Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
  • ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99 چگونه است؟ (مطالعه مقاله)
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98؟ داوطلبان نظام جدیم می توانند شرکت نمایند!!
  • زمان ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98؟ نیمه دوم آذر ماه
  • رشته های بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم 98؟ انسانی - ریاضی - زبان - هنر و ..
  • ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم یا پیام نور>؟؟!

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های دولتی ایران است که زیر نظر وزارت علوم, تحقیقات و فناوری اداره می شود. تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت نیمه حضوری می باشد به همین جهت برای افراد شاغل و کسانی که وقت کافی برای شرکت در کلاس های درس در طول هفته را ندارند بسیار مناسب می باشد. دانشگاه های پیام نور در بسیاری از شهر های کوچک  و بزرگ شعبه دارند به همین دلیل بسیاری از متقاضیان ورود به این دانشگاه ها می توانند در کنار خانواده و در شهر خود ادامه تحصیل دهند.

از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور ) می توان به تعداد سنوات تحصیل اشاره نمود که برای دوره کارشناسی می تواند از 5/3-12 سال باشد, که در بسیاری از دانشگاه ها مدت زمان محدودی است.

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99

ثبت نام بدون کنکور پیام نور نیمسال دوم 98-99 بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم، و برای چهار دسته از داوطلبان می باشد که :

  1. مدرک پیش دانشگاهی نظام ترمی سالی واحدی
  2. نظام جدید 3-3-6
  3. نظام قدیم چهار ساله
  4. مدرک کاردانی

داشته باشند و در رشته هایی که در زیر لیست آنها به صورت کامل قرار داده ایم پذیرش بهمن ماه خواهیم داشت توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر، با چه معدلی چه رشته ای، شرایط انتخاب دانشگاه بر اساس هدفگذاری، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و پیام نور، و ... می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

مزایای تحصیلی برای آقایان در دانشگاه پیام نور

از دیگر مزایای دانشگاه های پیام نور برای داوطلبان آقا این است که این دانشگاه با خدمت سربازی مشکلی ندارد و دانشجوی گرامی می تواند به صورت همزمان خدمت سربازی و تحصیلات خود را در دانشگاه پیام نور بگذراند. در دانشگاه پیام نور کتاب های انتشارات پیام نور تدریس می شوند و در انتها از همان کتاب ها به صورت چهار گزینه ای و جامع کشوری از دانشجویان امتحان گرفته می شود.

اما دانشگاه های پیام نور در سال های گذشته یک مزیت مهم دیگر را دارا شده اند. چند سالی است که دانشگاه های پیام نور در کنار رشته های پذیرش براساس آزمون به صورت بدون ازمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرد. تا جاییکه در سال گذشته این دانشگاه در 95 در صد کد رشته محل های خود به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرفته است.

پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور

در پذیرش بدون آزمون کنکور سراسری داوطلب می تواند حتی در صورتی که در کنکور سراسری شرکت نکرده باشد و یا اینکه در جلسه کنکور شرکت نکرده باشد وارد دانشگاه شود و تحصیلات خود را ادامه دهد. همچنین داوطلبینی که به هر دلیلی نتوانسته اند در مهرماه وارد دانشگاه شوند و یا از رشته خود راضی نبودند می توانند انصراف داده و در بهمن ماه به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و یک سال از دوستان و هم دوره ای های خود جا نمانند.

در هیچ جای مدرک اخذ شده از سوی دانشگاه پیام نور درج نمی شود که داوطلب به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شده است و ارزش مدرک بدون کنکور و با کنکور تفاوتی ندارد تنها اینکه داوطلبی که به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه می شود حق انتقالی  و یا مهمان را در دانشگتاه های دیگر در طی دوران تحصیل خود ندارد.

شرایط پذیرش وثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

توجه داشته باشید که دانشگاه پیام نور نه تنها در مقطع کارشناسی بلکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز با رعایت شرایط خاص دانشجو می پذیرد. البته همانطور که می دانید به طور کلی دانشگاه پیام نور در مقطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو ندارد. داوطلبانی که مایل به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور می باشند می بایست دارای مدرک پیش دانشگاهی برای داوطلبان رشته های نظری باشند. و در صورتی که داوطلبی دیپلم نظام قدیم دارد می بایست دیپلم وی به صورت کامل باشد.

و همچنین داوطلبان دارای مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش برای شرکت در دوره های بدون کنکور کارشناسی پیام نور می بایست دارای مدرک کاردانی باشند. همچنین ورود به دانشگاه پیام نور دارای شرایط و ضوابط خاص دیگری می باشد که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری درج خواهد شد همچنین شما می توانید با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری در رابطه با این شرایط  با مشاوران درخت دانش گفت و گو نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور 98-99

داوطلبانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه برای مهرماه را دارند و می توانند از میان کد رشته محل های دانشگاه پیام نور که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درج شده اند کدرشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی را حداکثر تا 150 کد رشته محل را بر اساس اولویت هایش انتخاب نماید و پس از منتظر اعلام نتایج کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش باشد. اما داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور در نیمه دوم(بهمن ماه) می بایست منتظر اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور که معمولا در دی ماه(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور) از سوی سازمان سنجش منتشر می شود باشند.

و پس از آن به سایتpnu.ac.ir مراجعه نموده و لیست رشته ها و شعبات دانشگاه پیام نور(ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور) که تکمیل ظرفیت دارند را بررسی نمایند و پس از انتخاب یک کدرشته محل در یک واحد دانشگاهی با پرداخت هزینه ثثبت نام بدون کنکور ترم بهمن دانشگاه پیام نور و خرید کارت اعتباری ثبت نام به صورت حضوری به واحد دانشگاهی مورد نطر مراجعه نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.

مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای نیمسال اول همانند سایر دانشگاه ها با انتخاب رشته کنکور سراسری در مرداد ماه آغاز می شود و دیگر مراحل ثبت نام پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در دانشگاه مورد نظر به صورت حضوری انجام میشود. و ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه پیام نور معمولا هرسال از اواخر آذر ماه شروع می شود.

که اطلاعیه ی شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سوی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. شما می توانید با عضویت در کانال خبری درخت دانش از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98-99 و دیگر اخبار و اطلاعیه های مهم آموزشی کشور با خبر شوید.

رشته های بدون کنکور پیام نور 98

رشته های بدون کنکور پیام نور را می توانیم این چنین معرفی کنیم که شامل 95 درصد رشته ها می باشند که در لینک زیر می توانیید مشاهده نمایید.

رشته های بدون کنکور پیام نور

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش پاسخگوی کلیه ی سوالات آموزشی و مشاوره ای داوطلبان عزیز از تمامی نقاط کشور می باشد. داوطلبان گرامی می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با شرایط و مدارک و نحوه ورود به هریک از دانشگاه های کشور و یا زمان و مهلت ثبت نام در این دانشگاه ها و یا سوالات در رابطه با نحوه مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور سراسری و یا هر سوال تحصیلی دیگر با شماره گیری9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را از ما بخواهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
مشاور

نظرات (۱)

کاش تکمیل ظرفیت آزادتمدیدمیشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی