Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان 98-99 شروع شد

ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان 98-99 شروع شد

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 و استعداد درخشان آغاز شد (20 فروردین 98) برای اطلاعات بیشتر و همچنین ورود به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 کشور می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

برای اطلاع از دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98-99 از تاریخ 20 فروردین ماه سال 1398 شروع خواهد شد. ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام میشد اما سال تحصیلی 98-99 فقط در یک مقطع و در پایه نهم به دهم متوسطه دوره دوم انجام خواهد شد، برای ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم کلیک نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

برنامه ریزی درسی تیزهوشان

نمونه سوالات تیزهوشان پایه نهم

بهترین کتاب برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99

لیست مدارس تیزهوشان تهران و شهرستانها 98-99

لیست مدارس تهران را می توانید در مقاله مربوطه مطالعه زیر بفرمایید برای دریافت آدرس و شماره تلفن های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 97 تهران می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید..

لیست مدارس تیزهوشان تهران

معرفی مدارس تیزهوشان 98-99

تیزهوشان سرمایه های فکری و علمی آینده کشور هستند، می توان با در اختیار گذاشتن امکانات جهت پیشرفت تحصیلی و کشف استعداد و خلاقیت در مدارس تیزهوشان، آینده علمی کشور را تضمین نمود. مدارس تیزهوشان 98-99 استعدادهای درخشان یکی از بهترین شرایطی است که در ایران می توان برای یک دانش آموز تیزهوش پیشنهاد نمود که می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمون تیزهوشان و لیست مدارس تیزهوشان تهران بر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید.

مزایای مدارس تیزهوشان 98-99

1- دارا بودن سطح علمی بالا و ارائه انواع خدمات تحصیلی با کیفیت
2- قبولی رتبه های برتر هر سال کنکور سراسری از بین تحصیلکرده های مدارس تیزهوشان
3- استفاده از کادرمجرب معلمان و مدیران برجسته کشور
4- ایجاد فضایی جهت کشف خلاقیت و استعداد یابی دانش آموزان تیزهوش مانندبرنامه های پژوهشی و تحقیقاتی و استفاده از آزمایشگاه به طور مستمر
5- برگزاری کلاس های فوق العاده در چند روز در هفته
6- آموزش زبانهای خارجی و آماده نمودن دانش آموزان برای ورود به دانشگاه

توصیه می شود: برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 داوطلبان واجد شرایط، انتخاب نزدیک ترین مدرسه تیزهوشان به محل سکونت، برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نهم، معرفی منابع، انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق مشاهر گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی