطه سوالات و تعداد 150 سوال می باشد که در مقاله منابع آزمون لیسانس به پزشکی 99 کامل بهترین منابع را توضیح داده ایم توصیه می شود که برای اطلاع حتما این مقاله را مطالعه نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون پزشکی با مدرک لیسانس 99-1400

ثبت نام لیسانس به پزشکی سال تحصیلی 1399-1400 اول دی ماه آغاز خواهد شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام و دریافت دفترچه خود این مقاله را کامل مطالعه نمایند و و برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن پیش شماره در ارتباط باشند و برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون کلیک نمایید.

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1399-1400

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کارشناسی به پزشکی 99 شامل بندهای زیر می باشد.

  • واجد شرایط عمومی تحصیلی رایگان ثبت نام آزمون مدرک کارشناسی به پزشکی در جمهوری اسلامی
  • فارغ التحصیلی کارشنسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته رشته های ریاضی و علوم تجربی
  • شرط سن هم لحاظ خواهد شد که در اینجا از تولدین 72 به بعد که 25 سال سن بیشتر نباشد.
  • برای ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی باید کارت معافیت دائم و یا معافیت دائم نظام وظیفه را داشته باشند.
  • فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی حق شرکت در این آزمون را ندارند.
  • شرط معدلی که برای ثبت نام گذاشته شده باید معدل دیپلم بالای 18 باشد.
  • معدل کارشناسی باید بالای نمره 16 باشد.
  • تعدادی از دوستان که امتیازهایی شامل رتبه زیر 500 کنکور سراسری، دارندگان رتبه های برتر المپیادهای آموزشی، دارنده مدال های برتر المپیادهای خوارزمی و المپیادهای کشوری
  • مالکان ابداع یا اختراع های ثبت شده

مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی امسال 1399-1400

اولین سوالی که تمامی داوطلبان متقاضی ورود به رشته های پزشکی از طریق کنکور سراسری و دارای مدرک کارشناسی یا به اصلاح لیسانس به پزشکی باید بدانند این است که مهلت ثبت نام در این "ماراتون" ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور سراسری از روز یک شنبه اول دی ماه آغاز و تا روز سه شنبه اول بهمن ماه 98 ادامه دارد و داوطلبین می توانند نسبت به ثبت نام بر اساس شرایط لازم که خیلی مهم می باشد اقدام نمایند اما قبل از مطالعه کامل این مقاله توصیه می شود:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی