Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

دانشگاه آزاد تهران شرق

دانشگاه آزاد تهران شرق

  • معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق؟ (آدرس دانشگده ها - شماره تلفن )
  • دانشگاه آزاد تهران شرق بدون کنکور؟ (ایست رشته ها - با آزمون)
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق؟ (میکروبیولوژی - زیست شناسی - روانشناسی و ..)
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق نیمسال دوم؟(نا اواخر دی ماه 98 ادامه دارد)

در این مقاله سعی بر این داریم سوالات زیادی از متقاضیان و دانشجویان این دانشگاه  و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شرق و معدل لازم برای قبولی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را پاسخگو باشیم در صورت هر گونه ابهام در اطلاعات معرقی رشته ها و بازارکار می توانید با مشاورین درخت دانش دانش از طریق تلفن ثابت 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید. مشاورین درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام و ارائه اطلاعات در کنار شما خواهند بود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران شرق

قبل از اینکه به توضیحاتی در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد تهران شرق و معرفی لیست رشته های بدون کنکور بپردازیم، تاریخچه و دستاوردهای این دانشگاه را به صورت خلاصه و مفید خدمت دوستان ارائه دهیم.

تاریخچه و دستاوردها دانشکاه تهران شرق

این واحد با تصویب هیات امنای دانشگاه تهران شرق آزاد اسلامی با عنوان واحدتهران شرق در چهارم اسفند ماه سال 1378 تاسیس و فعالیت خود را در سال 1380 درقالب مرکز آموزشی زیر نظر واحد تهران مرکز با جذب تعداد 400 نفر دانشجو آغاز کرد وبا پذیرش دانشجوی بیشتر در سالهای بعد با اجاره بخشی از پاساژ بازار مصالح در 3 کیلومتری سه راه افسریه به کار خود ادامه داد.

این واحد دانشگاهی هم اکنون با درجه بسیار بزرگ  ودر منطقه شرق تهران در سایتی به مساحت 54 هکتار  با بیش از 53000 هزار متر مربع فضای مسقف ،5000 متر مربع فضای آزمایشگاهی وکارگاهی 12900 متر مربع فضای ورزشی مجهز، 198 نفر عضو هیات علمی ، 500نفر استاد مدعو ،178 نفر پرسنل اداری وخدماتی ، بیش از 12300 نفر دانشجوی فعال ،4 دانشکده مصوب دارای 103رشته مصوب فعال تا مقطع دکتری تخصصی، کتابخانه مرکزی مجهز،مرکز سلامت ومشاوره ، مرکز رشد نانو وانرژی های نو داری 4 واحد فناور وانجمن های فعال دانشجویی از جمله انجمن رباتیک با چندین ثبت اختراع  فعالیت می کند، این واحد دانشگاهی با انواع استراتژی های و برنامه های آموزشی،پژوهشی ،فرهنگی ودانش بنیان خود چشم انداز روشنی را برای توسعه وگسترش آموزش عالی ودانشگاهی متصور است. ریاست این دانشگاه در حال حاضر بر عهده دکتر احمد سیف می باشد.

آدرس دانشگاه آزاد تهران شرق

آدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق

در مقاله درخت دانش معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق موقعیت مکانی دانشگاه آزاد تهران شرق شامل :دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق (قیامدشت) در 18 کیلومتری شرق تهران در شهرک قیامدشت قرار دارد و از نظر تقسیمات مناطق شهری تهران، در منطقه 15 شهرداری واقع شده است شهرک قیامدشت در بخش خاوران قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران ، جمعیت آن ۱۰۰۳۹۶ نفر (۲۰۷۸۱خانوار) بوده‌است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی