Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ

دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کی منتشر خواهد شد؟

دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کی منتشر خواهد شد؟

زمان انتشار دفترچه پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 هر کدام از مقاطع باهم متفاوت است از این رو اولین مقطع ثبت نام پایه اول ابتدایی می باشد که یکم تا سوم خرداد ماه 98 زمان شروع پیش ثبت نام می باشد و برای دو ایه دیگر نیمه دوم خرداد ماه و اول تیر ماه خواهد بود.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد از اوایل خرداد آغاز خواهد شد و تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی است و از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir می باشد که لازم است قبل از شروع ثبت نام دانش آموزات دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس شاهد 98 را دانلود و مطالعه بفرمایند که از لینک زیر می توانید دفترچه ثبت نام مدارس شاهد را دریافت نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

با توجه به اینکه ثبت نام در مدارس شاهد به دو دسته تقسیم خواهد شد و ثبت نام دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد قطعی است لذا برای دیگر دانش آموزان نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 بسیار مهم است که توصیه می شود نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 فرزندان خود را به مشاوران با تجربه درخت دانش واگذار نمایید از طریق شماره 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد از سراسر کشور.

توصیه های قبل از دریافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

توصیه مشاوران درخت دانش به متقاضیان پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در تمامی مقاطع این است که ثبت نام دانش آموزان خود را( چه دانش آموزان شهد و چه دانش آموزان غیر شاهد) در مدارس شاهد از طریق مشاوره انجام دهند زیرا که نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد بسیار مهم است و در سال های گذشته بسیاری از دواطلبان که شرایط پذیرش مدارس شاهد را داشته اند به دلایلی وارد نمودن امتیاز اشتباه از قبولی در مدارس شاهد باز مانده اند.

دریافت دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98

داوطلبان و متقاضیان ورود به مدارس شاهد 98 می توانند از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir و یا از طریق لینک زیر اقدام به دریافت دفترچه مدارس شاهد 98-99 نمایند.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98 به زودی فعال خواهد شد.

هزینه دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

هزینه دفترچه ثبت نام مدرسه شاهد 98 رایگان می باشد و تنها داوطلبان برای انجام ثبت نام مدارس شاهد 98 از طریق خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمایند به مبلغ 28000 تومان که قابل پرداخت از تمامی کارت های عضو شتاب می باشد.

مشاوره دفترچه ثبت نام مدارس شاهد درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با داشتن چندین سال تجربه و سابقه در ثبت نام دانش آموزان شاهد و غیر شاهد مشاور و راهنمای دانش آموزان و والدین محترم در ثبت نام مدارس شاهد 98، شرایط عمومی و علمی ثبت نام مدارس شاهد، چرا باید فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنیم؟ انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و... خواهند بود از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و با تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباط با مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش

کانال تلگرام سجا

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی