Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

ثبت نام رشته تربیت بدنی بدون کنکور در تهران نیمسال دوم 98-99

رشته تربیت بدنی بدون کنکور یا Physical education یک رشته میان رشته ای می باشد که از علوم مختلف جهت تقویت جسم و روان انسان استفاده می کند، به این صورت که بخشی از این رشته را علوم مشتمل بر رشته پزشکی تشکیل می دهند به طوری که فارغ التحصیل رشته بدنی تا حد یک پزشک یار با جسم انسان آشنا می شود.

همچنین بخشی ازعلوم رشته پزشکی بر پایه علوم تربیتی است زیرا فارغ التحصیل این رشته به عنوان یک مربی باید بتواند با تنش و واکنش های ورزشکاران یا دانش آموزان به درستی مواجه شود و این تنش ها و واکنش ها را بشناسد و در نهایت بخش دیگری از علوم رشته تربیت بدنی شامل علوم ورزشی است یعنی به صورت عملی مهارت های لازم برای رشته های مختلف ورزشی را آموزش می بیند و توانایی لازم برای تحقیق در رشته های ورزشی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 کلیک نمایید.

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

توانایی های لازم رشته تربیت بدنی بدون کنکور نیمسال دوم 98-99

رشته تربیت بدنی بدون کنکور یکی از رشته هایی است که هماهنگی بین عصب و عضله حرف اول را می زند و از آمادگی و توانایی جسمانی خوبی برخوردار باشید لذا اگر شما از کودکی ورزشکار بوده اید مشکلی برای تحصیل در این رشته ندارید.

متقاضیان رشته تربیت بدنی یدون کنکورباید توانایی های جسمانی متناسب با این رشته را طبق نظر دانشگاه محل تحصیل دارا باشند وبیماری های قلبی، تنفسی و معلولیت های حاد جسمانی نداشته باشند.

در آینده به بررسی آینده شغلی رشته تربیت بدنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می پردازیم.

آیا برای ثبت نام در رشته تربیت بدنی بدون آزمون ترم بهمن 98-99 محدودیت داریم؟(آزاد، پیام نور، علمی کاربردی)

برای ورود به رشته تربیت بدنی بدون آزمون دانشگاه آزاد، رشته تربیت بدنی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و همچنین علمی کاربردی هیچ گونه محدودیت، مدرک دارای تجانس لازم نیست و عنوان مدرک مد نظر نمی باشد، تنها برای انتخاب ای رشته و دانشگاه باید توجه داشت که:

می خواهیم در چه مقطعی این رشته را بخونیم؟

کدام دانشگاه سطح علمی بالاتری در این رشته دارد؟

شرایط کدام یک از دانشگاه ها برای این رشته بهتر است؟(کدام دانشگاه بهتر است)(دانشگاه ازاد یا پیام نور!)

برای مشاوره انتخاب دانشگاه در رشته تربیت بدنی بدون کنکور و نحوه ادامه تحصیل در این رشته، شرایط ورود و انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون آزمون در این رشته می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش در تماس باشید.

رشته تربیت بدنی بدون کنکور مقطع کاردانی آزاد، پیام نور، علمی کاربردی نیمسال دوم 98

رشته تربیت بدنی در کاردانی در دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ارائه می شود که در کاردانی پیوسته تحت عنوان تربیت بدنی-تربیت بدنی و درمقطع کاردانی ناپیوسته تحت عنوان کاردانی علوم ورزشی ارائه می شود و در این مقطع بیشتر به مسائل تئوری و شناخت و تحقیق در مورد انواع رشته های ورزشی خواهد پرداخت.

تعداد واحدهای دوره کاردانی علوم ورزشی 72 واحد دانشگاهی است.

شرایط ثبت نام کاردانی رشته تربیت بدنی بدون کنکور بهمن 98

از شرایط ثبت نام کاردانی پیوسته تربیت بدنی بدون کنکورداشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه  و فارغ التحصیل دوره سه ساله فنی حرفه ای یا کاردانش می باشد و از شرایط ثبت نام کاردانی ناپیوسته کنکورداشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه ویا فارغ التحصیلان دوره های متوسطه که غیر مشمول باشند.

بازار کار کاردانی رشته تربیت بدنی بدون کنکور بهمن 98-99

ار آنجا که مدرک بدون کنکور از لحاظ اعتبارتفاوتی با باآزمون ندارد لذا فارغ التحصیلان نباید نگران از قید بدون کنکور درمدرک تحصیلی خود باشندو فارغ التحصیلان کاردانی علوم ورزشی در مشاغل زیر می توانند مشغول به کار شوند:

  • کاردانی امور ورزشی
  • مربی ورزش
  • مربی یا کمک مربی کانون ها و باشگاه های ورزشی

جهت ثبت نام در مقطع کاردانی تربیت بدنی دانشگاه آزاد بدون کنکور، کاردانی پیوسته تربیت بدنی بدون کنکور، کاردانی ناپیوسته بدون کنکور، اطلاع از پذیرش بدون کنکور تربیت بدنی دانشگاه آزاد و داشتن سوال وابهامی در مورد کاردانی بدون کنکور تربیت بدنی می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

رشته علوم ورزشی بدون کنکور مقطع کارشناسی بهمن ماه 98

رشته تربیت بدنی در کارشناسی در دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود که در مقطع کارشناسی پیوسته تحت عنوان علوم ورزشی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحت عنوان تربیت دبیر تربیت بدنی وعلوم ورزشی ارائه می شود.

تعداد واحدهای دوره کارشناسی تربیت بدنی 133 واحد دانشگاهی است.

شرایط ثبت نام کارشناسی تربیت بدنی بدون کنکور 98

شرایط ثبت نام کارشناسی تربیت بدنی بدون کنکور در مقطع کارشناسی به شرح زیر است.

شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور داشتن مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته می باشد و شرایط ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون کنکور داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوع نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بازار کار کارشناسی تربیت بدنی بدون کنکور

فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی بدون کنکورفارغ از اینکه پذیرش آنها از طریق بدون کنکور بوده است می توانند در وزارتخانه هایی که بخش دارند به عنوان مربی ومسئول ورزش، به عنوان مشاور یک طراح در طراحی لباس های ورزشی و یا اینکه به عنوان مربی و کارشناس جدب سازمان شوند.

چه دانشگاه هایی بدون کنکور رشته تربیت بدنی را پذیرش دارند؟

دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه غیرانتفاعی و دانشگاه علمی کاربردی رشته تربیت بدنی در مقاطع مختلف بدون آزمون پذیرش دارند.

از آنجا که بیشترین متقاضی بدون کنکور مربوط به دانشگاه آزاد می باشد لذابرای اطلاع از لیست کامل دانشگاه هایی که رشته علوم ورزشی بدون کنور در مقاطع مختلف پذیرش دارند با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون پیششماره در ارتباط باشید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته تربیت بدنی

ثبت نام بدون کنکور درتمام واحد های دانشگاه آزاد فقط و فقط ازطریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می شود برخلاف سال های گذشته برای ثبت نام بدون کنکور آزاد97 نیمسال دوم بهمن ماه نیاز نیست از ابتدا به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایید و مراجعه حضوری مرحله بعد از اعلام نتایج بدون کنکور آزاد 97 می باشد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته های بدون کنکور 98-99 شامل دو مرحله اصلی است:

  1. مرحله اول: خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  2. مرحله دوم: ثبت اطلاعات وانتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 در هر زیر گروه آزمایشی می توان 20 کد رشته/محل را برطبق اولویت بندی انتخاب نمود، از آنجا که رشته تربیت بدنی در زیر گروه انسانی می باشد باید با زیر گروه آزمایشی انسانی وارد شوید.

توجه:  در سایت سنجش دانشگاه ازاد با هر کارت اعتباری فقط برای یک زیر گروه آزمایشی می توان انتخاب رشته نمود و برای انتخاب رشته در زیرگروه دیگر باید کارت مجدد خریداری کنید.

مشاوره تحصیلی ثبت نام بدون کنکور درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش راهنما شما در معرفی رشته های بدون کنکور و دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بر اساس سوابق تحصیلی لیست رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها 98-99، دانشگاه های ارائه دهنده رشته تربیت بدنی بدون کنکور، ثبت نام بدون کنکور تربیت بدنی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ،اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 خواهد بود.

دانشگاه های ارائه دهنده کنکور، ثبت نام بدون کنکور علوم ورزشی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ،اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 خواهد بود.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۹
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی