Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

ثبت نام بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد 96

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

بیش از 4 سال است که بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور دانشگاه آزاد  اقدام به پذیرش دانشجو می کند. معیار ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد در ابتدا بر اساس سوابق تحصیلی بود که از سال 93 معیار پذیرش دانشجو در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد تغییر پیدا کرد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود. اگر نتوانسته اید در انتخاب رشته های با کنکور دانشگاه آزاد موفق باشید یا علاقه ای به شرکت در کنکور ندارید با ما همراه باشید. هر سال در دو دوره پذیرش انجام می شود که ورودی های مهرماه و ثبت نام نیمسال دوم بدون کنکور دانشگاه آزاد امکان پذیر می باشد.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته

درباره نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ابتدا باید به این نکته توجه نمود که این ثبت نام به دو دوره کارشناسی پیوسته و نا پیوسته تقسیم می شوند. منظور از کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همان لیسانس پیوسته می باشد در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته داشگاه آزاد کسانی می توانند شرکت کنند که دارای پیش دانشگاهی نظری بوده باشند یعنی برای ثبت نام بدون کنکورکارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد باید در یکی از رشته های تجربی ، انسانی ، ریاضی و یا هنر مدرک پیش دانشگاهی را دریافت کرده باشید. البته کسانی که دیپلم خود را درهنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش دریافت کرده اند نیز با دریافت مدرک پیش دانشگاهی یا با یک مدرک فوق دیپلم (کاردانی) می توانند در ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه ازاد ثبت نام کنند.

برای اشنایی با رتبه قبولی تکمیل ظرفیت سراسری بروی لینک کلیک کنید.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 برای دو ورودی مهر و بهمن انجام می شود . ثبت نام ورودی مهر از اواسط مرداد آغاز شده و تا 3مهر ادامه دارد . طی این ثبت نام که بصورت کاملا اینترنتی از طریق سایت Azmoon.org انجام می شود داوطلبان می توانند در چهار مقطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در همین سایت مشخص شده است و بنابراین داوطلبان می توانند با مشاهده این لیست اقدام به ثبت نام کنند . بعد از مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و درصورتی که می خواهیدمهلت ثبت نام بدون کنکور ازاد خود را نهایی کند باید یک کارت اعتباری از همین سایت خریداری کرده و با شناسه و رمز ثبت نام خود وارد ثبت نام جدید شده و بعد از انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر خود ، اطلاعات را تایید کرده و رسید ثبت نام بگیرید.

نحوه ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد برای کارشناسی ناپیوسته

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز مانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. برای این کار کافیست یک کارت اعتباری خریداری کرده و اطلاعات خود به همراه رشته محل انتخابی را وارد سامانه ثبت نام کنند و در پایان کار رسید نحوه ی ثبت نام بدون کنکور ازاد کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دریافت کرده و منتظر اعلام زمان ثبت نام نهایی توسط دانشگاه بمانند.

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور پیام نور دانشگاه های تهران می توانید بر روی لینک رشته های دانشگاه مورد نظر کلیک نمایید.

دوستان عزیزی که متقاضی ثبت نام برای رشته های بدون کنکور بهمن ماه 96 می باشند برای اطلاع از رشته های بدون کنکور واحدهای دانشگاهی تهران می توانند بر روی لینک رشته های بدون کنکور دانشگاه مورد نظر کلیک بفرمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد یادگار امام 

 

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان درخت دانش در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد 96 در کنار شما خواهند بود.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی